Νεκρή φάλαινα σε παραλία της Ρόδου

Νεκρή φάλαινα 5 μέτρων και 30 εκατοστών εντοπίστηκε σήμερα το πρωί σε παραλία της Ρόδου.

Συγκεκριμένα, περαστικοί στην παραλία ανάμεσα στην Κρεμαστή και το Παραδείσι, βρέθηκαν μπροστά στο θαλάσσιο θηλαστικό και ειδοποίησαν το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ρόδου.
Ενημερώθηκαν ακόμη, ο Διευθυντής του Ενυδρείου Ρόδου κ. Γιώργος Χατίρης, ο βιολόγος κ. Γεράσιμος Κονδυλάτος, όπως επίσης και ο κτηνίατρος κ. Παναγιώτης Μαριές, μέλος του δικτύου εθελοντών κτηνιάτρων «Αρίων».

Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία των επιστημόνων, ο θάνατος της φάλαινας δεν οφείλεται σε κάποιο κτύπημα. Ωστόσο, τα αίτια θανάτου θα αναζητηθούν με νεκροτομή και μελέτη που θα γίνει σε αρμόδιο τμήμα του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

Ρεπορτάζ: Γ. Αθανασίου

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πού διοχετεύονται τα ευρωκονδύλια στην Τουρκία

Σχεδόν οκτώ χρόνια μετράει η συμφωνία Ευρωπαϊκής Ένωσης – Τουρκίας για το μεταναστευτικό και αντίστοιχα ο μηχανισμός στήριξης των προσφύγων στη χώρα. Παρά τις συνεχιζόμενες προκλήσεις τα τελευταία χρόνια, λόγω της υποχώρησης σε θέματα κράτους δικαίου και θεμελιωδών δικαιωμάτων από πλευράς Τουρκίας, της

Κατέπλευσε στο λιμάνι του Πειραιά το εμβληματικό Γαλλικό ιστιοφόρο «Belem»

Το εμβληματικό Γαλλικό ιστιοφόρο «Belem», το οποίο θα μεταφέρει για πρώτη φορά δια θαλάσσης την Φλόγα των Ολυμπιακών Αγώνων, κατέπλευσε χθες, στο λιμάνι του Πειραιά. Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, ξεναγήθηκε στο ιστορικό πλοίο από την Πρέσβειρα της Γαλλίας στην

ΕΕΕ: €50 εκατ. για την αποκατάσταση ζημιών από τον Daniel

Με το ποσό των 50 εκατ. ευρώ έχει συμβάλει η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών στην προσπάθεια αποκατάστασης των ζημιών στη Θεσσαλία από τις κακοκαιρίες Daniel και Elias, μια πρωτοβουλία που αναδείχτηκε και έλαβε τις ευχαριστίες από πλευράς του επίσημου κράτους μέσω σχετικών δηλώσεων του πρωθυπουργού

Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσογείου – Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα

Νέα δεδομένα έχουν δημιουργήσει για τα λιμάνια της Μεσογείου οι επιθέσεις των Χούθι σε εμπορικά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα, που ξεκίνησαν στο τέλος Νοεμβρίου και υποχρέωσαν πάνω από το 90% των πλοίων μεταφοράς containers στις γραμμές Ασίας – Ευρώπης να κάνουν τον

Μετάβαση στο περιεχόμενο