Κονδύλι 5,8 εκατ. ευρώ για επισκευές σε σκάφη του Λιμενικού Σώματος

Την ένταξη της Δράσης «Εκσυγχρονισμός – Αναβάθμιση Επιχειρησιακών Μέσων ΛΣ-ΕΛΑΚΤ» με Κωδικό ΟΠΣ 5030481 στον Ειδικό Στόχο «Λειτουργική Ενίσχυση-SO 3» και στον Εθνικό Στόχο «Λειτουργική Ενίσχυση για τα Σύνορα-ΝΟ2» του Εθνικού Προγράμματος «Ταμείου Εσωτερικής Ασφάλειας 2014 – 2020» αποφάσισε το υπουργείο Οικονομίας όπως αναφέρεται σε σχετικό έγγραφο που αναρτήθηκε στη Διαύγεια.

Η Δράση συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Εσωτερικής Ασφάλειας με το σύνολο των δαπανών να ανέρχεται σε 5.800.000,00 ευρώ. Aποτελείται από τέσσερα υποέργα, τα οποία στοχεύουν στον εκσυγχρονισμό – αναβάθμιση των επιχειρησιακών μέσων ΛΣ – ΕΛΑΚΤ με απώτερο στόχο την πλήρη επιχειρησιακή ετοιμότητα – αποτελεσματικότητά τους.Πιο συγκεκριμένα τα υποέργα είναι, μεταξύ άλλων, τα εξής:

class=”x_gmail_e”> dir=”ltr”>

1. Εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση των
πλωτών μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Πρόκειται για την προμήθεια ανταλλακτικών
καθώς και ηλεκτρονικών υλικών των συστημάτων παρακολούθησης λειτουργίας
των Κυρίων Μηχανών (Κ/Μ) των Πλωτών Μέσων ΛΣ – ΕΛΑΚΤ (ΠΑΘ/ΛΣ- ΕΛ.ΑΚΤ-
Κατηγορία Α1 ΠΛΣ- Κατηγορία Α2), τα οποία δραστηριοποιούνται στο
πλαίσιο επιχειρήσεων επιτήρησης των θαλασσίων συνόρων για τον έλεγχο και
την παρακολούθηση των μεταναστευτικών ροών και παράλληλα την προστασία
της ανθρώπινης ζωής στο θαλάσσιο χώρο ευθύνης του ΛΣ – ΕΛΑΚΤ.

2.
Εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση των χερσαίων μέσων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (προμήθεια
ανταλλακτικών, αναλωσίμων και ελαστικών) (προϋπολογισμός 300.000 €):
Πρόκειται για την προμήθεια ανταλλακτικών, αναλωσίμων και ελαστικών
επισώτρων για τα χερσαία μέσα του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ., τα οποία λόγω της
εντατικής και εκτεταμένης χρήσης τους, έχουν συμπληρώσει πολλές ώρες
λειτουργίας με αποτέλεσμα την ανάγκη χρήσης των υπό προμήθεια
ανταλλακτικών στην αποκατάσταση βλαβών.

