Κεφαλογιάννη: 20 ευρώ το τέλος κρουαζιέρας ανά επιβάτη που αποβιβάζεται σε Μύκονο και Σαντορίνη

Ο κύβος ερρίφθη για το τέλος ανά επιβάτη κρουαζιέρας. Όπως ανακοίνωσε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη το τέλος ανά επιβάτη που αποβιβάζεται στη Μύκονο και τη Σαντορίνη θα είναι 20 ευρώ ενώ 5 ευρώ θα είναι στα άλλα λιμάνια που προσεγγίζουν κρουαζιερόπλοια.

Οι τιμές ισχύουν από 1η Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου κάθε χρονιάς, αρχής γενομένης από το 2025.

Σύμφωνα με υπολογισμούς του υπουργείου Τουρισμού το σύνολο εσόδων αναμένεται να ανέλθει στα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Το 1/3 των εσόδων θα πάει στους δήμους, 1/3 στο υπουργείο Ναυτιλίας και 1/3 στο υπουργείο Τουρισμού.

Για την περίοδο Απριλίου-Μαΐου και Οκτωβρίου το τέλος μειώνεται κατά 40% σε 12 και 4 ευρώ αντίστοιχα. Για την περίοδο Νοεμβρίου Μαρτίου το τέλος μειώνεται κατά 80% σε 4 και 1 ευρώ ανά επιβάτη αντίστοιχα.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας επισήμως δεν έχουν αντιδράσει αλλά στελέχη τους στο πρόσφατο διεθνές συνέδριο κρουαζιέρας Seatrade Med 2024:

“Πρέπει να υπάρχει σταθερότητα στις αυξήσεις των τελών. Αυτές οι αυξήσεις πρέπει να γίνονται με στρατηγική, μέσα από διάλογο και με σαφές χρονοδιάγραμμα, προβάλλοντας μια θετική εικόνα προς τις εταιρείες και τους επενδυτές. Για την Ελλάδα, ειδικά μετά τις πρόσφατες εξαγγελίες, ένα σταθερό επενδυτικό περιβάλλον είναι κρίσιμο. Οι εταιρείες δεν έχουν αντίρρηση για τις αυξήσεις, αρκεί αυτές να μην θέτουν σε κίνδυνο την λειτουργία τους αλλά και την καλή φήμη που έχει κατακτήσει η Ελλάδα στον κλάδο. Συζητήθηκε ότι δεν θα πρέπει να προβάλλουν την εικόνα ότι το επενδυτικό περιβάλλον στην χώρα μπορεί να αλλάζει μέσα σε ένα πρωί” και προσέθεταν:

“ Οι αυξήσεις στις χρεώσεις των λιμανιών και των υπηρεσιών στα επίπεδα της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου, είναι απαραίτητες για την ενίσχυση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών λιμανιών. Ωστόσο, πρέπει να γίνονται κλιμακωτά με διάλογο και φυσικά με έγκαιρη ενημέρωση προς τις εταιρείες κρουαζιέρας, ώστε να προγραμματίζουν ανάλογα τις δραστηριότητές τους. Οι αυξήσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από σαφές πρόγραμμα και χρονοδιάγραμμα βελτιώσεων στις υποδομές και παροχές των λιμανιών, διασφαλίζοντας τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως προορισμού”.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας σχολιάζουν καυστικά το γεγονός ότι όλα αποφασίστηκαν πίσω από κλειστές πόρτες χωρίς να υπάρξει διάλογος της κυβέρνησης με τους ομίλους κρουαζιέρας ούτε και με τους τοπικούς φορείς.

ΠΗΓΗ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεταναστευτικό: Ζητούν νέο πλαίσιο για τις επιστροφές

Την ανάγκη λήψης άμεσων πρωτοβουλιών για την αναθεώρηση του κανονισμού των επιστροφών παράτυπων μεταναστών συζήτησαν χθες (10/10/2024) οι υπουργοί Εσωτερικών και Μεταναστευτικής Πολιτικής της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που συνεδρίασαν στο Λουξεμβούργο  παρουσία για τελευταία φορά της απερχόμενης αρμόδιας επιτρόπου Ιλβα Γιόχανσον.

Προ των πυλών η καθοριστική δικαστική απόφαση για τα αναδρομικά

Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για να κλείσει μια δικαστική εκκρεμότητα που αφορά 370.000 συνταξιούχους και άνοιξε το 2013. Το Ανώτατο Ειδικό Δικαστήριο αναμένεται εντός των επόμενων ημερών να εκδώσει απόφαση σχετικά με τα αναδρομικά ποσά που αφορούν την περικοπή επικουρικών

Συλλήψεις εφοριακών και λογιστή στην Κέρκυρα για κύκλωμα διαφθοράς

Σε εξέλιξη βρίσκεται επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. μετά τον σχηματισμό δικογραφίας για υπόθεση διαφθοράς στην Κέρκυρα. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για εγκληματική οργάνωση με εμπλοκή τεσσάρων εφοριακών και τουλάχιστον ενός λογιστή, που έχουν συλληφθεί. Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές, οι συλληφθέντες,

Ναυτικό μουσείο: Ταξιδεύοντας στην Ιστορία με πλοίο μυκηναϊκό

Και τι τους θαλάσσιους δρόμους προς την Κύπρο από το 3.000 π.Χ. έως το 1.000 π.Χ. με τις τεχνικές ναυπήγησης που εφάρμοζαν οι Μυκηναίοι καραβομαραγκοί; Ποιοι λαοί συμπλέανε τότε στα καταστρώματα των πλοίων; Πώς ναυπηγούσαν καράβια χωρίς αρχικό σκελετό και

Μετάβαση στο περιεχόμενο