Νοκ άουτ ο Στουρνάρας

ΤΟ «ΞΗΛΩΜΑ» ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ

Έχασε την πλειοψηφία στο πρόσφατο Γενικό Συμβούλιο της ΤτΕΉθελε πριν φύγει να βολέψει με παχυλή σύμβαση έργου τον Πλασκοβίτη (του Σημίτη και του ΓΑΠ), αλλά απορρίφθηκε πανηγυρικά η εισήγησή τουΗ εποχή της παντοδυναμίας για τον Γιάννη Στουρνάρα φαίνεται ότι τελειώνει. Το «ξήλωμά» του αρχίζει, μάλιστα, από το εσωτερικό της ίδιας της Τραπέζης της Ελλάδος, όπου πλέον δεν είναι σε θέση -όπως αποκαλύπτει σήμερα η «δημοκρατία» με το σχετικό ρεπορτάζ- να επιβάλει τις επιλογές του και να προωθήσει τους δικούς του εκλεκτούς και ευνοούμενους… Ο κ. Στουρνάρας, αφού αναδείχθηκε ως άνθος της αυλής του κ. Σημίτη, επί της εποχής του πολλαπλά αμαρτωλού «εκσυγχρονιστικού» ΠΑΣΟΚ, υιοθετήθηκε δυστυχώς από τον Αντώνη Σαμαρά και ως άνθρωπος των δανειστών τοποθετήθηκε στο υπουργείο Οικονομικών, την ώρα που η κυβερνητική Ν.Δ. του 2012 προσχωρούσε στο μνημονιακό στρατόπεδο της καταστροφής. Τα έργα και οι ημέρες του κ. Στουρνάρα, την περίοδο της υπουργίας του, θα μείνουν αποτυπωμένα με μελανά γράμματα, κυρίως ως προς τις εξοντωτικές συνέπειες που επέφεραν στην ελληνική κοινωνία, με συνακόλουθο αποτέλεσμα ασφαλώς την εκλογική κατάρρευση και ήττα της Ν.Δ. το 2015. Ο ίδιος είχε προλάβει, ωστόσο, να «διασωθεί» τοποθετούμενος, και πάλι από τον κ. Σαμαρά -παρά την πρώτη λαϊκή αποδοκιμασία των ευρωεκλογών του 2014-, στη διοίκηση της κεντρικής τράπεζας για μια πενταετία.Ως κεντρικός τραπεζίτης όλα αυτά τα χρόνια ο κ. Στουρνάρας δεν άλλαξε βιολί. Αγνοώντας και τους ίδιους τους κοινωνικούς συσχετισμούς, συνέχισε να λειτουργεί -απροκάλυπτα και απροσχημάτιστα τις περισσότερες φορές- ως εκφραστής των δανειστών. Ενίοτε, μάλιστα, δεν δίστασε να εμφανιστεί και ως βασιλικότερος του βασιλέως, με πιο πρόσφατο και χαρακτηριστικό παράδειγμα την -αρκούντως ύποπτη- εμμονή του υπέρ της προσωρινής πιστοληπτικής γραμμής μετά τη λήξη του τρίτου Μνημονίου. Εκμεταλλευόμενος το καθεστώς της υπαγωγής της στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα, επιχείρησε να καταστήσει καταχρηστικά και την Τράπεζα της Ελλάδος σε «κράτος εν κράτει». Δρώντας ως βραχίονας του Βερολίνου και των Βρυξελλών, ουκ ολίγες φορές μετέτρεψε τα δώματα του κτιρίου επί της οδού Πανεπιστημίου σε άντρο πολιτικών συνωμοσιών υπό το κράτος και της προσωπικής του ιδιοτέλειας. Δηλαδή της επιδίωξής του να κάνει πράξη τα θερινά του όνειρα να ηγηθεί «οικουμενικών» κυβερνητικών σχημάτων με το δήθεν κοστούμι του τεχνοκράτη, αλλά στην πραγματικότητα με τη στολή του σύγχρονου «γκαουλάιτερ».Η θητεία του κ. Στουρνάρα λήγει σε έναν χρόνο. Ομως, όπως αποδεικνύεται, ηττάται και αποκαθηλώνεται από τώρα εντός της έδρας του. Καιρός, λοιπόν, να τα μαζεύει…

https://www.dimokratianews.gr/content/88510/xiloma…

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για 33 νέα σκάφη για το Λιμενικό Σώμα για την προστασία των θαλασσίων συνόρων

Το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενέταξε χρηματοδότηση ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την απόκτηση 33 νέων σκαφών, από το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή. Συγκεκριμένα, η Ειδική Υπηρεσία Συντονισμού και Διαχείρισης Προγραμμάτων Μετανάστευσης και Εσωτερικών Υποθέσεων (ΕΥΣΥΔ ΜΕΥ) του

Ακρίβεια: Οι Έλληνες άλλαξαν την καθημερινότητά τους – Περικοπές στο μπάνιο, «λουκέτο» στο καλοριφέρ

Μία ενδιαφέρουσα έρευνα έδωσε στη δημοσιότητα η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας της ΓΣΕΕ, με σκοπό την καταγραφή των αντιδράσεων των καταναλωτών στην ακρίβεια, στην τρέχουσα αύξηση των τιμών των προϊόντων και υπηρεσιών που καταναλώνει. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο χρονικό διάστημα

Επεκτείνεται στις ΔΕΚΟ η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας έως τα τέλη Απριλίου

Η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας επεκτείνεται και στις ΔΕΚΟ, με πρώτη φάση εφαρμογής στις ΔΕΚΟ στο χώρο της κοινής ωφέλειας, οι οποίες καλύπτουν τη μεγάλη πλειονότητα του αριθμού των εργαζομένων. Σε ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων αναφέρεται πως: «Σε

Γερνάει ο παγκόσμιος στόλος από φορτηγά και δεξαμενόπλοια αφού μειώθηκαν οι ναυπηγήσεις

Καθώς το α’ τρίμηνο οδεύει προς το τέλος του, ρίχνουμε μια ματιά στο βιβλίο παραγγελιών των κλάδων Bulk Carrier, Tanker (>=10.000 DWT), Container και Gas. Στις περισσότερες κατηγορίες ο στόλος γερνάει όπως στα φορτηγά πλοία και στα δεξαμενόπλοια αφού οι

Μετάβαση στο περιεχόμενο