…και εγένετο «πράσινη» σκιώδης κυβέρνηση

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ-ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟΥ: “ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ”

Το απόγευμα της Πέμπτης ανακοινώθηκαν οι επικεφαλής των κοινοβουλευτικών τομέων ευθύνης του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ και είναι οι παρακάτω:

1. Οικονομικών: Πάρις Κουκουλόπουλος

2. Οικονομίας: Παύλος Γερουλάνος

3. Ανάπτυξης: Γιώργος Νικητιάδης, Μικρομεσαίας Επιχειρηματικότητας: Ελένη Βάτσινά

4. Εσωτερικών (ΟΤΑ): Ευαγγελία Λιακούλη

5. Δημόσιας Διοίκησης, Κράτους και θεσμών: Παναγιώτης Δουδωνής

6. Εξωτερικών: Δημήτρης Μάντζος

7. Εθνικής Άμυνας: Δημήτρης Μπιάγκης

8. Παιδείας: Στέφανος Παραστατίδης

9. Υγείας: Ιωάννης Τσίμαρης, Ψυχικής Υγείας: Μπουρχάν Μπαράν

10. Προστασίας του Πολίτη: Νάντια Γιαννακοπούλου

11. Δικαιοσύνης: Μιλένα Αποστολάκη

12. Περιβάλλοντος: Μανώλης Χριστοδουλάκης

13. Ενέργειας: Φραγκίσκος Παρασύρης

14. Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης: Γιώργος Μουλκιώτης

15. Κοινωνικής Συνοχής & Οικογένειας: Κατερίνα Καζάνη

16. Υποδομών & Μεταφορών: Απόστολος Πάνας

17. Αγροτικής Ανάπτυξης: Μανώλης Χνάρης, Χριστίνα Σταρακά

18. Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας: Ανδρέας Πουλάς

19. Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων και Μεταναστευτικής Πολιτικής: Παύλος Χρηστίδης

20. Ψηφιακής Διακυβέρνησης: Ιλχάν Αχμέτ, Κατερίνα Σταρακά

21. Πολιτισμού: Νάγια Γρηγοράκου

22. Τουρισμού: Κατερίνα Σπυριδάκη

23. Ναυτιλίας: Σταύρος Μιχαηλίδης

24. Νησιωτικής Πολιτικής: Παναγιώτης Παρασκευαΐδης

25. Αθλητισμού: Τάσος Νικολαΐδης

Τέλος, το Συμβούλιο της Ευρώπης θα «διαχειρίζεται» Γιώργος Παπανδρέου.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο