Κ. Κατσαφάδος: «Θωρακίσαμε τα θαλάσσια σύνορά μας»

Ο Κώστας Κατσαφάδος, Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και υποψήφιος Βουλευτής με την ΝΔ στην Α’ Πειραιώς & Νήσων, μιλά στο «Κάλπη 23» για τα επιτεύγματα της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Στην τελική ευθεία για τις κάλπες της 21ης Μαΐου, ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και υποψήφιος βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στην A’ Πειραιώς και Νήσων, Κώστας Κατσαφάδος, μιλά στο «Κάλπη 23» για τα διλήμματα των επερχόμενων εκλογών, τα σενάρια μετεκλογικών συνεργασιών, αλλά και για τα όσα επιτεύχθηκαν κατά τη θητεία του στο υπουργείο Ναυτιλίας για τον Πειραιά και τα νησιά.

Κύριε Κατσαφάδο, βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές.  Τι πιστεύετε ότι θα κρίνει το αποτέλεσμά τους;  

Θέλω να πιστεύω ότι οι πολίτες έχουν και τη μνήμη και την κρίση να συγκρίνουν την τετραετία του Αλέξη Τσίπρα, 2015- 2019, και την τετραετία του Κυριάκου Μητσοτάκη, 2019-2023.  Να δουν πότε ήταν καλύτερα τα πράγματα για τους ίδιους και την πατρίδα.  Ποιος έκανε πράξη αυτά που υποσχόταν και ποιος όχι.  Ποιος διαχειρίστηκε με επιτυχία μεγάλες, παγκόσμιες κρίσεις.  Τώρα, γι’ αυτό που με ρωτάτε, για το τι θα κρίνει τις εκλογές.  Πιστεύω ότι στο τέλος της ημέρας η οικονομία είναι εκείνη που θα κρίνει το τελικό αποτέλεσμα.  Και σε αυτόν τον τομέα, εμείς, ως Νέα Δημοκρατία, ό,τι υποσχεθήκαμε το κάναμε πράξη.  Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.

Το ερώτημα είναι με ποιους θα κυβερνήσετε, καθώς αυτό που βλέπουμε δημοσκοπικά είναι ότι δεν θα πάρετε αυτοδυναμία.

Εμείς ζητάμε από τους πολίτες μια ισχυρή εντολή.  Διότι το βασικό ζητούμενο είναι να έχουμε σταθερή κυβέρνηση και να μη χανόμαστε σε παζάρια, που στην παρούσα συγκυρία δεν θα βοηθήσουν.  Εμείς ως παράταξη δεν πιστεύουμε στην απλή αναλογική, δεν την ψηφίσαμε ποτέ.  Η μονοκομματική κυβέρνηση είναι καλύτερη, διότι μπορεί να λαμβάνονται πιο γρήγορα αποφάσεις και ιδιαίτερα σε κρίσιμες περιόδους, όπως αυτές που ζούμε τα τελευταία χρόνια.  Από την άλλη, έχουμε έναν ΣΥΡΙΖΑ και έναν Τσίπρα που έχει κάνει ανοιχτό κάλεσμα στον Βαρουφάκη, τον άνθρωπο που θέλει να αντικαταστήσει τα ευρώ σας με «Δήμητρες».  Ένας τρόπος υπάρχει για να κλείσει κάθε χαραμάδα σε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Βαρουφάκη:  Να είναι πολύ ισχυρή η Ν.Δ. στην κάλπη της 21ης Μαΐου.

Είστε υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε αυτή την κυβέρνηση.  Τι πετύχατε για τον Πειραιά και τα νησιά;  

Πρώτα από όλα να σας πω τι πετύχαμε για την πατρίδα.  Θωρακίσαμε τα θαλάσσια σύνορά μας.  Στηρίξαμε το Λιμενικό μας Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή και τους ναυτικούς μας, που τα χρόνια της πανδημίας δοκιμάστηκαν από την κρίση.  Θεωρώ ότι είναι αυτονόητη κατάκτηση για την πόλη μας ότι ήρθε το μετρό, για την έλευση του οποίου κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και τη διοίκηση της «Αττικό Μετρό», ότι εκσυγχρονίστηκε το λιμάνι μας, ότι γίνονται επενδύσεις στην πόλη και ότι βελτιώνουμε με οικιστικές παρεμβάσεις, σε συνέργειες με τον δήμο, τις γειτονιές του Πειραιά.  Σε λίγο καιρό θα έχουμε ένα από τα καλύτερα πάρκα 10 στρεμμάτων στο λιμάνι της πόλης, αποτέλεσμα της συνέργειας υπουργείου Ναυτιλίας – Δήμου Πειραιά – COSCO.  Παράλληλα αναπτύσσουμε δράσεις που διευκολύνουν τις οικογένειες, με τη στήριξη των δημόσιων παιδικών σταθμών, με τη δημιουργία κατάλληλων αθλητικών εγκαταστάσεων, με τη στήριξη γυναικών που πέφτουν θύματα κακοποιητικής συμπεριφοράς, αλλά και με πολιτικές που στηρίζουν τις τοπικές οικονομίες.  Για τα νησιά μας την περίοδο που βρίσκομαι στη θέση του υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έδωσα έμφαση στους ακόλουθους τομείς σε ό,τι αφορά τα νησιά του Αργοσαρωνικού.  Πρώτος, να χρηματοδοτηθούν λιμενικά έργα, ώστε να βελτιωθούν οι υπάρχουσες υποδομές.  Μέσα σε αυτά τα έργα έχω καταθέσει πρόταση για τη δημιουργία σύγχρονης και μεγάλης μαρίνας, που θα εξυπηρετεί τα νησιά του Αργοσαρωνικού και θα αποτελέσει πόλο έλξης για το τουριστικό μας προϊόν, στηρίζοντας την ανάπτυξη και τις τοπικές οικονομίες.  Δεύτερος, να επιδοτηθούν έργα αφαλατώσεων σε όποια νησιά χρειαζόταν.  Τρίτος, να υπάρχει καλύτερη και ασφαλέστερη ακτοπλοϊκή συγκοινωνία και εκσυγχρονισμός του στόλου.  Όπως έγινε με το 2ο δρομολόγιο από Γύθειο προς Κύθηρα-Αντικύθηρα και τα τρία νέα πλοία που εκτελούν πλέον δρομολόγια στον Αργοσαρωνικό.  Στο κομμάτι της Υγείας κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για τη στελέχωση των δομών Υγείας με μόνιμο και επικουρικό προσωπικό.  Στελεχώσαμε Κέντρα Υγείας και καταφέραμε να κάνουμε πράξη ένα αίτημα 10 ετών, που είναι η λειτουργία του πλωτού ασθενοφόρου του Λιμενικού, που εδρεύει στην Αίγινα, και σκοπεύουμε να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες για να είναι οι νησιώτες μας ασφαλείς.  Στόχος μου είναι να δημιουργηθεί επίσης ένας σταθμός του ΕΚΑΒ με μόνιμη έδρα σε νησί του Αργοσαρωνικού, καθώς και να δοθεί μια οριστική λύση στο Κέντρο Υγείας Γαλατά και να δημιουργηθεί Μονάδα Τεχνητού Νεφρού στο Νοσοκομείο Κυθήρων.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελλάδα «πρωταθλήτρια» στην ΕΕ με τους περισσότερους νέους εκτός εργασίας και εκπαίδευσης

Οι NEETs, όπως αποκαλούνται, (ακρωνύμιο από τις λέξεις neither in employment nor in education or training) στην ΕΕ για το 2023 ήταν περισσότεροι από 1 στους 10 (11,2%). Όμως εννέα κράτη μέλη κατέγραψαν ποσοστά ΝΕΕΤ άνω του μέσου όρου της ΕΕ που είναι 11,2 %

Αύξηση απασχόλησης ναυτικών

Η ανάκαμψη της ναυτικής απασχόλησης από την κρίση της πανδημίας συνεχίζεται με σταθερό ρυθμό. Ο συνολικός αριθμός των εγγεγραμμένων ναυτικών (άτομα που είχαν έστω και μία ημέρα ασφάλισης στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο-ΝΑΤ ως μέλη πληρωμάτων πλοίων εντός του 2023) ανήλθε

Πάτρα: Φωτιά σε πλοίο μετά από έκρηξη σε αυτοκίνητο ΦΩΤΟ

Φωτιά ξέσπασε σε πλοίο στο λιμάνι της Πάτρας, μετά την πυροδότηση εκρηκτικού μηχανισμού σε αυτοκίνητο λίγα λεπτά μετά την επιβίβασή του. Αμέσως δόθηκε εντολή εκκένωσης, ενώ σκάφη του Λιμενικού έσπευσαν για διάσωση ατόμων από τη θάλασσα και παράλληλα ελήφθησαν μέτρα

Δύο χτυπήματα σε δύο ημέρες

Ενώ οι επιθέσεις των ανταρτών Χούθι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση στην Ερυθρά Θάλασσα, την ανηφόρα τραβούν και οι ναύλοι στα εμπορευματοκιβώτια. Χθες, μόλις μία ημέρα μετά τη θανατηφόρα επίθεση σε ελληνικό φορτηγό πλοίο, κατά τη διάρκεια της οποίας ένας ναύτης

Μετάβαση στο περιεχόμενο