Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ :Τα Κύθηρα, η Καλαμάτα , το Ναύπλιο και η Ζάκυνθος ανήκουν στην Βόρειο Ελλάδα..!!!

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει το μελάνι του Τυπογραφείου με τον Νέο Οργανισμό του Υπουργείου (Π.Δ 13/20-2-2018) χρειάστηκε αμέσως τροποποιήσεις. Δηλαδή, αν και έχουν περάσει μόλις 4 μήνες που εκδόθηκε το Π.Δ για τον Οργανισμό, τώρα έγινε αντιληπτό, ότι στην δομή λειτουργίας του Λιμενικού Σώματος χρειάζονταν δύο ακόμη ενδιάμεσοι ιεραρχικοί κρίκοι εποπτείας του έργου των Λιμενικών Αρχών, αυτοί των Επιθεωρητών Βορείου και Νοτίου Ελλάδος;Τέτοιο όραμα και προγραμματισμός οργάνωσης για το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ μας δημιουργεί έντονο προβληματισμό για την διαχείριση σοβαρότερων θεμάτων από την σημερινή Πολιτική και Στρατιωτική ηγεσία στην Ακτή Βασιλειάδη .Το τραγελαφικό της προχειρότητας αντιμετώπισης της λειτουργίας του Σώματος, που σίγουρα όμως έχει επιπτώσεις στις προσφερόμενες Υπηρεσίες στον πολίτη, αποτελεί η ίδια η κατανομή των Περιφερειακών Διοικήσεων (εδαφική διαίρεση) που υπάγονται στον έλεγχο και εποπτεία κάθε Επιθεωρητή Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Μάλιστα στην Αιτιολογική Έκθεση γίνεται αναφορά στο προηγούμενο της ΕΛ.ΑΣ και κρίνεται απαραίτητη η καθιέρωση του θεσμού των 2 Επιθεωρητών Βορείου και Νοτίου Ελλάδος, «με σκοπό τον περεταίρω συντονισμό και τον πληρέστερο έλεγχο των Περιφερειακών Διοικήσεων Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ και των υπαγομένων σε αυτές λιμενικών Αρχών.»Πως διαιρεί η ΕΛ.ΑΣ Τομείς ευθύνης των 2 Γενικών Επιθεωρητών Βορείου και Νοτίου Ελλάδας:Παρ. 4 άρθρου 231 ν. 4281/2014 (Α΄ 160)«Άρθρο 30Γενικές Αστυνομικές Διευθύνσεις Αττικής και Θεσσαλονίκης και Γενικές Περιφερειακές Αστυνομικές Διευθύνσεις1. Οι Περιφερειακές Υπηρεσίες που υπάγονται απευθείας στο Αρχηγείο της Ελληνικής Αστυνομίας είναι:α. Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Αττικής (Γ.Α.Δ.Α.).β. Η Γενική Αστυνομική Διεύθυνση Θεσσαλονίκης (Γ.Α.Δ.Θ.).γ. Οι Γενικές Περιφερειακές Αστυνομικές Διευθύνσεις ΓΕ.Π.Α.Δ.) Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Κεντρικής Μακεδονίας, Δυτικής Μακεδονίας, Ηπείρου, Θεσσαλίας και Βορείου Αιγαίου, οι οποίες με τη Γ.Α.Δ.Θ. συνθέτουν, ως προς τη χωροταξική τους διάταξη, τον «Τομέα Βορείου Ελλάδος» και εποπτεύονται, συντονίζονται και ελέγχονται από τον Γενικό Επιθεωρητή Αστυνομίας Βορείου Ελλάδος.δ. Οι Γενικές Περιφερειακές Αστυνομικές Διευθύνσεις (ΓΕ.Π.Α.Δ.) Στερεάς Ελλάδος, Δυτικής Ελλάδος, Ιονίων Νήσων, Πελοποννήσου, Νοτίου Αιγαίου και Κρήτης, οι οποίες μαζί με τη Γ.Α.Δ.Α. συνθέτουν, ως προς τη χωροταξική τους διάταξη, τον «Τομέα Νοτίου Ελλάδος» και εποπτεύονται, συντονίζονται και ελέγχονται από τον Γενικό Επιθεωρητή Αστυνομίας Νοτίου Ελλάδος.