Νέο lockdown στο εμπορικό λιμάνι Ningbo της Κίνας απειλεί την εφοδιαστική αλυσίδα

Το Ningbo-Zhoushan, διακίνησε 28,7 εκατομμύρια teu κατά τους πρώτους 10 μήνες του 2021, ξεπερνώντας τη συνολική απόδοση του 2020

Νέα μερικό lockdown στο λιμάνι, από την περασμένη Δευτέρα δημιουργεί νέα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα απόρροια της αυστηρής πολιτικής του Πεκίνου για την προστασία από την πανδημία.

Η πόλη φιλοξενεί το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το Ningbo-Zhoushan, το οποίο διακίνησε 28,7 εκατομμύρια teu κατά τους πρώτους δέκα μήνες του 2021, ξεπερνώντας τη συνολική απόδοση του 2020.

Τις πρώτες δύο ημέρες δεν υπήρξε καμία επίδραση στις αλυσίδες εφοδιασμού, αλλά με παρόμοια μεμονωμένα lockdown στο Δέλτα του ποταμού Yangtze, συμπεριλαμβανομένης της Σαγκάης, η βιομηχανία άρχισε να προετοιομάζεται για νέα αναστάτωση. .

Η κινεζική εταιρεία Liner Triman Shipping σε ανακοίνωσή της ανέφερε: «Ένα νέο ξέσπασμα πανδημίας πιθανότατα θα οδηγήσει σε καθυστερήσεις του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων και της αποστολής και θα φέρει μεγαλύτερη συμφόρηση”.

Σύμφωνα με αναλυτές το χειρότερο αποτέλεσμα θα ήταν ένα lockdown σε όλη την πόλη του Ningbo, προκαλώντας παράλυση της βιομηχανίας logistics και των τερματικών σταθμών.

«Ωστόσο, πιστεύουμε ότι λόγω της ικανότητας της Κίνας να ανταποκριθεί γρήγορα στην επιδημία και να ελέγξει την τοπική περιοχή, θα ανακάμψει σύντομα» τόνισαν.

Το περιστατικό της Ningbo «καταδεικνύει ξεκάθαρα ότι εξακολουθεί να υπάρχει υψηλός κίνδυνος περαιτέρω διακοπής της εφοδιαστικής αλυσίδας από τα κρούσματα Covid στην Κίνα» τονίζουν ναυτιλιακοί κύκλοι.

Η άφιξη της παραλλαγής “Όμικρον” έχει αυξήσει την αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα, με τις συνεχής αύξηση της ζήτησης να μην μπορεί να καλυφθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες με αποτέλεσμα τα ναύλα να παραμένουν στα ύψη.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους το κόστος μεταφοράς φορτίων όλων των ειδών (FAK) για τον υπερειρηνικό ωκεανό κυμαίνεται μεταξύ 16.000-18.000 ανά εμπορευματοκιβώτιο FTU 40.

Επιπλέον, εκτός από τα έκτακτα lockdown 14 ημερών, η πολιτική του Πεκίνου για την εξάλειψη της πανδημίας δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις αλλαγές πληρωμάτων και κατ’ επέκταση νέα εμπόδια στην ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Νέο lockdown στο εμπορικό λιμάνι Ningbo της Κίνας απειλεί την εφοδιαστική αλυσίδα

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Λήμνος: Απουσία ναυαγοσώστη στην αστική παραλία, Λιμενικος βούτηξε και ανέσυρε αγνοούμενο κολυμβητή

Νεαρή Λιμενικος σε υπηρεσία συνοδού στο Ναυαγοσωστικο σκάφος, σε αναζητήσεις τους νεαρού κολυμβητή, μολις τον εντόπισαν βούτηξε στα σκοτεινά νερά για να τον ανασύρει με ασφάλεια Ο 21χρονος κολυμπούσε το βραδυ της Δευτέρας (08/08) στη θαλάσσια περιοχή της παραλίας Ρωμεϊκός

VIKING Norsafe MUNIN S1200 Καμπίνα HCG του Λιμενικού Σώματος Ελληνικής Ακτοφυλακής

Γράφτηκε από τον D-Mitch   VIKING Norsafe MUNIN S1200 Καμπίνα HCG Αυτό το άρθρο αφορά ένα νέο σκάφος που κατασκευάστηκε από τη VIKING Norsafe Hellas, το MUNIN S1200 Cabin HCG, το οποίο θα υπηρετεί στο Λιμενικό Σώμα Ελληνικής Ακτοφυλακής. Μέχρι τώρα, μεταξύ

Γιάννης Πλακιωτάκης : 175 εκατ. για λιμάνια και 80 εκατ. για άγονες

Nέα 255 εκατ. για την ακτοπλοΐαH χρηματοδότηση έργων, οι επιδοτήσεις γραμμών, τα οφέλη για τους νησιώτες και τον τουρισμό Ένας από τους κεντρικούς στρατηγικούς στόχους της ηγεσίας του YNANΠ και του Γιάννη Πλακιωτάκη είναι η διαρκής στήριξη της ελληνικής ακτοπλοΐας,