Ματαιώθηκε η κατασκευή του εργοστασίου ρωσικών υδροπλάνων στην Καλαμάτα λόγω της ελληνορωσικής κρίσης

Mαταιώνεται το σχέδιο ανέγερσης εργοστασίου κατασκευής ρωσικών υδροπλάνων Beriev Be-200 στην Καλαμάτα το οποίο είχε εξαγγείλει πριν δύο χρόνια ο υφυπουργός Εξωτερικών Δ.Μάρδας, λόγω του πολέμου απελάσεων που ξεκίνησε η Αθήνα και την ανταλλαγή βαρέων κατηγοριών μεταξύ των δύο χωρών για πρώτη φορά από την ίδρυση του νέου ελληνικού κράτους.

Το σχέδιο, για το οποίο είχε ολοκληρωθεί η μελέτη και ετοιμαζόταν η κατάθεσή του στο υπουργείο Ανάπτυξης, προέβλεπε την κατασκευή ενός εργοστασίου δυναμικότητας παραγωγής δέκα αεροσκαφών κατ’έτος και θα απασχολούσε 230 άτομα.

«Υπάρχει μεγάλο και συγκεκριμένο ενδιαφέρον Ρώσων επενδυτών για την δημιουργία και λειτουργία εργοστασίου παραγωγής υδροπλάνων στην Καλαμάτα» είχε δηλώσει τότε ο υφυπουργός Εξωτερικών και τόνισε ότι «Υπάρχουν πολλές ενδιαφέρουσες προτάσεις από Ρώσους επιχειρηματίες»

«Ως αίτημα ήρθε προς συζήτηση, και αρκετά προωθημένο μπορώ να πω, για να γίνει στην Καλαμάτα ένα εργοστάσιο παραγωγής υδροπλάνων, το οποίο θα έχει μια εντελώς εξωστρεφή ιδιότητα και θα συνδυάζει τεχνολογίες δυτική και ανατολική» και πρόσθεσε ότι «πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή πρόταση, για την οποία η κυβέρνηση εξετάζει με πιο τρόπο θα υλοποιηθεί.»

Χθες η κοινοπραξία κατασκευής των υδροπλάνων απάντησε σε ερώτηση δημοσιογράφου ότι «Αποσύρει το ενδιαφέρον της από την επένδυση λόγω της επιδείνωσης των ελληνορωσικών σχέσεων και του άγονου για ρωσικές επενδύσεις περιβάλλοντος που επικρατεί πλέον στην Ελλάδα»

Το Be-200 είναι ένα αμφίβιο αεροσκάφος πολλαπλών ρόλων που αναπτύχθηκε από την Ρωσική United Aircraft Company σε συνεργασία με την Irkut. Στο εργοστάσιο της Irkut στην ΒΑ Σιβηρία κατασκευάζονται και τα μαχητικά Su-35.

Η βασική έκδοση του Be-200 χρησιμοποιείται σε ρόλους αεροπυρόσβεσης. Η Beriev επίσης προσφέρει εκδόσεις με συμπιεζόμενη καμπίνα τόσο για μεταφορά επιβατών όσο και μεταφορά φορτίου, αποστολές περιπολίας και έρευνας και διάσωσης, καθώς επίσης και μια έκδοση ανθυποβρυχιακού πολέμου.

Το Beriev προωθείται από δύο στροβιλοκινητήρες διπλής ροής, τύπου D-436TP με μέγιστη ώση 15000 kg . Επίσης το αεροσκάφος είναι εξοπλισμένο με βοηθητικό ηλεκτροπαραγωγό στοιχείο (APU) τύπου TA12-60. Για καλύτερο έλεγχο των κινητήρων υπάρχει και ψηφιακό σύστημα ελέγχου (FADEC).

Μήκος 32.2 m Εκπέτασμα 31.8 m

Άδειο 27.600 kg Μέγιστο απογείωσης 43.000 kg

Πηγή ισχύος

Κινητήρες 2× Progress D-436TP ή 2× BMW/Rolls-Royce BR-715-53 ή 2× Allison GMA-2100

Μέγιστη ταχύτητα 710 km/h

Εμβέλεια 3.850 km

Μέγιστο ύψος 8.000 m

Μεταφορική Ικανότητα

Μέχρι 12000 kg νερού

Μέχρι 64 επιβάτες

http://www.pronews.gr/oikonomia/elliniki-oikonomia…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ελλάδα «πρωταθλήτρια» στην ΕΕ με τους περισσότερους νέους εκτός εργασίας και εκπαίδευσης

Οι NEETs, όπως αποκαλούνται, (ακρωνύμιο από τις λέξεις neither in employment nor in education or training) στην ΕΕ για το 2023 ήταν περισσότεροι από 1 στους 10 (11,2%). Όμως εννέα κράτη μέλη κατέγραψαν ποσοστά ΝΕΕΤ άνω του μέσου όρου της ΕΕ που είναι 11,2 %

Αύξηση απασχόλησης ναυτικών

Η ανάκαμψη της ναυτικής απασχόλησης από την κρίση της πανδημίας συνεχίζεται με σταθερό ρυθμό. Ο συνολικός αριθμός των εγγεγραμμένων ναυτικών (άτομα που είχαν έστω και μία ημέρα ασφάλισης στο Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο-ΝΑΤ ως μέλη πληρωμάτων πλοίων εντός του 2023) ανήλθε

Πάτρα: Φωτιά σε πλοίο μετά από έκρηξη σε αυτοκίνητο ΦΩΤΟ

Φωτιά ξέσπασε σε πλοίο στο λιμάνι της Πάτρας, μετά την πυροδότηση εκρηκτικού μηχανισμού σε αυτοκίνητο λίγα λεπτά μετά την επιβίβασή του. Αμέσως δόθηκε εντολή εκκένωσης, ενώ σκάφη του Λιμενικού έσπευσαν για διάσωση ατόμων από τη θάλασσα και παράλληλα ελήφθησαν μέτρα

Δύο χτυπήματα σε δύο ημέρες

Ενώ οι επιθέσεις των ανταρτών Χούθι συνεχίζονται με αμείωτη ένταση στην Ερυθρά Θάλασσα, την ανηφόρα τραβούν και οι ναύλοι στα εμπορευματοκιβώτια. Χθες, μόλις μία ημέρα μετά τη θανατηφόρα επίθεση σε ελληνικό φορτηγό πλοίο, κατά τη διάρκεια της οποίας ένας ναύτης

Μετάβαση στο περιεχόμενο