Ναυτεργατικά Σωματεία: Απαιτούν τον απεγκλωβισμό 331 ναυτεργατών από Μαύρη και Αζοφική θάλασσας

Τον άμεσο απεγκλωβισμό των 331 ναυτεργατών από την περιοχή της Μαύρης θάλασσας και της Αζοφικής θάλασσας απαιτούν τα ναυτεργατικά σωματεία ΠΕΜΕΝ – «ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ» – ΠΕΕΜΑΓΕΝ. Παράλληλα καλούν τους ναυτεργάτες και όλους τους εργαζόμενους να δυναμώσουν τον αγώνα ενάντια στην εμπλοκή της χώρας στους πολεμικούς σχεδιασμούς των ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ.

Τα ναυτεργατικά σωματεία σημειώνουν ότι «συμπληρώνεται ένας χρόνος από την έναρξη του ιμπεριαλιστικού πολέμου στην Ουκρανία και από την πρώτη στιγμή τα σωματεία μας ανέδειξαν ότι οι ναυτεργάτες έχουν πληρώσει πολύ ακριβά, ακόμα και με τη ζωή τους τα ταξίδια σε εμπόλεμες ζώνες. Απαιτήσαμε τον ασφαλή επαναπατρισμό των ναυτεργατών, που ταξιδεύουν στην περιοχή της Μαύρης θάλασσας, να μην εμπλακούν στους ΝΑΤΟικούς σχεδιασμούς, στις εμπόλεμες ζώνες.

Επισημάναμε ότι η όξυνση των ιμπεριαλιστικών ανταγωνισμών και η πολεμική αντιπαράθεση ΗΠΑ – ΝΑΤΟ – ΕΕ με τη Ρωσία στο μέτωπο της Ουκρανίας, για τον έλεγχο γεωστρατηγικών περιοχών, των πλουτοπαραγωγικών πηγών και αγωγών με θύματα τους λαούς, δεν μπορεί να αφήσει κανέναν αδιάφορο».

Τα Σωματεία χαρακτηρίζουν «πρόκληση και υποκρισία έναν χρόνο μετά φορείς όπως η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών, ECSA, INTERCARGO, BIMCO, CONFIRTAMA, INTERTANKO κ.ά., υπερασπιστές της πολιτικής της ανταγωνιστικότητας των μονοπωλιακών ομίλων, να στέλνουν επιστολή στον ΓΓ του ΟΗΕ Αντόνιο Γκουτέρες για την κατάσταση που επικρατεί στη Μαύρη θάλασσα και την Αζοφική θάλασσα.

Συγκεκριμένα αναφέρονται στην απελευθέρωση των 331 ναυτεργατών, που εξακολουθούν να είναι παγιδευμένοι σε πλοία σε αυτές τις περιοχές.

Τα πλοία βρέθηκαν στις εμπόλεμες περιοχές κατ’ εντολή των εφοπλιστών. Ναυτιλιακές εταιρείες δεν διστάζουν στο βωμό της κερδοφορίας να θυσιάσουν ναυτεργάτες όπως έχουν κάνει και στο παρελθόν.

Οι ναύλοι στα δεξαμενόπλοια έχουν εκτοξευτεί και είναι χαρακτηριστική η αναφορά του “Bloomberg” ότι “από τότε που τέθηκαν σε ισχύ οι κυρώσεις κατά των ρωσικών πετρελαιοειδών στις αρχές Φεβρουαρίου, δεξαμενόπλοια που μεταφέρουν πετρελαιοειδή διασχίζοντας τον Ατλαντικό έχουν δει τα ημερήσια κέρδη τους να πενταπλασιάζονται”, ενώ επίσης αναφέρει για τη μεταφορά του ρωσικού πετρελαίου ότι “πρόκειται για το 10% έως 12% του παγκόσμιου στόλου των τάνκερ”».

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εφορία: Τρεις κρίσεις μετά, πληρώνουν οι ίδιοι

Μια περίπου σταθερή εικόνα παρουσιάζουν διαχρονικά τα δηλωθέντα εισοδήματα και οι φόροι που πληρώνουν οι φορολογούμενοι. Παρά το γεγονός ότι έχουμε περάσει οικονομική κρίση, πανδημία και πρόσφατα ενεργειακή κρίση, οι ίδιοι φορολογούμενοι πληρώνουν τους φόρους, τα εισοδήματα παραμένουν χαμηλά για

Οι μισθοί και τα προνόμια των ευρωβουλευτών

Σημαντικές οικονομικές απολαβές, αλλά και «χρυσά» προνόμια περιλαμβάνει το… επάγγελμα του ευρωβουλευτή! Πρόκειται για ένα «πόστο», για το οποίο ερίζουν πολλοί, αφού στους πολιτικούς διαδρόμους αρκετοί αποδέχονται ότι ο ευρωβουλευτής είναι μια θέση που αντίστοιχή της δεν υπάρχει. Κάποιοι, βέβαια,

Γιατί πρέπει να υπάρχει ένα ισχυρό ΠΑΣΟΚ

Ουδείς ισχυρίζεται πως ο Νίκος Ανδρουλάκης είναι ένας χαρισματικός ηγέτης. Νομίζω πως ούτε και ο ίδιος θα το πιστεύει. Από το σημείο αυτό μέχρι τα υποτιμητικά και προσβλητικά σχόλια και χαρακτηρισμούς προς το πρόσωπό του, η απόσταση είναι μεγάλη. Στο

Η φρεγάτα Ύδρα κατέρριψε drone στον Κόλπο του Άντεν

Πυρά κατά δύο μη επανδρωμένων drone έριξε τα ξημερώματα της Πέμπτης η φρεγάτα Ύδρα στο πλαίσιο της συμμετοχής της στην επιχείρηση Ασπίδες στον Κόλπο του Άντεν. Σύμφωνα με πληροφορίες το περιστατικό συνέβη ενώ η φρεγάτα του Πολεμικού Ναυτικού παρείχε προστασία

Μετάβαση στο περιεχόμενο