Ιδιαίτερα επικίνδυνα για το Αιγαίο τα νέα drones των Τούρκων

Νέα γενιά για τα drones Bayraktar των Τούρκων, στην οποία προστέθηκε η υπο θαλάσσια χρήση…

Το BAYRAKTAR TB3 UCAV λοιπόν, είναι μια καινοτόμος δημιουργία της Baykar Technology.

Πρόκειται για ένα εξελιγμένο οπλισμένο μη επανδρωμένο αεροσκάφος που ξεχωρίζει για την ικανότητά του να εκτελεί αυτόνομες απογειώσεις και προσγειώσεις από αεροπλανοφόρα, όπως το τουρκικό TCG ANADOLU, το οποίο αποτελεί το πλέον σύγχρονο σκάφος του τουρκικού στόλου.

Συνδυάζοντας αποστολές αναγνώρισης και επιτήρησης με τη δυνατότητα εκτέλεσης επιχειρήσεων βάσει πληροφοριών, το TB3 UCAV είναι εξοπλισμένο για να φέρει εκτεταμένο οπλισμό κάτω από τις πτέρυγές του, αναδεικνύοντας και την επιθετική του ικανότητα.

Σύμφωνα με τους Τούρκους, το TB3 θέτει πρότυπα στην παγκόσμια αεροπορική βιομηχανία με τις καινοτομίες του.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Bayraktar TB3:

Μήκος: 8,35 μέτρα.

Εμβαδόν φτερών 14 μέτρα

Συνολικό βάρος απογείωσης: 1450 kg

Βάρος ωφέλιμου φορτίου: 280 kg

Μέγιστη ταχύτητα 160 κόμβοι TAS ταχύτητα πλεύσης

Συνήθης ταχύτητα πλεύσης: 125 κόμβοι

Διάρκεια πτήσης: 24+ ώρες

Σταθμός όπλων 6 μονάδες

Το BAYRAKTAR TB3, το οποίο είναι φαρδύτερο και μακρύτερο από τα UCAV BAYRAKTAR TB2 που βρίσκονται σε ενεργό υπηρεσία για 600 χιλιάδες ώρες, έχει σχεδιαστεί με δομή πτυσσόμενων πτερύγων κατάλληλη για χρήση σε πλωτές πλατφόρμες που μπορούν να μεταφέρουν αεροσκάφη, όπως ελικοπτεροφόρα και αεροπλανοφόρα.
Το Bayraktar TB3 θα απογειωθεί και θα προσγειωθεί στο TCG ANADOLU με τη δική του ισχύ. Δεν θα χρησιμοποιηθεί σύστημα καταπέλτη για την απογείωση και δεν θα χρησιμοποιηθεί σχοινί για την προσγείωση.

Εκτός από τη σχεδίαση της πτυσσόμενης πτέρυγας του, το BAYRAKTAR TB3 μπορεί να διοικείται εξ αποστάσεως με τη μονάδα δορυφορικής επικοινωνίας (SATCOM) στο υλικό του, η οποία παρέχει δυνατότητα επικοινωνίας με οπτική επαφή.

Με αυτόν τον τρόπο, το αεροσκάφος προσφέρει στον χρήστη τη δυνατότητα να διεξάγει επιχειρήσεις με οπλισμένα μη επανδρωμένα εναέρια οχήματα σε υπερπόντιες αποστολές. Η εν λόγω αεροπορική πλατφόρμα, η οποία θα υπηρετεί στο TCG ANADOLU μαζί με το σύστημα μη επανδρωμένων αεροσκαφών μάχης KIZILELMA, χρησιμοποιεί τον αεροπορικό κινητήρα turbodiesel TEI-PD170 που αναπτύχθηκε από την TEI και ο κινητήρας είναι ικανός να παράγει 172 ίππους.

Μέχρι στιγμής, ο ισχυρότερος ανταγωνιστής του BAYRAKTAR TB3, το αμερικανικό “Mojave UAV”, έχει επίσης συνεχίσει τις δοκιμές του και τον Νοέμβριο του 2023 πραγματοποίησε με επιτυχία δοκιμές προσγείωσης και απογείωσης στο αεροπλανοφόρο HMS Prince of Wales του Βρετανικού Ναυτικού.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

72,5 ετών στη σύνταξη οι σημερινοί έφηβοι

Ένας νέος που γεννήθηκε στην Ελλάδα μέσα στην κρίση και θα ενταχθεί στην αγορά εργασίας κάπου κοντά στο 2030 θα πρέπει να εργαστεί τουλάχιστον 38,5 χρόνια για να μπορέσει να συνταξιοδοτηθεί περίπου το 2070. Αν και η αύξηση του προσδόκιμου ζωής θεωρείται «βιολογικό προνόμιο» και

Άγιοι Ανάργυροι: Ολοκληρώνεται η ΕΔΕ για τους αστυνομικούς – Ουδείς αναλαμβάνει την ευθύνη, κανείς δεν… είδε

Σε ένα τραγικό πινγκ- πονγκ ευθυνών φέρεται να εξελίσσεται η υπόθεση της Κυριακής, που έχασε τη ζωή της έξω από το αστυνομικό τμήμα των Αγίων Αναργύρων, με τους αρμόδιους αξιωματούχους των Αρχών λίγο πριν την ολοκλήρωση της ΕΔΕ να δηλώνουν άγνοια για

Σκύρος: Έτοιμη για την “πράσινη” ακτοπλοΐα – Πρόταση για ναυπήγηση πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα

Έτοιμο να πρωτοστατήσει στην πράσινη μετάβαση της ακτοπλοΐας, παρουσιάζοντας συγκεκριμένη πρόταση μελέτη μέσω του Πολυτεχνείου, για τη ναυπήγηση ενός νεότευκτου πλοίου με μειωμένες εκπομπές άνθρακα, δηλώνει το νησί της Σκύρου. Ήδη ο χρόνος μετράει αντίστροφα έως το 2030 με βάση

Αιφνίδιος θάνατος βαθμοφόρου: Διευκρινίσεις ΥΥ/ΛΣ-ΕΛΑΚΤ

Προς διευκρίνιση των αναγκαίων λεπτομερειών για την ορθή ενημέρωση όλων και κατά το μέρος που αφορά την εμπλοκή της Υπηρεσίας Υγειονομικού (Υ.Υ.) Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ στην υπόθεση του αιφνίδιου θανάτου του συναδέλφου μας που υπηρετούσε στο Π.Α.Θ. 80, εκτός υπηρεσίας, σας γνωρίζουμε

Μετάβαση στο περιεχόμενο