Ναυπηγεία Ελευσίνας: Πρόσω ολοταχώς…

Κατέπλευσαν 17 πλοία για επισκευή σε μόλις 5 μήνες!!!

Το ημερολόγιο έγραφε 24/11/2022 όταν, ύστερα από πολύ-πολύ καιρό, στα Ναυπηγεία Ελευσίνας κατέπλεε το πρώτο πλοίο στον ντόκο. Ήταν το φορτηγό supramax, της Star Bulk, το Star Cleo μεταφορικής ικανότητας, χωρητικότητας 56.582 dwt ναυπηγήσεως του 2013.

Εικόνα

Η αναγέννηση των Ναυπηγείων Ελευσίνας συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς.  Σήμερα το πρωί, μόλις 5 μήνες μετά το “γούρικο ποδαρικό” του Φ/Γ Star Cleo, στις εγκαταστάσεις τους κατέπλευσε το υπ’ αριθ. 17 πλοίο με λιβεριανή σημαία, ονόματι ECOWIND (IMO: 9253428), που είναι Oil/Chemical Tanker ναυπήγησης 2002, από την παραβολή του οποίου προέρχεται η παρακάτω φωτογραφία:Εικόνα

Ήδη, προχτές 3/5/2023 κατέπλευσε το παναμέζικο Δ/Ξ LEMAN, που είναι το 16ο πλοίο από το “παρθενικό” Star Cleo, κι απ’ ό,τι πληροφορούμαστε, η αναγέννηση θα συνεχιστεί με πολλές ακόμα αφίξεις σε ρυθμούς πρωτόγνωρους.

Εικόνα

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η «λεωφόρος» της κοκαΐνης

Έξι φορτηγά γεμάτα με στρατιώτες και αστυνομικούς έφτασε μέσα στη νύχτα έξω από ένα σπίτι στο Γκουαγιακίλ του Ισημερινού. Η πόρτα του σπιτιού έγραφε πως «ενοικιάζεται» και τα φώτα ήταν σβηστά. Ωστόσο, δεν πτοήθηκαν από το φαινομενικά άδειο σπίτι καθώς

Βυθίζεται το ελληνόκτητο πλοίο που χτυπήθηκε από τους Χούθι – Αναφορές για νεκρό

Σύμφωνα με τον ΣΚΑΪ, το πλοίο έχει υποστεί σοβαρή βλάβη στο μηχανοστάσιο, πλέει εδώ και ώρες ακυβέρνητο και παρουσιάζει εισροή υδάτων. Αναφορές σε αραβικά ΜΜΕ σημειώνουν ότι υπάρχει ένα νεκρός από το πλήρωμα. Το ελληνικό λιμενικό διευκρίνισε ότι ανάμεσα στα

Γιώργος Αυτιάς: Στρασβούργο

Ακόμη και στους αριθμούς μπορεί κανείς να ασκήσει ερμηνευτική βία. Μπορεί να βλέπει στα εκλογικά μεγέθη όχι αυτό που μετράνε, αλλά το είδωλο των προκαταλήψεών του. Κάπως έτσι, κάποιοι είχαν «διαβάσει» το αποτέλεσμα προτού καν κλείσουν οι κάλπες την Κυριακή.

Αρχίζει η δικαστική μάχη δισ. ευρώ για τα εγκλωβισμένα αεροσκάφη

Μερικές από τις μεγαλύτερες εταιρείες leasing αεροσκαφών ξεκίνησαν τη δικαστική μάχη εναντίον των ασφαλιστικών εταιρειών στο Δουβλίνο, μία αναμέτρηση στην οποία παίζονται αποζημιώσεις τουλάχιστον 2,5 δισ. ευρώ για αεροσκάφη που παραμένουν αποκλεισμένα στη Ρωσία. Οι εκμισθωτές έχουν εγείρει αγωγές κατά δεκάδων

Μετάβαση στο περιεχόμενο