Νέο lockdown στο εμπορικό λιμάνι Ningbo της Κίνας απειλεί την εφοδιαστική αλυσίδα

Το Ningbo-Zhoushan, διακίνησε 28,7 εκατομμύρια teu κατά τους πρώτους 10 μήνες του 2021, ξεπερνώντας τη συνολική απόδοση του 2020

Νέα μερικό lockdown στο λιμάνι, από την περασμένη Δευτέρα δημιουργεί νέα προβλήματα στην παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα απόρροια της αυστηρής πολιτικής του Πεκίνου για την προστασία από την πανδημία.

Η πόλη φιλοξενεί το τρίτο μεγαλύτερο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, το Ningbo-Zhoushan, το οποίο διακίνησε 28,7 εκατομμύρια teu κατά τους πρώτους δέκα μήνες του 2021, ξεπερνώντας τη συνολική απόδοση του 2020.

Τις πρώτες δύο ημέρες δεν υπήρξε καμία επίδραση στις αλυσίδες εφοδιασμού, αλλά με παρόμοια μεμονωμένα lockdown στο Δέλτα του ποταμού Yangtze, συμπεριλαμβανομένης της Σαγκάης, η βιομηχανία άρχισε να προετοιομάζεται για νέα αναστάτωση. .

Η κινεζική εταιρεία Liner Triman Shipping σε ανακοίνωσή της ανέφερε: «Ένα νέο ξέσπασμα πανδημίας πιθανότατα θα οδηγήσει σε καθυστερήσεις του τερματικού σταθμού εμπορευματοκιβωτίων και της αποστολής και θα φέρει μεγαλύτερη συμφόρηση”.

Σύμφωνα με αναλυτές το χειρότερο αποτέλεσμα θα ήταν ένα lockdown σε όλη την πόλη του Ningbo, προκαλώντας παράλυση της βιομηχανίας logistics και των τερματικών σταθμών.

«Ωστόσο, πιστεύουμε ότι λόγω της ικανότητας της Κίνας να ανταποκριθεί γρήγορα στην επιδημία και να ελέγξει την τοπική περιοχή, θα ανακάμψει σύντομα» τόνισαν.

Το περιστατικό της Ningbo «καταδεικνύει ξεκάθαρα ότι εξακολουθεί να υπάρχει υψηλός κίνδυνος περαιτέρω διακοπής της εφοδιαστικής αλυσίδας από τα κρούσματα Covid στην Κίνα» τονίζουν ναυτιλιακοί κύκλοι.

Η άφιξη της παραλλαγής “Όμικρον” έχει αυξήσει την αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα, με τις συνεχής αύξηση της ζήτησης να μην μπορεί να καλυφθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες με αποτέλεσμα τα ναύλα να παραμένουν στα ύψη.

Σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους το κόστος μεταφοράς φορτίων όλων των ειδών (FAK) για τον υπερειρηνικό ωκεανό κυμαίνεται μεταξύ 16.000-18.000 ανά εμπορευματοκιβώτιο FTU 40.

Επιπλέον, εκτός από τα έκτακτα lockdown 14 ημερών, η πολιτική του Πεκίνου για την εξάλειψη της πανδημίας δημιουργεί τεράστια προβλήματα στις αλλαγές πληρωμάτων και κατ’ επέκταση νέα εμπόδια στην ομαλή λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Νέο lockdown στο εμπορικό λιμάνι Ningbo της Κίνας απειλεί την εφοδιαστική αλυσίδα

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σπαρτιάτες: «Μπλόκο» από τον Άρειο Πάγο για τις ευρωεκλογές

Το Α1 Τμήμα του Αρείου Πάγου ανακοίνωσε την τελική λίστα των κομμάτων που θα συμμετάσχουν στις ευρωεκλογές του Ιουνίου, αφήνοντας «εκτός» το κόμμα των Σπαρτιατών. Υπομνήματα κατά της συμμετοχής των Σπαρτιατών είχαν καταθέσει Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και Νέα Αριστερά. Οι «Σπαρτιάτες»

Τοποθέτηση τρόπιδος στη φρεγάτα «Φορμίων» του ΠΝ

Η τοποθέτηση τρόπιδας του πρώτου μπλοκ της τρίτης ελληνικής φρεγάτας FDI HN – γνωστές και ως Belharra – με την ονομασία «Φορμίων» πραγματοποιήθηκε στις 15 Απριλίου, στο ναυπηγείο της Naval Group, στην πόλη Λοριάν της Γαλλίας. Όπως ανακοινώθηκε από την

Ραγδαία αύξηση της εγκατάλειψης ναυτικών το 2024

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν οι περιπτώσεις εγκατάλειψης ναυτικών τους πρώτους μήνες του 2024, ενώ την ίδια ώρα ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός εξετάζει την πιθανότητα να συστήσει ειδική ομάδα εργασίας για επικαιροποίηση και επανεξέταση των υποθέσεων από τη

Πέρασε στη Βρετανία ο νόμος της Ρουάντα

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Τον αμφιλεγόμενο νόμο που επιτρέπει την απέλαση στη Ρουάντα παράνομα ευρισκομένων στη Βρετανία αιτούντων άσυλο ενέκρινε χθες τα ξημερώματα η Βουλή των Κοινοτήτων, ύστερα από μακρά δικαστική διένεξη μεταξύ του ανώτατου δικαστηρίου και της νομοθετικής εξουσίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο