Κ. Κατσαφάδος: «Θωρακίσαμε τα θαλάσσια σύνορά μας»

Ο Κώστας Κατσαφάδος, Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και υποψήφιος Βουλευτής με την ΝΔ στην Α’ Πειραιώς & Νήσων, μιλά στο «Κάλπη 23» για τα επιτεύγματα της κυβέρνησης Μητσοτάκη.

Στην τελική ευθεία για τις κάλπες της 21ης Μαΐου, ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και υποψήφιος βουλευτής με τη Νέα Δημοκρατία στην A’ Πειραιώς και Νήσων, Κώστας Κατσαφάδος, μιλά στο «Κάλπη 23» για τα διλήμματα των επερχόμενων εκλογών, τα σενάρια μετεκλογικών συνεργασιών, αλλά και για τα όσα επιτεύχθηκαν κατά τη θητεία του στο υπουργείο Ναυτιλίας για τον Πειραιά και τα νησιά.

Κύριε Κατσαφάδο, βρισκόμαστε λίγες ημέρες πριν από τις εκλογές.  Τι πιστεύετε ότι θα κρίνει το αποτέλεσμά τους;  

Θέλω να πιστεύω ότι οι πολίτες έχουν και τη μνήμη και την κρίση να συγκρίνουν την τετραετία του Αλέξη Τσίπρα, 2015- 2019, και την τετραετία του Κυριάκου Μητσοτάκη, 2019-2023.  Να δουν πότε ήταν καλύτερα τα πράγματα για τους ίδιους και την πατρίδα.  Ποιος έκανε πράξη αυτά που υποσχόταν και ποιος όχι.  Ποιος διαχειρίστηκε με επιτυχία μεγάλες, παγκόσμιες κρίσεις.  Τώρα, γι’ αυτό που με ρωτάτε, για το τι θα κρίνει τις εκλογές.  Πιστεύω ότι στο τέλος της ημέρας η οικονομία είναι εκείνη που θα κρίνει το τελικό αποτέλεσμα.  Και σε αυτόν τον τομέα, εμείς, ως Νέα Δημοκρατία, ό,τι υποσχεθήκαμε το κάναμε πράξη.  Και αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε.

Το ερώτημα είναι με ποιους θα κυβερνήσετε, καθώς αυτό που βλέπουμε δημοσκοπικά είναι ότι δεν θα πάρετε αυτοδυναμία.

Εμείς ζητάμε από τους πολίτες μια ισχυρή εντολή.  Διότι το βασικό ζητούμενο είναι να έχουμε σταθερή κυβέρνηση και να μη χανόμαστε σε παζάρια, που στην παρούσα συγκυρία δεν θα βοηθήσουν.  Εμείς ως παράταξη δεν πιστεύουμε στην απλή αναλογική, δεν την ψηφίσαμε ποτέ.  Η μονοκομματική κυβέρνηση είναι καλύτερη, διότι μπορεί να λαμβάνονται πιο γρήγορα αποφάσεις και ιδιαίτερα σε κρίσιμες περιόδους, όπως αυτές που ζούμε τα τελευταία χρόνια.  Από την άλλη, έχουμε έναν ΣΥΡΙΖΑ και έναν Τσίπρα που έχει κάνει ανοιχτό κάλεσμα στον Βαρουφάκη, τον άνθρωπο που θέλει να αντικαταστήσει τα ευρώ σας με «Δήμητρες».  Ένας τρόπος υπάρχει για να κλείσει κάθε χαραμάδα σε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ΠΑΣΟΚ, Βαρουφάκη:  Να είναι πολύ ισχυρή η Ν.Δ. στην κάλπη της 21ης Μαΐου.

Είστε υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής σε αυτή την κυβέρνηση.  Τι πετύχατε για τον Πειραιά και τα νησιά;  

