Naval Group: «Αριστούργημα της τεχνολογίας η φρεγάτα ΚΙΜΩΝ» – Ανάρτηση της κατασκευάστριας εταιρείας των Belharra

Εντός του ερχόμενου Σεπτεμβρίου η φρεγάτα «ΚΙΜΩΝ» αναμένεται να βγει από την Dry Dock δεξαμενή και να πέσει στη θάλασσα

Οι υπερσύγχρονες γαλλικές και ελληνικές φρεγάτες Belharra χτίζονται στα ναυπηγεία του Lorient της Γαλλίας και πρόκειται να ενισχύσουν έντονα την αποτρεπτική ικανότητα του Πολεμικού Ναυτικού.

Η Naval Group μάλιστα δημοσίευσε φωτογραφίες από την κατασκευή τους, σημειώνοντας πως: «Αυτό το αριστούργημα τεχνολογίας είναι το έμβλημα των εξαιρετικών δυνατοτήτων της φρεγάτας πολλαπλών αποστολών».

 

Η αυτοψία του Newpost στα ναυπηγεία στη Lorient

Με την κοπή των πρώτων ελασμάτων της φρεγάτας «ΦΟΡΜΙΩΝ» στα Γαλλικά ναυπηγεία της Lorient οι κατασκευαστές της Naval Group  εργάζονται πλέον ταυτόχρονα και στις τρεις Ελληνικές φρεγάτες.

Η πρόοδος στις εργασίες στο πρόγραμμα ναυπήγησης των καινούργιων φρεγατών του Στόλου είναι κάτι παραπάνω από εμφανής με τη Γαλλική εταιρεία να τονίζει ότι οι ρυθμοί κατασκευής δίνουν την αισιοδοξία ότι «ΚΙΜΩΝ», «ΝΕΑΡΧΟΣ» και «ΦΟΡΜΙΩΝ» όλα δείχνουν ότι θα παραδοθούν στο Πολεμικό Ναυτικό νωρίτερα από τους προβλεπόμενους χρόνους.

Με την πρώτη Ελληνική FDI να ξεκινά Sea Trials στις αρχές του καλοκαιριού του 2024 και να παραδίδεται έως και τις αρχές του 2025.

Εντός του ερχόμενου Σεπτεμβρίου η φρεγάτα «ΚΙΜΩΝ» αναμένεται να βγει από την Dry Dock δεξαμενή και να πέσει στη θάλασσα ενώ ένα μήνα νωρίτερα σύμφωνα με τον σχεδιασμό των κατασκευαστών θα αρχίσουν οι δοκιμές στο PSIM του πλοίου όπου ήδη έχουν τοποθετηθεί και τα τέσσερα πάνελ του πανίσχυρου ραντάρ Sea Fire.

Ο ιστός της φρεγάτας έχει ήδη κατασκευαστεί και έχουν ήδη τοποθετηθεί σχεδόν όλου οι αισθητήρες του πλοίου ενώ εντός του καλοκαιριού αναμένεται να «κομπλαριστούν» στη βάση του και τα τρία decks στα οποία θα βρίσκονται τα ηλεκτρονικά συστήματα του πλοίου τα οποία θα αφορούν τα ραντάρ και τους αισθητήρες. Οι δοκιμές θα αρχίσουν με παροχή ρεύματος στο PSIM την ώρα που στο πλοίο θα συνεχίζονται οι εργασίες στη θάλασσα για να ακολουθήσει έως τις αρχές του 2024 η τοποθέτηση του ιστού στη φρεγάτα «ΚΙΜΩΝ» και το πλοίο να πάρει την οριστική του μορφή.

Ήδη οι δοκιμές στη θάλασσα της πρώτης Belharra «Amiral Ronarc’h» προχωρά σύμφωνα με τους Γάλλους κατασκευαστές χωρίς προβλήματα. Κατά συνέπεια στις δοκιμές που θα ακολουθήσουν για την Ελληνική φρεγάτα «ΚΙΜΩΝ» η Naval Group θα έχει εικόνα και εμπειρία από την αντίστοιχη διαδικασία στο πλοίο που κατασκευάζεται για λογαριασμό του Γαλλικού Πολεμικού Ναυτικού.

Την ίδια ώρα έχει ήδη σχεδόν ολοκληρωθεί η κατασκευή των συνολικά εννέα Blocks τα οποία θα «κομπλαριστούν» το επόμενο διάστημα προκειμένου να σχηματιστεί το hull της δεύτερης Ελληνικής φρεγάτας «ΝΕΑΡΧΟΣ» η οποία το Φθινόπωρο θα πάρει τη θέση της φρεγάτας «ΚΙΜΩΝ» στο Dry Dockτων ναυπηγείων.

