Ναυτεργατικά Σωματεία: Απαιτούν τον άμεσο απεγκλωβισμό πλοίων και ναυτεργατών από την εμπόλεμη ζώνη της Ουκρανίας

ον άμεσο απεγκλωβισμό των πλοίων και των ναυτεργατών από την εμπόλεμη ζώνη της Ουκρανίας και τη διασφάλιση της προστασίας της ανθρώπινης ζωής των ναυτεργατών απαιτούν τα ναυτεργατικά Σωματεία ΠΕΜΕΝ – ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ και ΠΕΕΜΑΓΕΝ.

Επισημαίνουν τις ευθύνες της κυβέρνησης και ζητούν να μην πληρώσουν οι ναυτεργάτες με τις ζωές τους, τους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς. Παράλληλα καλούν τους ναυτεργάτες, σε ετοιμότητα και επαγρύπνηση, σε διαρκή επαφή με τα σωματεία, να δυναμώσουν τον αγώνα ενάντια στην εμπλοκή της χώρας στους πολεμικούς σχεδιασμούς των Ρωσία – ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ.

Τα ναυτεργατικά Σωματεία σημειώνουν:
«Η συνέχιση του ιμπεριαλιστικού πολέμου στην Ουκρανία, με τους ανταγωνισμούς μεταξύ Ρωσία – ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ και με τη χώρα μας να αποτελεί ορμητήριο των αμερικανοΝατοϊκών σχεδιασμών, εγκυμονούν συνθήκες γενικευμένης εμπόλεμης κατάστασης, με θύματα τους λαούς.

Χαρακτηριστικό είναι σημερινό έγγραφο του Υπουργείου Ναυτιλίας (Κλάδος Β’/Διεύθυνση Ποντοπόρου Ναυτιλίας) στο οποίο αναφέρεται ότι:

“Κατόπιν πληροφοριών που περιήλθαν στην Υπηρεσία µας από φίλια πηγή, το ΝΑΤΟ έχει εκδώσει σχετική προειδοποίηση για πολύ υψηλό κίνδυνο παράπλευρης απώλειας (Very High Risk of Collateral Damage) ή απευθείας κτυπήματος σε εµπορικά πλοία στο ΒΔ τμήμα του Εύξεινου Πόντου.
Ειδικότερα, σύμφωνα µε τον επίσημο διαδικτυακό ιστότοπο του ΝΑΤΟ, υπάρχουν ισχυρές ενδείξεις ότι η ένταση των στρατιωτικών επιχειρήσεων, κατά µήκος της ουκρανικής ακτογραµµής της Μαύρης Θάλασσας και συγκεκριμένα στον Κόλπο της Οδησσού, αυξάνεται. Επίσης, αναφέρεται ότι ο κίνδυνος εµπλοκής των δορυφορικών συστηµάτων (GPS), της πλαστογράφησης του AIS (AIS spoofing), της παρεµβολής στις επικοινωνίες, των ηλεκτρονικών παρεµβολών και των κυβερνοεπιθέσεων στην περιοχή θεωρείται υψηλός. H ενηµέρωση καταλήγει ότι δεν µπορεί να αποκλειστεί η παρενόχληση και η εκτροπή της ναυσιπλοΐας στην εν λόγω περιοχή.
Σύμφωνα µε την εν λόγω ενηµέρωση, έχει εκδοθεί αριθμός προειδοποιήσεων από την αρμόδια για την περιοχή (NAVAREAΙΙΙ) Υδρογραφική Υπηρεσία της Ισπανίας (η οποία είναι υπεύθυνη για τη μετάδοση προειδοποιήσεων για την περιοχή του Ευξείνου Πόντου και της Αζοφικής), που αφορά μεταξύ πολλών άλλων και προειδοποιήσεις για περιοχές απαγόρευσης ναυσιπλοΐας λόγω κινδύνου νάρκης (Navigation prohibited mine danger)”.
Επαναλαμβάνουμε τη θέση μας για τις ευθύνες της κυβέρνησης της ΝΔ, των εμπλεκομένων υπουργείων και υπηρεσιών, για τον άμεσο απεγκλωβισμό των πλοίων και τη διασφάλιση της προστασίας της ανθρώπινης ζωής των ναυτεργατών.

Να μην πληρώσουν οι ναυτεργάτες τους ιμπεριαλιστικούς ανταγωνισμούς, με τις ζωές τους.

Καλούμε τους ναυτεργάτες, σε ετοιμότητα και επαγρύπνηση, σε διαρκή επαφή με τα σωματεία μας, να δυναμώσουμε τον αγώνα ενάντια στην εμπλοκή της χώρας στους πολεμικούς σχεδιασμούς των Ρωσία – ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ».

Ναυτεργατικά Σωματεία: Απαιτούν τον άμεσο απεγκλωβισμό πλοίων και ναυτεργατών από την εμπόλεμη ζώνη της Ουκρανίας

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μεταφέροντας 11 ρ/κ από Ασία σε Ευρώπη με το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών “Happy Star”

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ήρθε στη δημοσιότητα από το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Happy Star, το φόρτωσε και μετέφερε 11 ρυμούλκα από την Ασία προς την Ευρώπη. Το 156 μέτρων πλοίο διαθέτει δυο γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 1100 τόνους! Το Happy

Δεξαμενόπλοια: Ο σκιώδης στόλος που μεταφέρει ιρανικό πετρέλαιο παραμένει στο παιχνίδι

Αυτό, όπως μεταδίδει το Hellenic Shipping News, πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιπτώσεις  στη μελλοντική προσφορά δεξαμενόπλοιων. Στην τελευταία της εβδομαδιαία ανάλυση η ναυλομεσιτική εταιρεία Gibson αναφέρει πως “οι ιρανικές εξαγωγές πετρελαίου συνεχίζονται, παρά το γεγονός ότι έχουν

Ώρα νησιού: Γιατί κάποια θέρετρα στις Μαλδίβες μετακινούν τα ρολόγια τους μια ώρα μπροστά

Μπορεί να είναι αλήθεια ότι τα πολυτελή θέρετρα των Μαλδίβων τα έχουν πραγματικά όλα – το τιρκουάζ νερό, την πλούσια θαλάσσια ζωή και, σε ορισμένες περιπτώσεις, το δικό τους σύστημα χρόνου. Αναφέρεται ως «ώρα του νησιού», δεν είναι μια μεταφορική ρήση που

Σύγκρουση και βύθιση πλοίου στον Εύξεινο Πόντο

Μετάφραση-απόδοση κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Τρία μέλη πληρώματος Συριακής εθνικότητας αγνοούνται όταν το 36 ετών πλοίο τους συγκρούσθηκε και βυθίστηκε στο διάδρομο σιτηρών της Ουκρανίας πλησίον των ακτών της Ρουμανίας τις πρώτες πρωινές ώρες του Σαββάτου (18/5). Tο υπό σημαία Τανζανίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο