Κεφαλογιάννη: 20 ευρώ το τέλος κρουαζιέρας ανά επιβάτη που αποβιβάζεται σε Μύκονο και Σαντορίνη

Ο κύβος ερρίφθη για το τέλος ανά επιβάτη κρουαζιέρας. Όπως ανακοίνωσε η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη το τέλος ανά επιβάτη που αποβιβάζεται στη Μύκονο και τη Σαντορίνη θα είναι 20 ευρώ ενώ 5 ευρώ θα είναι στα άλλα λιμάνια που προσεγγίζουν κρουαζιερόπλοια.

Οι τιμές ισχύουν από 1η Ιουνίου έως 30 Σεπτεμβρίου κάθε χρονιάς, αρχής γενομένης από το 2025.

Σύμφωνα με υπολογισμούς του υπουργείου Τουρισμού το σύνολο εσόδων αναμένεται να ανέλθει στα 50 εκατομμύρια ευρώ.

Το 1/3 των εσόδων θα πάει στους δήμους, 1/3 στο υπουργείο Ναυτιλίας και 1/3 στο υπουργείο Τουρισμού.

Για την περίοδο Απριλίου-Μαΐου και Οκτωβρίου το τέλος μειώνεται κατά 40% σε 12 και 4 ευρώ αντίστοιχα. Για την περίοδο Νοεμβρίου Μαρτίου το τέλος μειώνεται κατά 80% σε 4 και 1 ευρώ ανά επιβάτη αντίστοιχα.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας επισήμως δεν έχουν αντιδράσει αλλά στελέχη τους στο πρόσφατο διεθνές συνέδριο κρουαζιέρας Seatrade Med 2024:

“Πρέπει να υπάρχει σταθερότητα στις αυξήσεις των τελών. Αυτές οι αυξήσεις πρέπει να γίνονται με στρατηγική, μέσα από διάλογο και με σαφές χρονοδιάγραμμα, προβάλλοντας μια θετική εικόνα προς τις εταιρείες και τους επενδυτές. Για την Ελλάδα, ειδικά μετά τις πρόσφατες εξαγγελίες, ένα σταθερό επενδυτικό περιβάλλον είναι κρίσιμο. Οι εταιρείες δεν έχουν αντίρρηση για τις αυξήσεις, αρκεί αυτές να μην θέτουν σε κίνδυνο την λειτουργία τους αλλά και την καλή φήμη που έχει κατακτήσει η Ελλάδα στον κλάδο. Συζητήθηκε ότι δεν θα πρέπει να προβάλλουν την εικόνα ότι το επενδυτικό περιβάλλον στην χώρα μπορεί να αλλάζει μέσα σε ένα πρωί” και προσέθεταν:

“ Οι αυξήσεις στις χρεώσεις των λιμανιών και των υπηρεσιών στα επίπεδα της ευρύτερης περιοχής της Μεσογείου, είναι απαραίτητες για την ενίσχυση της ποιότητας και της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών λιμανιών. Ωστόσο, πρέπει να γίνονται κλιμακωτά με διάλογο και φυσικά με έγκαιρη ενημέρωση προς τις εταιρείες κρουαζιέρας, ώστε να προγραμματίζουν ανάλογα τις δραστηριότητές τους. Οι αυξήσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από σαφές πρόγραμμα και χρονοδιάγραμμα βελτιώσεων στις υποδομές και παροχές των λιμανιών, διασφαλίζοντας τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα και ανταγωνιστικότητα της Ελλάδας ως προορισμού”.

Οι εταιρείες κρουαζιέρας σχολιάζουν καυστικά το γεγονός ότι όλα αποφασίστηκαν πίσω από κλειστές πόρτες χωρίς να υπάρξει διάλογος της κυβέρνησης με τους ομίλους κρουαζιέρας ούτε και με τους τοπικούς φορείς.

ΠΗΓΗ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αστυνομικός και πατέρας τριών παιδιών, ο άντρας που βρέθηκε απανθρακωμένος στη Λάρισα

H  είδηση του τραγικού θανάτου του 45χρονου αστυνομικού Νίκου Σοφολόγη, πατέρα τριών παιδιών, έχει  βυθίσει σε πένθος την Αγιά. Ο άτυχος 45χρονος βρέθηκε απανθρακωμένος μέσα στο αυτοκίνητό του που είχε νωρίτερα πέσει σε αρδευτικό κανάλι, κοντά στο Καλαμάκι Αγιάς, όπως αναφέρει

Μεταναστευτικό: σαν τα «τσαμπιά» οι 500 μετανάστες που έβγαλαν στην Αγία Γαλήνη

«Κόκκινο» χτυπούν πια για τα καλά οι μεταναστευτικές ροές στην Κρήτη που βρίσκεται υπό «πολιορκία». Λίγες ώρες μετά την «καραβιά» με τους περίπου 300 μετανάστες, άλλοι 500 βγήκαν στο λιμάνι της Αγίας Γαλήνης με την συνδρομή λιμενικού σκάφους μετά από ολονύχτια επιχείρηση. Εκατοντάδες μετανάστες σε

Η Αριστερά σε πολιτικό βέρτιγκο

Θα έλεγε κανείς ότι η «Πρώτη φορά Αριστερά» αποφάσισε να τιμήσει τη συμπλήρωση των 10 χρόνων από την ανάληψη της διακυβέρνησης της χώρας με σειρά επετειακών εκδηλώσεων, αντάξιων της πορείας της σε αυτό το διάστημα. Μιας πορείας που σημαδεύτηκε από

Επαγγελματικά ταμεία: Στο 4,3% η απόδοση – Πώς χάνονται έως και 20 δισ. ευρώ στη δημόσια ασφάλιση

Ουραγός στην ΕΕ παραμένει η Ελλάδα όσον αφορά τη δημιουργία Ταμείων Επαγγελματικής Ασφάλισης, με το συνολικό ενεργητικό των 29 υπαρχόντων ταμείων αυτού του πυλώνα ασφάλισης να αντιπροσωπεύει μόλις 1% του ΑΕΠ, όταν σε άλλες χώρες φτάνει στο 233% του ΑΕΠ και ο μέσος όρος στα κράτη μέλη του ΟΟΣΑ είναι στο 105,1%. Αντίθετα,

Μετάβαση στο περιεχόμενο