Η Επιτροπή Ασφάλειας Ναυσιπλοΐας (MSC 95) του ΙΜΟ συμφώνησε να αναθεωρήσει τον κανονισμό II-1/3-8 της SOLAS και τις σχετικές κατευθυντήριες οδηγίες (MSC.1/Circ.1175) και να αναπτύξει νέες κατευθυντήριες οδηγίες για ασφαλείς εργασίες πρόσδεσης για όλα τα πλοία, προκειμένου να αποφευχθούν μη ασφαλείς και ανθυγιεινές καταστάσεις εργασίας κατά τη διάρκεια των εργασιών ελλιμενισμού.
Οι εργασίες αυτές οδήγησαν στην έκδοση του τροποποιημένου κανονισμού II-1/3-8 της SOLAS (ψήφισμα MSC.474(102)), ο οποίος τίθεται σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2024, και στην έγκριση των αναθεωρημένων κατευθυντήριων οδηγιών σχετικά με τον εξοπλισμό ρυμούλκησης και πρόσδεσης επί του πλοίου (MSC.1/Circ.1175/Rev.1) για πλοία με ημερομηνία κατασκευής από την 1η Ιανουαρίου 2024*, καθώς και τα ακόλουθα:
νέα MSC.1/Εγκύκλ.1619 σχετικά με τις κατευθυντήριες οδηγίες για τον σχεδιασμό των διατάξεων πρόσδεσης και την επιλογή του κατάλληλου εξοπλισμού και εξοπλισμού πρόσδεσης για ασφαλή πρόσδεση και
νέο MSC.1/Εγκύκλ.1620 σχετικά με τις κατευθυντήριες οδηγίες για την επιθεώρηση και τη συντήρηση του εξοπλισμού πρόσδεσης.