Η Maersk πέτυχε συμβιβασμό στην υπόθεση “Ever Given”

Μετάφραση-απόδοση κειμένου στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»

Πέρασαν σχεδόν τρία χρόνια και συνεχίζει να απασχολεί τους νομικούς κύκλους το πιο διάσημο ναυτικό ατύχημα της δεκαετίας.

Μόλις χθες ανακοινώθηκε ότι η A.P. Moller-Maersk πέτυχε εξωδικαστικό συμβιβασμό επί αγωγής εταιρειών που υπέστησαν ζημίες λόγω του εξαήμερου αποκλεισμού της διώρυγας του Σουέζ από το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων “Ever Given” στις αρχές του 2021.

“Επιβεβαιώνουμε ότι αποσύραμε την υπόθεση από το δικαστήριο στη Δανία,” δήλωσε χτες στο Bloomberg εκπρόσωπος του μεταφορέα.  Δεν έγιναν γνωστές οι λεπτομέρειες του συμβιβασμού.

Εν τέλει, το πλοίο αποκολλήθηκε από το σημείο που “σφηνώθηκε” στο νότιο τμήμα της διώρυγας, αφού πρώτα έγινε παγκόσμια είδηση σε όλα τα ΜΜΕ του πλανήτη, αναγκάζοντας πολλά πλοία να εκτρέψουν την πορεία τους κάνοντας το γύρο της Αφρικανικής ηπείρου.

Η ιδιοκτησία του γιγάντιου πλοίου ανήκει στην εταιρεία Shoei Kisen Kaisha, η εκμετάλλευσή του στην εταιρεία Evergreen, και η διαχείρισή του στην εταιρεία Bernhard Schulte.

Μετάφραση-απόδοση κειμένου στα ελληνικά: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο