Μαρίνα Φλοίσβου: Η βιώσιμη ανάπτυξη στην πράξη

Τα πρωτεία μεταξύ των τουριστικών λιμένων της χώρας, αποτελώντας τον απόλυτο προορισμό για ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής, κατέχει η Μαρίνα Φλοίσβου. Ταυτόχρονα, οι επιδόσεις της μαρίνας σε θέματα περιβάλλοντος, κοινωνίας και διακυβέρνησης (ESG), είναι σημαντικές, σύμφωνα με την 4η ετήσια Έκθεση Βιώσιμης Ανάπτυξης, ενώ η επιτυχημένη στρατηγική της εταιρείας οδήγησε για μία ακόμα χρονιά σε 100% πληρότητα των θέσεων ελλιμενισμού της. Ειδικότερα, το 2021 ελλιμενίστηκαν μόνιμα στη μαρίνα Φλοίσβου 310 επαγγελματικά και ιδιωτικά σκάφη αναψυχής.

Η πλειοψηφία των σκαφών που ελλιμενίζονται στη μαρίνα είναι μόνιμα ιδιωτικά σκάφη με συμβάσεις ελλιμενισμού σε ετήσια βάση. Τη συγκεκριμένη χρονιά εξυπηρετήθηκαν συνολικά 585 σκάφη εκ των οποίων τα 237 ήταν διερχόμενα και τα 347 μόνιμα.

Από αυτά το 2021 το 21% ήταν επαγγελματικά έναντι 20% του 2020 και 17,7 το 2019. Ιδιωτικά σκάφη το 2021 ήταν το 79% έναντι 80% το 2020 και 82,3% το 2019. Οι σημαίες του συνόλου σκαφών που εξυπηρετήθηκαν το 2021 ήταν το 20,4 από τα νησιά Cayman, 17,5% ελληνικής, 16,1% Μεγ.Βρετανίας, 15,9% Μάλτας, 3,8% ΗΠΑ, 3,2% Πολωνίας, 3,0% νησιά Channel , 3,0% Ιταλίας και το 17,1% άλλη. Η μαρίνα που βάσει εσόδων, κατέχει το 22% της εγχώριας αγοράς μπορεί να φιλοξενήσει θαλαμηγούς άνω των 30 μέτρων.

Έχει χερσαία ανάπτυξη 8.200 τετραγωνικών μέτρων και εκτός τις εγκαταστάσεις αναψυχής διαθέτει 25 στρέμματα πρασίνου και χώρους στάθμευσης οχημάτων 650 θέσεων.

Τόσο η ποιότητα της εξυπηρέτησης όσο και η συνολική εμπειρία των πελατών και των επισκεπτών της μαρίνας, εξαρτώνται σε σημαντικό βαθμό και από τους μισθωτές των χώρων της μαρίνας και τους εργαζομένους τους. Οι εγκαταστάσεις της μαρίνας περιλαμβάνουν 26 χώρους προς μίσθωση, εκ των οποίων οι 7 στεγάζουν εστιατόρια, οι 7 εμπορικά και take away καταστήματα, οι 13 γραφεία, καθώς και έναν παιδότοπο

Έχοντας θέσει ως στρατηγικό στόχο τη χρήση καινοτόμων τεχνολογιών για την παροχή βέλτιστων υπηρεσιών στους πελάτες, μισθωτές και επισκέπτες της, η Μαρίνα προχώρησε σε εγκατάσταση και σύνδεση οπτικής ίνας, καλύπτοντας μέρος του λιμένα.

Εντός της επόμενης διετίας, οι εργασίες θα επεκταθούν και στις υπόλοιπες εγκαταστάσεις και σε συνδυασμό με την εφαρμογή και άλλων «έξυπνων» τεχνολογικών λύσεων, θα συνεχίσει σταθερά να αποτελεί την πρώτη «έξυπνη» μαρίνα της χώρας. Tο συγκεκριμένο μοντέλο ανάπτυξης είχε ήδη λειτουργήσει επιτυχημένα σε διάφορες άλλες χώρες και αποδείχθηκε το ίδιο επιτυχημένο και στην Ελλάδα.

Η Μαρίνα χάρη στις προσπάθειες που καταβάλλονται για διατήρηση της εξαιρετικής ποιότητας των υδάτων της, λαμβάνει από το 2007 τη Γαλάζια Σημαία και τιμάται από το 2011 με τη διάκριση «Καθαρή Μαρίνα» (Clean Marinas Programme) από το International Council of Marine Industry Associations (ICOMIA).

To 2021, η Μαρίνα Φλοίσβου αναδείχθηκε ανάμεσα στις Κορυφαίες Εταιρικές Επωνυμίες στην Ελλάδα για το 2021-22 στο πλαίσιο του παγκόσμιου θεσμού των Superbrands που πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας για έβδομη φορά.

Ως Εταιρικό Μέλος της HELMEPA αποτέλεσε την πρώτη μαρίνα στην Ελλάδα που έλαβε το 2021 τον τίτλο του «Πρεσβευτή Ασφάλειας».

Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος του τριετούς (2019-2022) προγράμματος «Ενισχύοντας το Πνεύμα Ναυτικής Ασφάλειας στην Ανατολική Μεσόγειο» που υλοποιεί η HELMEPA σε συνεργασία με τα Εταιρικά της Μέλη Lloyd’s Register.

Επίσης έχει καταφέρει να βρίσκεται στην κορυφή με τις καλύτερες μαρίνες παγκοσμίως, καθώς κατέχει την υψηλότερη διάκριση “5 Gold Anchors Platinum” του παγκόσμιου θεσμού Global Gold Anchor Scheme του Yacht Harbour Association (TYHA).

Χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας
Για μια ακόμα χρονιά, η συνολική ηλεκτρική ενέργεια που κατανάλωσε η Μαρίνα Φλοίσβου, προήλθε από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και διαθέτει τις απαραίτητες βεβαιώσεις , που το πιστοποιούν ενώ επιτυγχάνει την εξάλειψη των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου.

Για την αποφυγή της άσκοπης χρήσης των λαμπτήρων όταν υπάρχει ικανοποιητικός φυσικός φωτισμός, γίνεται αναπροσαρμογή του τεχνητού φωτισμού των εξωτερικών χώρων ανάλογα με την εποχή του έτους.

Ταυτόχρονα, οι υπεύθυνοι των Τμημάτων ενημερώνουν τους εργαζόμενους στον τομέα τους για το στόχο ελαχιστοποίησης της μη ωφέλιμης κατανάλωσης ενέργειας, επισημαίνοντας συγκεκριμένες πρακτικές για μείωση των απωλειών, όπως χειρισμός αναμονής συσκευών, χρήση φυσικού φωτισμού.

Με στόχο τη χρήση νέων τεχνολογιών για την ακριβέστερη παρακολούθηση των καταναλώσεων, τον αποδοτικότερο έλεγχο του εξοπλισμού και τη μείωση των απωλειών, η μαρίνα έχει εγκαταστήσει σύστημα τηλεμέτρησης από το 2020

Η Μαρίνα Φλοίσβου διαθέτει 24ωρη υπηρεσία ασφαλείας με συνεχείς περιπολίες, ενώ τα σημεία εισόδου και εξόδου ελέγχονται από φύλακες ασφαλείας που συνεργάζονται στενά με την Λιμενική Αρχή και το προσωπικό μας. Ταυτόχρονα, η ασφάλεια του χώρου ενισχύεται από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης (CCTV), καθώς και τον Πύργο Ελέγχου που προσφέρει οπτικό πεδίο 360ο μοιρών στο λιμάνι.

Είναι πλήρως εξοπλισμένη με τελευταίας τεχνολογίας εξοπλισμό ασφαλείας και πυρόσβεσης και με σύστημα πυρανίχνευσης και συναγερμού, σε περίπτωση πυρκαγιάς.

Στα μέτρα ασφάλειας της μαρίνας συμπεριλαμβάνονται η διαρκής εκπαίδευση του προσωπικού της με γυμνάσια πυρόσβεσης σε μηνιαία βάση, καθώς και ασκήσεις αντιμετώπισης κρίσεων.

Η συνεχής εκπαίδευση εξασφαλίζει πως η ομάδα της είναι πάντα έτοιμη για να αντιμετωπίσει οποιαδήποτε κατάσταση έκτακτης ανάγκης και να χρησιμοποιήσει άμεσα όλο το διαθέσιμο εξοπλισμό και τους πόρους, ώστε να διαχειριστεί αποτελεσματικά τον κάθε κίνδυνο.

Σημειώνεται ότι η μαρίνα Φλοίσβου συνέχισε και το 2021 τη φιλοξενία του Πλωτού Μουσείου Νεράιδα, που ελλιμενίζεται στη μαρίνα από το 2014. Στο μουσείο εκτίθενται κειμήλια και αντικείμενα ιστορικού ενδιαφέροντος για την ακτοπλοϊκή και ποντοπόρο ναυτιλία και τη γενικότερη ιστορία του Ιωάννη Σ. Λάτση, ενώ πρόκειται για το μοναδικό στην Ελλάδα πλωτό μουσείο με τη δυνατότητα να πραγματοποιεί πλόες. Η είσοδος σε αυτό καθώς και όλες οι δράσεις, είναι δωρεάν για το κοινό.

Ο διευθύνων σύμβουλος της LAMDA Flisvos Marina A.E., Σταύρος Κατσικάδης, σε δήλωσή του τόνισε: «Η μαρίνα Φλοίσβου κρατά σταθερές τις κύριες πολιτικές της για το περιβάλλον, την κοινωνία και την ποιοτική διαχείριση προσαρμόζοντας με ευελιξία τους στόχους της στις συνθήκες των καιρών»

Υπεύθυνη για την ανάπτυξη, εκμετάλλευση και διαχείριση του Τουριστικού Λιμένα Φλοίσβου με στόχο την ανάπτυξη, αναβάθμιση και διαχείριση των επίγειων και θαλάσσιων υποδομών της Μαρίνας είναι η εταιρεία LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. με έδρα το Παλαιό Φάληρο Αττικής που δραστηριοποιείται αποκλειστικά στην Ελλάδα. Η εταιρεία LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. αποτελεί κοινοπραξία των εταιρειών LAMDA Flisvos Holding Α.Ε. (LFH) (77,23%) και της Εταιρείας Ακινήτων Δημοσίου (ΕΤ.Α.Δ) (22,77%).

Το 2002, με την παραχώρηση 40 χρόνων κατόπιν διαγωνισμού, η LAMDA Flisvos Marina Α.Ε. ανέλαβε να αναπτύξει, να αναβαθμίσει και να διαχειριστεί τον Τουριστικό Λιμένα Φλοίσβου.

Μαρίνα Φλοίσβου: Η βιώσιμη ανάπτυξη στην πράξη

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Οι γυναίκες των υποβρυχίων: «Είμαστε έτοιμες να κάνουμε ό,τι χρειαστεί»

Ναύσταθμος Σαλαμίνας Παρασκευή πρωί.  Το τζιπ του Πολεμικού Ναυτικού φτάνει στα υποβρύχια.  Στόχος όχι τόσο να μάθουμε αυτό το άγνωστο πλοίο του βυθού, αλλά τους ανθρώπους που το έχουν κάνει σπίτι τους.  Και πιο συγκεκριμένα τις γυναίκες που έχουν αρχίσει

40% λιγότεροι εισακτέοι Λ/Φ φέτος στο Λ.Σ.!!!

Βαθύτατη ανησυχία προκαλεί η μείωση του αριθμού εισακτέων ιδιωτών στο Λ.Σ. μέσω των Πανελλαδικών εξετάσεων που δημοσιεύτηκε σήμερα. Πιο συγκεκριμένα, οι θέσεις των δοκίμων Σημαιοφόρων για φέτος μειώθηκαν κατά 20% σε σχέση με πέρυσι (από 30 σε 24) ενώ οι

Δόκιμοι Λ/Φ: Εκπαιδεύονται για να υπηρετούν τον πολίτη

Στις 24/1/23 ολοκληρώθηκε με πλήρη επιτυχία ακόμα μία εκπαίδευση σε θέματα Βασικών Πρώτων Βοηθειών, στους Σπουδαστές της Σχολής Δοκίμων Λιμενοφυλάκων, στις εγκαταστάσεις των στη Ναυτική Βάση «Κανελλόπουλος» του Πολεμικού Ναυτικού στο Σκαραμαγκά. Μας εξέπληξε ο έντονος ενθουσιασμός αλλά και η

Συντάξεις: Έρχεται έκτακτο Δώρο Πάσχα σε όσους έχασαν την αύξηση – Δικαιούχοι και ποσά

Τρόπους αντιστάθμισης της «ζημιάς» για τους συνταξιούχους που δεν θα πάρουν τώρα αυξήσεις στις συντάξεις τους λόγω προσωπικής διαφοράς μελετά το οικονομικό επιτελείο, με το επικρατέστερο μέχρι στιγμής σενάριο να κάνει λόγο για καταβολή ενός εφάπαξ επιδόματος πριν το Πάσχα,