Η λειτουργία των Λούνα Πάρκ και οι μηχανολογικές γνώσεις των στελεχών του Λ.Σ….

Με θλίψη ακούσαμε την είδηση, ότι σε ένα ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ στην Ναύπακτο ένα 3άχρονο κοριτσάκι τραυματίστηκε ελαφρά κατά την  ανάβασή του σε τραινάκι, πιθανόν λόγω ελλειπών μέτρων ασφαλείας.

Μάλιστα δημοσιογραφικές πηγές θέλουν το τρενάκι να είναι της ίδιας εταιρείας με το «παιχνίδι» του θανάτου στο λούνα παρκ του Βόλου, εκεί όπου πριν από δύο μήνες έχασε τη ζωή του ένα 13χρονο κορίτσι.

Όταν πρόκειται για ανθρώπινες ζωές αναρωτιέται κανείς γιατί δεν εξαντλείται η αυστηρότητα της αρμόδιας  αρχής στην τήρηση των μέτρων ασφαλείας από τέτοιου είδους επιχειρήσεις…

Το βασικό ζήτημα στην όλη υπόθεση είναι, αν η αρμόδια αρχή για τον έλεγχο της ασφαλούς λειτουργίας των εγκαταστάσεων μιας τέτοιας επιχείρησης έχει προσωπικό με κατάλληλες γνώσεις, για να διενεργεί ανάλογους ελέγχους ασφαλείας…

Διαφορετικά, μήπως θα πρέπει να προβληματιστούν οι ιθύνοντες  για την αδυναμία αυτή; Μήπως θα πρέπει να επισπεύσουν την προώθηση των νομοθετικών ρυθμίσεων προτού συμβούν τα χειρότερα;

Αν δεν έχετε αντιληφθεί, ποια είναι η αρμόδια αρχή για την αστυνόμευση στην συγκεκριμένη περίπτωση της εν λόγω εγκατάσταση για την αναψυχή των μικρών παιδιών, σας ενημερώνουμε ότι την προανάκριση διενεργεί το Α’ Λιμενικό Τμήμα (Ναυπάκτου) του Κ.Λ. Πάτρας…

Από τον έλεγχο της αλιείας, του λαθρεμπορίου, την καταπολέμηση των ναρκωτικών, την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, τον έλεγχο της ασφάλειας των πλοίων καταλήξαμε και στις  μηχανολογικές και όχι μόνον γνώσεις ασφαλείας για την λειτουργεία των ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ, που λειτουργούν, όχι εντός των περίφρακτων λιμανιών, αλλά στις παραλίες και τις παρόχθιες περιοχές της χώρας…

Κανείς δεν μιλάει (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων) από τους λαλίστατους κατά τα άλλα εκπροσώπους των εργαζομένων για αυτά τα προβλήματα των στελεχών του Λ.Σ. και το πώς  καλούνται να αντιμετωπίσουν τέτοιου είδους θέματα.

Προφανώς, όλα θα λυθούν, αν αυξηθούν μόνο οι Οργανικές Θέσεις… Το αν κινδυνεύουν κάποιοι να αντιμετωπίσουν ευθύνες (και ποινικές) που δεν τους ανήκουν μάλλον πολύ λίγους ενδιαφέρει…

Ίσως είναι ποιο ενδιαφέρον να συμβάλουν με τις ειδικές γνώσεις που διαθέτουν για να  «ξεστραβώσουν»  την φυσική ηγεσία αλλά και την κυβέρνηση για την επίλυση του μεταναστευτικού ζητήματος…

Αλήθεια ποιος δίδαξε στα στελέχη του Λ.Σ. -έστω στο ελάχιστο-τους  κανόνες ασφαλούς λειτουργίας  των ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ αλλά και τα θέματα μηχανολογικών ελέγχων σε αυτά;

Είδατε πόσο μεγάλωσε το Λιμενικό επί ΣΥΡΙΖΑ;

Και μη χειρότερα…

Η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεν έχει πολύ χρόνο…

Ήδη για τέτοια θέματα θα έπρεπε να έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες για  τις λύσεις, που έχει ήδη δεσμευτεί…

Πηγή πρωτογενούς πληροφόρησης: https://www.protothema.gr/greece/article/940717/louna-park-naupaktoueida-to-trihrono-paidi-mou-na-kremetai-horis-na-tou-ehoun-valei-zoni-ta-logia-tis-miteras/

limenikanea.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χρ. Στυλιανίδης: “Στηρίζουμε έμπρακτα την ελληνική ακτοπλοΐα για την ανανέωση του στόλου στις άγονες γραμμές”

Η πράσινη μετάβαση της ακτοπλοΐας, το πρασίνισμα δηλαδή του ακτοπλοϊκού στόλου, αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες της αναπτυξιακής πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Στο πλαίσιο αυτό ο Υπουργός Χρήστος Στυλιανίδης, είχε σήμερα διαδοχικές συναντήσεις με εκπροσώπους του

Πύλος: Διαβιβάστηκε στη βουλή δικογραφία για τον πρώην υπηρεσιακό Υπουργό Ναυτιλίας Ναύαρχο ΛΣ (εα) Θ. Κλιάρη

Στη Βουλή διαβιβάστηκε δικογραφία κατά του πρώην υπηρεσιακού  Υπουργού Ναυτιλίας  Ναυάρχου ΛΣ(εα) Θοδωρή Κλιάρη για παράβαση καθήκοντος, έπειτα από μήνυση πολιτών για πράξεις και παραλείψεις, οι οποίες οδήγησαν στο πολύνεκρο ναυάγιο της Πύλου. Στην ίδια δικογραφία περιλαμβάνεται, σύμφωνα πάντα με

Κύματα έντασης στη θάλασσα της Ν. Κίνας

ΥΨΗΛΟΥΣ και αυξημένους κινδύνους για το παγκόσμιο εμπόριο βλέπουν οι αναλυτές από την κλιμάκωση των γεωπολιτικών εντάσεων στη Θάλασσα της Νότιας Κίνας. Το θερμόμετρο στην περιοχή έχει ανέβει κατακόρυφα τους τελευταίους μήνες επαναφέροντας σε πρώτο πλάνο την εμπορική σημασίας της

Περιβαλλοντική βόμβα ο σκοτεινός στόλος

Κινούμενες περιβαλλοντικές βόμβες είναι τα δεξαμενόπλοια του λεγόμενου σκιώδους ή «σκοτεινού» στόλου που μεταφέρουν κυρίως ρωσικό πετρέλαιο, προειδοποιεί νέα μελέτη που υπολογίζει σε $1,6 δισ. το κόστος αντιμετώπισης μιας πετρελαιοκηλίδας από ένα δεξαμενόπλοιο αυτής της κατηγορίας. Το Κέντρο Έρευνας για την Ενέργεια και τον Καθαρό Αέρα

Μετάβαση στο περιεχόμενο