3. Εκτέλεση Εργασιών
Τακτικής Συντήρησης Επιπέδου W-6 Κύριων Μηχανών
ΠΑΘ/ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ-060-070-080 (προϋπολογισμός 3,6 εκατ. €): Πρόκειται για
την εκτέλεση εργασιών τακτικής συντήρησης επιπέδου W6 (Γενικής
επισκευής) και του ηλεκτρονικού ελέγχου για τις δώδεκα (12) κύριες
μηχανές τύπου MTU 16V396 TB94, των τριών ΠΑΘ/ΛΣ (060 -070 – 080). «Η
εν λόγω συντήρηση συνιστά τη μεγαλύτερη και σημαντικότερη διαδικασία
διατήρησης της λειτουργικής και κατ΄ επέκταση επιχειρησιακής ικανότητας
των εν λόγω πλοίων. Επισημαίνεται ότι τα εν λόγω πλοία, τα οποία και
ανήκουν στην κατηγορία των μεγαλύτερων πλοίων του στόλου του Λιμενικού
Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, αξιοποιούνται κατ’ αποκλειστικότητα στο
πλαίσιο των επιχειρήσεων επιτήρησης των θαλασσίων συνόρων για τον
έλεγχο – παρακολούθηση των μεταναστευτικών ροών».
4.
Προμήθεια υλικών εξοπλισμού ΠΑΘ/ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ-090 (προϋπολογισμός
900.000 €): Πρόκειται για την προμήθεια υλικών/εξοπλισμού, καθώς και
ενός ηλεκτροπαραγωγού ζεύγους του ΠΑΘ 090, το οποίο αποτελεί και το
μεγαλύτερο πλοίο του στόλου του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής
Ακτοφυλακής, και το οποίο δραστηριοποιείται εντατικά στο πλαίσιο των
επιχειρήσεων επιτήρησης των θαλασσίων συνόρων. «Με την εν λόγω
προμήθεια θα μειωθεί σε σημαντικό βαθμό ο χρόνος ενδεχόμενης επισκευής
του σκάφους σε περίπτωση έκτακτης βλάβης και θα επιτευχθεί η πλήρης
επανενεργοποίησή του σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα».

Υπενθυμίζεται πως το ΠΑΘ 090 «Γαύδος» είναι το σκάφος που χτύπησε στην
πρύμνη του σκάφος της τουρκικής ακτοφυλακής φέτος τον Φεβρουάριο στα
Ίμια.

Η ημερομηνία έναρξης της Δράσης ορίζεται η 01/07/2018 και η ημερομηνία λήξης της ορίζεται η 31/03/2022

https://www.tovima.gr/2018/10/10/society/kondyli-5…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανησυχία για το νέο μέτωπο του μεταναστευτικού

Την ώρα που αποτυπώνεται στη χώρα μας νέα μείωση των μεταναστευτικών ροών, σύμφωνα με στοιχεία του Μαρτίου, ένα νέο μεταναστευτικό μέτωπο άνοιξε κάνοντας δύο μυστικές υπηρεσίες, την ΕΥΠ και την ΚΥΠ (Κυπριακή Υπηρεσία Πληροφοριών), να θέσουν τις δυνάμεις τους σε κόκκινο

ΟΛΘ: Η κοινοπραξία METKA – ΤΕΚΑΛ προσωρινός ανάδοχος για τον 6ο προβλήτα – Στα €20,3 εκατ. τα καθαρά κέρδη το 2023

Η ΟΛΘ ανακοίνωσε πως τα συνολικά ενοποιημένα έσοδα του Ομίλου για το έτος 2023 αυξήθηκαν σε €85,9 εκατ., από €85,3 εκατ. το 2022. Στον τερματικό σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, σημειώθηκε σημαντική αύξηση άνω του 12% (στα €59,8 εκατ.), επίσης στους τομείς εκμετάλλευσης

Οι Κυκλάδες κινδυνεύουν – Ένταξη στους επτά απειλούμενους ευρωπαϊκούς τόπους

Όπως αναφέρεται, οι  Κυκλάδες, φημισμένες για τη μοναδική γοητεία και τον πλούσιο πολιτισμό τους βρίσκονται αντιμέτωπες με μια πληθώρα προκλήσεων, που προέρχεται από την έξαρση της τουριστικής ανάπτυξης και η ανεξέλεγκτη δόμηση. Έτσι, παρά την οικονομική ανάπτυξη που επιτυγχάνεται, δημιουργείται

Εκτός Top 10 τα ευρωπαϊκά λιμάνια – Είχαν άνοδο μόνο Πειραιάς και Gioia Tauro

Η κορυφαία τριάδα του Ρότερνταμ, της Αμβέρσας-Μπριζ και του Αμβούργου είναι αρκετά κυρίαρχη ώστε να μην αμφισβητείται η θέση τους. Όπως και το 2022, τα τρία λιμάνια της βόρειας περιοχής καταγράφουν παρόμοια κυκλοφοριακή τάση, με μείωση περίπου 7% το 2023». Τα

Μετάβαση στο περιεχόμενο