Κάτοικος Ραφήνας: Κολυμπούσα ανάμεσα σε πτώματα φίλων επί 4 ώρες

Μάχη με τα κύματα έδωσαν οι κάτοικοι της Ραφήνας, πολλοί από τους οποίους χάθηκαν στα νερά της θάλασσας, στην προσπάθειά τους να σωθούν από την φωτιά.

class=”article-body__byline noeditor” style=” border-bottom: 5px solid rgb(238, 238, 238); padding-top: 2 padding-bottom: 5px; 1.6rem; color: rgb(33, 91, 135); “>news247 class=”article-body__storyContent ” style=” color: rgb(41, 41, 41); “> class=”article-body__body” >

Μουδιασμένη η χώρα την επαύριο της καταστροφικήςφωτιάς στην Αττική, με τους πρωταγωνιστές, καθημερινούς ανθρώπους που βρέθηκανεγκλωβισμένοι ανάμεσα στις φλόγες να εξιστορούν τον τρόπο που διέφυγαν τον θάνατο. Ένας από αυτούς, ο Νίκος Σταυρινίδης, κάτοικος Ραφήνας, ο οποίος και βρέθηκε στη θάλασσα με τη σύζυγό του και έξι ακόμη οικείους του. Όπως περιγράφει, παρέμειναν στα ανοιχτά τέσσερις ολόκληρες ώρες, να κολυμπούν για τη ζωή τους, ενώ διεσώθηκαν από μηχανότρατα ανοιχτά της Αρτέμιδος (Λούτσας).

“Το μόνο που κάναμε ήταν να μπορούμε να επιπλέουμε” αναφέρει, εξηγώντας πως το μόνο που μπορούσε κανείς να κάνει μέσα στο νερό, μεσούσης θαλασσοταραχής εξαιτίας των ισχυρών ανέμων, ήταν να παραμένει στην επιφάνεια. Στη συνέχεια., ο κάτοικος Ραφήνας περιγράφει πως ενώ βρέθηκαν στα ανοιχτά οκτώ, στην πορεία χάθηκαν δύο άνθρωποι. “Δυστυχώς, χάσαμε δύο, έναν νεαρό που η μαμά του και η αδερφή του ήταν μαζί μας και μια άλλη κυρία περίπου 70 χρόνων που δεν τα κατάφερε και χάθηκε δίπλα μας” σχολιάζει και προσθέτει: “Για μια ώρα περίπου ήταν ένα πτώμα δίπλα μας”.

Το μόνο που κάναμε ήταν να μπορούμε να επιπλέουμε

Οι άνθρωποι παρέμειναν στη θάλασσα περισσότερες από τέσσερις ώρες, με τους πυκνούς καπνούς να δυσκολεύουν τον προσανατολισμό τους. Μόνη βοήθεια, τα αεροπλάνα που προσγειώνονταν στο Ελ. Βενιζέλος και αργότερα το φεγγάρι. “Δεν βλέπαμε τίποτα γιατί είχε πάρα πολύ καπνό. Η μόνη επαφή που είχαμε ήταν τα πολιτικά αεροπλάνα που προσγειώνονταν στο Ελευθέριος Βενιζέλος και έτσι μπορούσαμε να έχουμε μια εικόνα για το που βρισκόμαστε” σημειώνει ο διασωθέντας.

Ο κ. Σταυρινίδης μιλά για μια αστραπιαία καταστροφή, που ήταν αδύνατο να αναχαιτιστεί από τις δυνάμεις της πυροσβεστικής. Δηλώνει όμως με πικρία πως θα ήθελε να έχει κινητοποιηθεί πιο γρήγορα ο μηχανισμός από θαλάσσης. “Ο κρατικός μηχανισμός δεν μπορούσε να κάνει τίποτα. αυτό που έχω όμως σαν παράπονο είναι ότι τα πρώτα αλιευτικά εμφανίστηκαν μετά τις 22.00. Αν μας είχαν βρει πριν τις 21.00 δεν θα είχαμε απώλειες”.

http://www.news247.gr/koinonia/katoikos-rafinas-ko…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

To ιστορικό βύθισης του “Ναύαρχος Κουντουριώτης” στην Θεσσαλονίκη

Γράφει ο Νικόλαος Σιδηρόπουλος (Το άρθρο πρωτοδημοσιεύτηκε στο https://www.wreckhistory.com ) Το “Ναύαρχος Κουντουριώτης” καθελκύστηκε ως “War Charger” στις 18 Αυγούστου του 1918, και παρόλο που είχε σύντομη επιχειρησιακή ζωή μιας και ταξίδεψε  για μόλις τρία χρόνια, οι ατυχίες του ξεκίνησαν πριν καν

Σκάφος ΑΤ 35: Το πρώτο Ελληνικό φουσκωτό κατασκευασμένο από 100% ναυπηγικό αλουμίνιο

Ο Γιάννης και ο Μάρκος, ιδρυτές της Alpha Tango, γνωρίστηκαν το 2013 σαν συμφοιτητές στο πανεπιστήμιο Strathclyde της Γλασκόβης όπου σπούδαζαν μηχανολόγοι ναυπηγοί. Το όραμα τους ήταν να σχεδιάσουν ένα μοναδικό σκάφος και να το βγάλουν σε παραγωγή. Πρώτη παρουσίαση

ΣΥΡΙΖΑ: Ο Κασσελάκης έβγαλε τον Πολάκη από συντονιστή – Όλες οι αλλαγές

Αλλαγές στον ΣΥΡΙΖΑ πραγματοποίησε ο Πρόεδρος του κόμματος Στέφανος Κασσελάκης. Η πιο σημαντική από αυτές είναι η καθαίρεση του Παύλου Πολάκη από την θέση του συντονιστή στις Ειδικές Επιτροπές Παρακολούθησης Κοινοβουλευτικού Έργου, τοποθετώντας τον ωστόσο ως τομεάρχης στον τομέα Διάφανειας, θέση που είχε επί Τσίπρα.

Μετάβαση στο περιεχόμενο