Ενώ ταυτόχρονα σε άλλο σημείο των ναυπηγείων θα «χτίζονται» τα Blocks της φρεγάτας «ΦΟΡΜΙΩΝ» για να ακολουθήσει η αντίστοιχη διαδικασία. Έτσι για τους επόμενους μήνες οι Γάλλοι κατασκευαστές θα εργάζονται τα ταυτόχρονα και στις τρεις Ελληνικές FDI μέχρι να αρχίσουν οι παραδόσεις στο Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό με την τελευταία Belharra να παραδίδεται στον Στόλο εντός του 2026. Με τον χρόνο κατασκευής κάθε φρεγάτας να προσδιορίζεται στους 36 μήνες αλλά όλα δείχνουν ότι οι παραδόσεις θα επισπευσθούν.

Σχετικά με το ενδεχόμενο άσκησης προαίρεσης από την Ελληνική πλευρά για την τέταρτη FDI η εταιρεία αν και από τα τέλη Ιουνίου έχει λήξει η προθεσμία σύμφωνα με την συμφωνία δηλώνουν ανοιχτοί να συζητήσουν το ζήτημα αλλά και το κόστος κατασκευής του πλοίου.

Σύμφωνα με τους κατασκευαστές της Naval Group κανονικά και σύμφωνα με τον σχεδιασμό προχωρά και το πρόγραμμα για τις πέντε FDI οι οποίες προορίζονται για το Γαλλικό Πολεμικό Ναυτικό.

Ενώ οι Γάλλοι κατασκευαστές αποκάλυψαν ότι ήδη ακόμη τρεις χώρες ενδιαφέρονται να αποκτήσουν φρεγάτες Belharra και ήδη βρίσκονται σε συζητήσεις με την εταιρεία.

       

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Άμπου Ντάμπι 2025: Ολυμπιακός και Παναθηναϊκός μπαίνουν στη μάχη του Final 4 – Τα σχέδια για να κερδίσουν Φενέρ και Μονακό για να βρεθούν στον τελικό της Κυριακής

Στο YAS Ιsland του Άμπου Ντάμπι, στον Περσικό κόλπο, από σήμερα μέχρι και την Κυριακή 25 Μαΐου θα χτυπάει η καρδιά του ευρωπαϊκού μπάσκετ, όμως πιο δυνατά θα ακούγονται οι καρδιές των φιλάθλων του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού που θέλουν να δουν την ομάδα τους

ΕΑΑΛΣ: Εκπροσώπηση Ε.Α.Α.Λ.Σ. στην επέτειο της Μάχης του Μανιακίου

Την Τρίτη 20 Μαϊου 2025 το μέλος του Δ.Σ. της Ε.Α.Α.Λ.Σ. και υπεύθυνη Ν. Ελλάδος Αγγελική ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ  εκπροσωπώντας την Ένωση,  κατέθεσε στεφάνι στις εορταστικές εκδηλώσεις για την 200η επέτειο της Ιστορικής Μάχης του Μανιακίου. Οι εκδηλώσεις πραγματοποιήθηκαν από τον Δήμο

Χαλκιδική: Τρίχρονο κοριτσάκι τραυματίστηκε κατά τον πλου τουριστικού πλοίου

Τραυματίστηκε 3χρονη στη Χαλκιδική κατά τον πλου επιβατηγού-τουριστικού πλοίου. Σύμφωνα με ενημέρωση της Λιμενικής Αρχής του Όρμου Παναγιάς το κοριτσάκι έτρεχε στο πλοίο, έπεσε και χτύπησε το μέτωπό της. Μεταφέρθηκε με βοηθητικό σκάφος στο λιμάνι της Βουρβουρούς, όπου παρελήφθη με ασθενοφόρο

Νέα ευρωκαταδίκη της Ελλάδας γιατί αγνόησε αμετάκλητη δικαστική απόφαση: Το διοικητικό δικαστήριο απέρριψε προσφυγή πολίτη κρίνοντας ότι η ποινική αθωωτική απόφαση δεν το δεσμεύει

Σε διελκυστίνδα μεταξύ ποινικών και διοικητικών δικαστηρίων βρέθηκε Έλληνας πολίτης και χρειάστηκε να προσφύγει στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) προκειμένου να δικαιωθεί. Ο πολίτης, κατόπιν φορολογικού ελέγχου, διαπιστώθηκε ότι είχε λάβει και καταχωρίσει στα λογιστικά του βιβλία διάφορα φερόμενα ως

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΚΑΙΡΟΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο