Λιμεναρχείο Πάρου: Άσκηση απορρύπανσης στην Παροικιά

Χτες 18-09-2023 και περί ώρα 09:00 οργανώθηκε και διεξήχθη άσκηση καταπολέμησης ρύπανσης με την επωνυμία «Ρύπανση 2023».

Στην άσκηση παρέστη ο Διοικητής της 6ης ΠΕΔΙΛΣ-ΕΛΑΚΤ Αρχιπλοίαρχος Λ.Σ.ΚΑΣΤΑΝΗΣ Χρήστος και συμμετείχαν ο Λιμενάρχης Πάρου Αντιπλοίαρχος Λ.Σ. ΜΑΡΝΙΚΑΣ Κωνσταντίνος, στελέχη του Λιμεναρχείου Πάρου καθώς και το ΠΛΣ 1007.

Το σενάριο της άσκησης περιλάμβανε διαρροή πετρελαίου (diesel κίνησης) στη θαλάσσια περιοχή Λειβάδια Παροικίας Πάρου, που σύμφωνα με πληροφορίες προήλθε από διαρροή δεξαμενής καυσίμου του Τ/Ρ-Ε/Π σκάφους που ευρισκόταν έξωθεν του λιμενοβραχίονα αλιευτικού καταφυγίου “ΚΑΛΕΛΕ” ανωτέρω περιοχής.

Άμεσα ενεργοποιήθηκε το τοπικό σχέδιο καταπολέμησης της ρύπανσης της Υπηρεσίας από το Λ/Χ ΠΑΡΟΥ με άμεση και ουσιαστική συνδρομή από την OPTIRAS HELLAS LTD το Δημοτικό Λιμενικό Ταμείο Πάρου-Αντιπάρου και το Ναυτικό Όμιλο Πάρου.

Παρατίθεται το σχετικό δελτίο τύπου και φωτογραφικό υλικό που λάβαμε από το Λιμεναρχείο Πάρου._

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο