Ναυπηγικός «πυρετός» για υγραεριοφόρα πλοία

Πυρετός νέων παραγγελιών επικρατεί στα ναυπηγεία της Νότιας Κορέας δεδομένης της καλής απόδοσης της ναυλαγοράς σχεδόν στο σύνολο των κύριων αγορών.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η HD Korea Shipbuilding & Offshore Engineering (KSOE) εξασφάλισε νέες παραγγελίες για 12 gas carriers αξίας $2,11 δισ. μέσα σε λίγες ημέρες. Συγκεκριμένα το νοτιοκορεατικό ναυπηγεία υπέγραψε εντός Μαΐου συμφωνία αξίας $1,83 δισ. για την κατασκευή οκτώ πλοίων και συγκεκριμένα δύο LNG carriers μεταφορικής ικανότητας 200.000 κ.μ., τεσσάρων LNG carriers μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ και δύο LPG carriers μεταφορικής ικανότητας 88.000 κ.μ. Στα τέλη Μαρτίου η KSOE εξασφάλισε μία ακόμη παραγγελία για την κατασκευή τεσσάρων LPG carriers μεταφορικής ικανότητας 45.000 κ.μ.

Αποτέλεσμα της υψηλής ζήτησης για νεότευκτα ήταν η KSOE να καλύψει κατά 60% τον ετήσιο στόχο παραγγελιών το α’ τρίμηνο, σύμφωνα με νοτιοκορεατικά ΜΜΕ. Η πολύ υψηλή ζήτηση, μάλιστα, αντανακλάται και στις αξίες των πλοίων καθώς το κόστος ναυπήγησης των LNG carriers μεταφορικής ικανότητας 174.000 κ.μ. -που αναφέρθηκαν παραπάνω- ανήλθε στα $262 εκατ./πλοίο, αριθμός που αποτελεί ρεκόρ.

https://www.naftikachronika.gr/

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτα «ΨΑΡΑ»: Η ολονύχτια μάχη απέναντι σε drones και βαλλιστικούς πυραύλους

Ήταν η πιο δύσκολη έως τώρα νύχτα για την φρεγάτα «ΨΑΡΑ» στον Κόλπο του Άντεν, με το πλοίο να βρίσκεται συνεχώς σε «κόκκινο» συναγερμό και το σύνολο του πληρώματος σε θέσεις μάχης, καθώς είχε να αντιμετωπίσει ένα μπαράζ επιθέσεων όχι μόνο

Η διάρκεια στον χρόνο αποδεικνύει την αξία της…(*)

Από την υπογραφή της Συνθήκης της Ουάσιγκτον στις 4 Απριλίου 1949 για την ίδρυση της Βόρειο-Ατλαντικής Συμμαχίας, μέχρι και την προχθεσινή πανηγυρική Σύνοδο του ΝΑΤΟ στην Ουάσιγκτον, η αποτροπή του τότε Σοβιετικού και νυν Ρωσικού επεκτατισμού αποτελούσε κοινή πρόκληση για

«Εδώ είναι άγριες οι θάλασσες»

Η πρώτη ειδοποίηση έφτασε το απόγευμα της Κυριακής 7 Ιουλίου. Ένα ακατάλληλο σκαρί γεμάτο ανθρώπους θαλασσόδερνε ανοιχτά της Γαύδου. Το επείγον σήμα βρήκε τον καπετάν Στράτο στη γέφυρα του επιβατηγού «Δασκαλογιάννης». Μετέφερε κοντά στα 400 άτομα, κυρίως τουρίστες, στο παράκτιο

Μετάβαση στο περιεχόμενο