Κραυγή αγωνίας και από τους λιμενεργάτες: Το λιμάνι του Βόλου έγινε… άλλο λιμάνι

Με αφορμή τη μείωση των βαθών από την εναπόθεση φερτών υλών από τις πλημμύρες

«Έγινε άλλο λιμάνι. Δεν πρέπει να αφήσουμε το λιμάνι του Βόλου στο έλεος της καταστροφής». Κραυγή αγωνίας για το μέλλον του λιμανιού, μετά τη μείωση των βαθών του έως και δύο μέτρα εξαιτίας των φερτών υλών από τις διπλές πλημμύρες του Σεπτεμβρίου. Με επιστολή του στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, με αφορμή το πρωτοσέλιδο κυριακάτικο δημοσίευμα για το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί, ο Σύνδεσμος Λιμενεργατών Βόλου δεν κρύβει την αγωνία του για το μέλλον του λιμανιού και θέτει μία ακόμη παράμετρο, αυτή του επενδυτή που για άλλο λιμάνι κατέθεσε πρόταση αξιοποίησης και άλλο θα παραλάβει.

Μετά τους πράκτορες πλοίων και το σήμα κινδύνου που έχουν εκπέμψει για το πλήγμα που ήδη δέχεται ο κλάδος της κρουαζιέρας αλλά και η εμπορευματική δραστηριότητα, ο Σύνδεσμος Λιμενεργατών Βόλου, παρεμβαίνει για την τύχη του λιμανιού, ζητώντας να δρομολογηθούν άμεσα εργασίες εκβάθυνσης.

Σύμφωνα με επιστολή προς τον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ, την οποία υπογράφουν ο πρόεδρος του συνδέσμου Θωμάς Κρητικός και ο γενικός γραμματέας Χρίστος Αβραμίδης, ήδη το οικονομικό πλήγμα είναι μεγάλο. «Για πολλές ημέρες δίνονταν μάχη με τις λάσπες στις προβλήτες με αποτέλεσμα να μην γίνονται εργασίες», αναφέρουν για το πλήγμα που έχει δεχθεί το λιμάνι.

Στο δυτικό μέρος του λιμένα έχουν μεταφερθεί 750.000 κ. μ. λάσπης και φερτών υλικών από τους δύο χειμάρρους με αποτέλεσμα να αλλάξουν τα βάθη δραματικά, σε ορισμένα σημεία έως και δύο μέτρα, κατά τους υπολογισμούς της Υδρογραφικής Υπηρεσίας και του Τεχνικού Τμήματος της Ο.Λ.Β. Α.Ε. Όλα κατέληξαν στο λιμάνι.

«Ως επαγγελματίες του χώρου του λιμένος, εκφράζουμε την αγωνία μας για την αντιμετώπιση που θα υπάρξει. Άλλο λιμάνι δόθηκε για αξιοποίηση και άλλο θα παραλάβει ο επενδυτής, ο οποίος είχε προγραμματίσει προφανώς κάποια επένδυση σε υποδομές. Τώρα έρχεται αντιμέτωπος μετά τις θεομηνίες να δώσει 7 έως 20 εκατ. ευρώ για την εκβάθυνση, για να μαζέψει τις λάσπες», αναφέρουν αγωνιώντας και οι ίδιοι για το εργασιακό τους μέλλον.

Όπως αναφέρουν θα πρέπει να δρομολογηθούν άμεσα παρεμβάσεις και θέτουν μία σειρά ζητημάτων: «Πότε θα γίνει η μεταφορά εκφόρτωσης σκραπ από την πρώτη στην τρίτη προβλήτα; Δόθηκαν από την Περιφέρεια Θεσσαλίας €1,8 εκατ. για έργα. Πώς θα αξιοποιηθεί η πρώτη προβλήτα; Υπάρχει κίνδυνος για την κρουαζιέρα. Με τέτοια βάθη πώς θα προσεγγίζουν τα κρουαζιερόπλοια με ασφάλεια;

Στο πορθμείο είναι αδύνατη η προσέγγιση μεγάλων motorships και ψάχνουν για άλλο λιμάνι. Να λάβετε υπόψη σας ότι επιχειρήσεις του Βόλου και της γύρω περιοχής είχαν προβλήματα με πυρκαγιές και πλημμύρες με αποτέλεσμα να σταματήσουν τη διακίνηση εμπορευμάτων με το λιμάνι. Τώρα προστέθηκε και το λιμάνι».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εξαγγελίες Πρωθυπουργού στη Δ.Ε.Θ. “το κερασάκι στην τούρτα” για τους Λιμενικούς

Δυσάρεστη έκπληξη στο σύνολο των ένστολων προκάλεσε η εξαγγελία του Πρωθυπουργού της χώρας στο πλαίσιο των προγραμματικών δηλώσεων του στην έναρξη της 88ης Διεθνούς Έκθεσης Θεσσαλονίκης που αφορά στην αύξηση κατά 20% της αποζημίωσης των νυχτερινών ως μία μικρή αναγνώριση της

Ποιοι Aπόστρατοι θα λάβουν αναδρομικά 27 μηνών–Τι αναφέρει ο Τσακλόγλου με έγγραφό του (ΠINAKAΣ ΜΕ ΠΟΣΑ)

Τα ποσά που έχουν λαμβάνειν κυμαίνονται ενδεικτικά από 1.296 ευρώ έως 2.619 ευρώ και προέρχονται από το γεγονός ότι η μείωση του νόμου 4093 -ειδικά για τις κύριες συντάξεις των αποστράτων- επιβάλλεται από τον Απρίλιο του 2023 και μετά, χωρίς να

Χρήστος Στυλιανίδης: Το Λιμενικό είναι γεμάτο από ήρωες της καθημερινότητας

“Όταν μπορέσουμε να δημιουργήσουμε τόσους ήρωες της καθημερινότητας, όσους ήρωες του πολέμου, τότε ναι, η ανθρωπότητα θα πάει μπροστά.” Τα λόγια αυτά, λόγια συγκινησιακά φορτισμένα ανήκουν στην παλαιά Παλαιστίνια πολιτικό Χανάν Ασράουι που θύμισε χθες ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής

Πάγωσαν στην κρουαζιέρα: €4,4 εκατ. ευρώ/σεζόν το κόστος του τέλους μόνο για Μύκονο και Σαντορίνη

«Πάγωσαν» οι εταιρείες κρουαζιέρας μετά την ανακοίνωση του πρωθυπουργού ότι θα επιβληθεί έκτακτο τέλος ανά επιβάτη στα λιμάνια προορισμούς για τα κρουαζιερόπλοια. Το σοκ, όπως οι ίδιοι το αποκαλούν, ήρθε από το ύψος του τέλους το οποίο για τη Μύκονο

Μετάβαση στο περιεχόμενο