Πρώτα από όλα να σας πω τι πετύχαμε για την πατρίδα.  Θωρακίσαμε τα θαλάσσια σύνορά μας.  Στηρίξαμε το Λιμενικό μας Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή και τους ναυτικούς μας, που τα χρόνια της πανδημίας δοκιμάστηκαν από την κρίση.  Θεωρώ ότι είναι αυτονόητη κατάκτηση για την πόλη μας ότι ήρθε το μετρό, για την έλευση του οποίου κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών και τη διοίκηση της «Αττικό Μετρό», ότι εκσυγχρονίστηκε το λιμάνι μας, ότι γίνονται επενδύσεις στην πόλη και ότι βελτιώνουμε με οικιστικές παρεμβάσεις, σε συνέργειες με τον δήμο, τις γειτονιές του Πειραιά.  Σε λίγο καιρό θα έχουμε ένα από τα καλύτερα πάρκα 10 στρεμμάτων στο λιμάνι της πόλης, αποτέλεσμα της συνέργειας υπουργείου Ναυτιλίας – Δήμου Πειραιά – COSCO.  Παράλληλα αναπτύσσουμε δράσεις που διευκολύνουν τις οικογένειες, με τη στήριξη των δημόσιων παιδικών σταθμών, με τη δημιουργία κατάλληλων αθλητικών εγκαταστάσεων, με τη στήριξη γυναικών που πέφτουν θύματα κακοποιητικής συμπεριφοράς, αλλά και με πολιτικές που στηρίζουν τις τοπικές οικονομίες.  Για τα νησιά μας την περίοδο που βρίσκομαι στη θέση του υφυπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής έδωσα έμφαση στους ακόλουθους τομείς σε ό,τι αφορά τα νησιά του Αργοσαρωνικού.  Πρώτος, να χρηματοδοτηθούν λιμενικά έργα, ώστε να βελτιωθούν οι υπάρχουσες υποδομές.  Μέσα σε αυτά τα έργα έχω καταθέσει πρόταση για τη δημιουργία σύγχρονης και μεγάλης μαρίνας, που θα εξυπηρετεί τα νησιά του Αργοσαρωνικού και θα αποτελέσει πόλο έλξης για το τουριστικό μας προϊόν, στηρίζοντας την ανάπτυξη και τις τοπικές οικονομίες.  Δεύτερος, να επιδοτηθούν έργα αφαλατώσεων σε όποια νησιά χρειαζόταν.  Τρίτος, να υπάρχει καλύτερη και ασφαλέστερη ακτοπλοϊκή συγκοινωνία και εκσυγχρονισμός του στόλου.  Όπως έγινε με το 2ο δρομολόγιο από Γύθειο προς Κύθηρα-Αντικύθηρα και τα τρία νέα πλοία που εκτελούν πλέον δρομολόγια στον Αργοσαρωνικό.  Στο κομμάτι της Υγείας κατέβαλα κάθε δυνατή προσπάθεια για τη στελέχωση των δομών Υγείας με μόνιμο και επικουρικό προσωπικό.  Στελεχώσαμε Κέντρα Υγείας και καταφέραμε να κάνουμε πράξη ένα αίτημα 10 ετών, που είναι η λειτουργία του πλωτού ασθενοφόρου του Λιμενικού, που εδρεύει στην Αίγινα, και σκοπεύουμε να ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες για να είναι οι νησιώτες μας ασφαλείς.  Στόχος μου είναι να δημιουργηθεί επίσης ένας σταθμός του ΕΚΑΒ με μόνιμη έδρα σε νησί του Αργοσαρωνικού, καθώς και να δοθεί μια οριστική λύση στο Κέντρο Υγείας Γαλατά και να δημιουργηθεί Μονάδα Τεχνητού Νεφρού στο Νοσοκομείο Κυθήρων.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραχώρηση αιγιαλών και παραλιών: Οι αλλαγές που φέρνει ο ν. 5092/2024*

Στοχεύοντας στη μεγαλύτερη διαφάνεια των διαγωνισμών παραχώρησης μέσω κεντρικής ηλεκτρονικής διαδικασίας και την υψηλότερη αποτελεσματικότητα των ελέγχων μέσω της αξιοποίησης της σύγχρονης τεχνολογίας σε συνδυασμό με την αυστηροποίηση των ποινών, προσπαθεί να αντιμετωπίσει διαχρονικές παθογένειες. Από την άλλη, όμως, έχει

Οι θέσεις της CLIA για τη θαλάσσια συνδεσιμότητα

Στη συνάντηση, ο κ. Vago εξέφρασε την αλληλεγγύη του κλάδου της κρουαζιέρας προς τον ευρύτερο ναυτιλιακό τομέα στον κορυφαίο στόχο της διασφάλισης της ασφάλειας των ναυτικών, λαμβάνοντας υπόψη τις τρέχουσες απειλές στην Ερυθρά Θάλασσα και αλλού. Η CLIA ανέδειξε την

Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο: Συζητήθηκε η περικοπή των δώρων στους συνταξιούχους

Ειδικότερα, η κυρία Σταυρουλάκη έθεσε ζήτημα αν πράγματι υπάρχει θέμα αντιθέτων αποφάσεων (δηλαδή θέμα παραδεκτού) μεταξύ των αποφάσεων του ΣτΕ και του Α.Π., καθώς το κάθε ένα από αυτά τα δύο δικαστήρια επελήφθη επί διαφορετικών νομοθετικών δεδομένων. Κατά την εισηγήτρια, τον Α.Π. τον

Χούθι: «Έχουμε επιτεθεί σε περισσότερα από 100 πλοία του εχθρού»

Οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης επιτέθηκαν σε περίπου 100 πλοία «που συνδέονταν με τον εχθρό», δηλαδή το Ισραήλ, στην Ερυθρά Θάλασσα και τον Κόλπο του Άντεν, αφότου ξεκίνησαν τις επιχειρήσεις τους σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους της Λωρίδας της

Μετάβαση στο περιεχόμενο