Πως διαιρεί ο Υπουργός Ναυτιλίας τις περιοχές ευθύνης των 2 Επιθεωρητών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ Βορείου και Νοτίου Ελλάδας; Άρθρο 43ΑΕπιθεωρητές Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.«1. Οι Επιθεωρητές του Λιμενικού Σώματος- Ελληνικής Ακτοφυλακής (Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ) διακρίνονται ως εξήςα) Επιθεωρητής Νοτίου Ελλάδας, με έδρα στον Πειραιά, στον οποίο υπάγονται οι 1η (Αττική Αργοσαρωνικός,, 6η (Κυκλάδες), 7η (Κρήτη), 8η (Ρόδος) και 9η (δηλ. Βόρειο και Κεντρικό Αιγαίο!!!!!) Περιφερειακές Διοικήσεις Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ.β) Επιθεωρητής Βορείου Ελλάδας, με έδρα τη Θεσσαλονίκη, στον οποίο υπάγονται οι 2η (Μακεδονία-Θράκη),3η (Ήπειρος, Λευκάδα, Παξοί, Κέρκυρα), 4η (Θεσσαλία, Σποράδες) και 5η (δηλ. Πελοπόννησος, Κύθηρα, Ζάκυνθος, Κεφαλλονιά, Ιθάκη!!!!) Περιφερειακές Διοικήσεις Λ.Σ.- ΕΛ.ΑΚΤ» Να σημειώσουμε, ότι στη διάταξη της Τροπολογίας -για ευνόητους λόγους- αναφέρονται μόνο οι αριθμοί των Περιφερειακών Διοικήσεων.[Οι παρενθέσεις προστέθηκαν διευκρινιστικά από τα Λιμενικά Νέα για να καταλάβει το θέμα ο αναγνώστης αλλά κυρίως οι Βουλευτές, που με ελαφρά την καρδιά ψήφισαν την σχετική τροπολογία].Διερωτάται κανείς, μήπως τα στελέχη από Βόρειο Ελλάδα που Υπηρετούν στην Πελοπόννησο ή τα Κύθηρα θα πρέπει να συνηθίσουν στην ιδέα ότι ως Βορειοελλαδίτες και υπηρετούν στον τόπο τους;Μήπως τα στελέχη που Υπηρετούν στην Λήμνο, θα πρέπει να συνηθίσουν στην Ιδέα ότι το νησί τους πλέον ανήκει στη Νότιο Ελλάδα;Δημιουργούνται επίσης εύλογα ερωτηματικά, για το πώς αυτός ο Επιθεωρητής που έχει την Έδρα στην Θεσσαλονίκη, θα εποπτεύει άμεσα και αποτελεσματικά σε ένα περιστατικό τα Κύθηρα; Δεν θα τα επόπτευε καλύτερα ο Επιθεωρητής Νοτίου Ελλάδος, που εδρεύει στην Αθήνα; Πώς μπορεί ο Επιθεωρητής που εδρεύει στην Αθήνα, να εποπτεύει τα νησιά του Βορείου Αιγαίου; Πιθανόν παλαιότερα να μας έλεγε κάποιος, ότι είναι ευκολότερη η πρόσβαση στα νησιά αυτά από τον Πειραιά. Σήμερα όμως και μετά τις τόσες ανακοινώσεις της Πολιτικής Ηγεσίας του Υπουργείου Ναυτιλίας για την βελτίωση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Βορείου Ελλάδος με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου, δεν μπορεί κάποιος να επικαλεστεί αυτόν το ισχυρισμό. Μήπως τελικά, έχει χαθεί εντελώς κάθε έννοια στοιχειώδους λογικής (Μπούσουλας) στην Ακτή Βασιλειάδη; Μπορεί να συμβαίνουν όλα αυτά και πολλά άλλα… Όμως σε κάθε περίπτωση, κανείς δεν έχει το δικαίωμα με τις πράξεις του να διασύρεται και να γελοιοποιείται στα μάτια των πολιτών το Λιμενικό Σώμα και την Ιστορία του.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο