Maran Gas & Knutsen OAS : Υγροποιημένο φυσικό αέριο στην πολωνική αγορά

Η ναυτιλιακή εταιρεία Maran Gas, του ομίλου Αγγελικούση (Angelicoussis Group) και με επικεφαλής την Μαρία Αγγελικούση και η νορβηγική ναυτιλιακή εταιρεία Knutsen OAS Shipping, θα παράσχουν η καθεμία από δύο νεότευκτα LNG carriers στην Πολωνική PGNiG.

Τα πλοία θα κατασκευαστούν αποκλειστικά για την PGNiG και θα τεθούν σε λειτουργία το 2025. Επίσης, θα είναι παρόμοια με τα LNG carriers που παραγγέλθηκαν προηγουμένως από την PGNiG, και θα έχουν χωρητικότητα 174.000 κυβικών μέτρων. Η PGNiG Supply & Trading (PST) θα είναι ο μοναδικός χρήστης τους για 10 χρόνια, με δυνατότητα παράτασης της ναύλωσης τους. Μαζί με τα προηγούμενα ναυλωμένα carriers, ο νέος LNG στόλος της PGNiG θα αποτελείται από οκτώ πλοία, με τα δύο πρώτα πλοία να λειτουργούν το επόμενο έτος.

“Ο όγκος του επαναεριοποιημένου LNG που συνάπτει η PGNiG από τις Ηνωμένες Πολιτείες είναι σήμερα περίπου 9 δισεκατομμύρια κυβικά μέτρα ετησίως, συμπεριλαμβανομένων έως και 7 δισεκατομμυρίων κυβικών μέτρων βάσει συμβάσεων FOB (free on board), όπου η PGNiG είναι υπεύθυνη για τη συλλογή, τη μεταφορά και την εκφόρτωση LNG φορτίων στο λιμάνι προορισμού. Σύμφωνα με τις συμβάσεις ναύλωσης, θα είμαστε σε θέση να προμηθεύουμε αποτελεσματικά υγροποιημένο φυσικό αέριο στην πολωνική αγορά, αλλά και να στέλνουμε τα LNG carriers σε οποιοδήποτε τερματικό σταθμό LNG στον κόσμο”, δήλωσε ο Paweł Majewski, πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της PGNiG.

Επίσης, η PGNiG έχει ναυλώσει τρία ήδη κατασκευασμένα LNG carriers, το καθένα με χωρητικότητα περίπου 160.000 κυβικών μέτρων, που ισοδυναμεί με περίπου 80 έως 90 εκατομμύρια κυβικά μέτρα επαναεριοποιημένου LNG. Δύο από αυτά τα πλοία θα παραδοθούν στην εταιρεία μέχρι το τέλος του πρώτου εξαμήνου του 2022, ενώ το τρίτο πρόκειται να διατεθεί το δεύτερο εξάμηνο του έτους, επιτρέποντας στην PGNiG να αγοράσει LNG βάσει συμβάσεων FOB ήδη το 2022.

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θαλάσσιος υβριδικός πόλεμος στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο: Η απειλή και τα αντίμετρα της ελληνικής αποτροπής

Ο Θαλάσσιος Υβριδικός Πόλεμος (Maritime Hybrid Warfare – MHW) αναγνωρίζεται από το ΝΑΤΟ ως η νέα παγκόσμια ανερχόμενη απειλή, με την Ελλάδα να τον υφίσταται ήδη από την Τουρκία, η οποία, καθώς εξελίσσεται σε «ανεξέλεγκτο κράτος», μπορεί να εφαρμόσει τις

Τιμητική βράβευση της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος

Δηλώσεις  της κα. Μελίνας Τραυλού  κατά τη διάρκεια τιμητικής βράβευσης της ΣΥΝ-ΕΝΩΣΙΣ από τη Λέσχη Αξιωματικών Λιμενικού Σώματος, «Για την ελληνική ναυτιλιακή μας οικογένεια, αποτελεί εθνικό καθήκον να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες του Λιμενικού Σώματος. Να προσφέρουμε στο εξαίρετο ανθρώπινο δυναμικό

Παναγιωτόπουλος: Αφήστε τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση – Τι είπε για Α/ΓΕΕΘΑ και προσωπικό ΕΔ

Να αφήσει τις Ένοπλες Δυνάμεις έξω από την πολιτική αντιπαράθεση κάλεσε τον ΣΥΡΙΖΑ ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Παναγιωτόπουλος, που ανέβηκε στο βήμα της ολομέλειας κατά τη συζήτηση της πρότασης δυσπιστίας. Ο κ. Παναγιωτόπουλος μίλησε και για τις σχέσεις του με τον αρχηγό

Η ΛΑΡΚΟ και οι φορολογούμενοι

Η ΛΑΡΚΟ είναι εταιρεία παραγωγής σιδηρονικελίου με ένα μεταλλουργικό εργοστάσιο στη Λάρυμνα Φθιώτιδας και ορυχεία στις περιοχές της Εύβοιας, του Νέου Κόκκινου Βοιωτίας, την Καστοριά και τα Σέρβια Κοζάνης.  Από το 1963 έως το 1982 λειτούργησε ως ιδιωτική επιχείρηση.  Αλλά