Ο Σ.Ε.Ε.Ν. έδωσε το παρών στο συνέδριο της ΠΕΑΛΣ

Στο 15 ο Συνέδριο της ΠΕΑΛΣ, εκ μέρους του Προέδρου κ. Πασχάλη Σπύρου, και του Δ.Σ του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (Σ.Ε.Ε.Ν.) ο διευθυντής του Συνδέσμου Κωνσταντίνος Γκώνιας ευχήθηκε καλή επιτυχία.

Στο σύντομο χαιρετισμό αναφέρθηκε στην ιδιαίτερη αποστολή και έργο του Λ.Σ- ΕΛ- ΑΚΤ.«Το Λ.Σ- ΕΛ- ΑΚΤ ως Αρχή αντιμετώπισης – διαχείρισης του συνολικού εύρους και ποικιλόμορφων θεμάτων της ναυτιλίας (ναυτικός – πλοίο -εκπαίδευση- θαλάσσιες μεταφορές- ναυτιλιακή κοινότητα- στήριξη της νησιωτικότητας και της επιχειρηματικότητας – ασφάλειας και προστασίας – ναυτιλιακή νομοθεσία – διεθνή εκπροσώπηση) », σημείωσε ότι «αποτελεί ένα διεθνώς καταξιωμένο, υπό την εποπτεία του Υπουργείου Ναυτιλίας, οργανωτικό και διοικητικό πρότυπο.»

Για τα στελέχη του Λ.Σ ανέφερε ότι «διαθέτουν εξειδικευμένη διοικητική, οργανωτική και τεχνική γνώση όπως και εμπειρία συνδυάζοντας τα ακαδημαϊκά προσόντα τους με την απαιτούμενη πειθαρχία, οργάνωση και λειτουργία, συστατικά τα οποία στην πράξη έχουν αποδειχθεί επαρκή αλλά και κατάλληλα για τη στελέχωση και διοίκηση της ναυτιλίας.»

Παράλληλα δεν παρέλειψε να αναφερθεί και στην «εξίσου σημαντική συνεισφορά όλων των στελεχών του Λ.Σ στις ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες για την στήριξη της νησιωτικότητας» και να υπογραμμίσει ότι «η ακτοπλοΐα κατά την διάρκεια της πανδημίας ήταν ίσως ο μοναδικός κλάδος ο οποίος δεν ανέστειλε τις δραστηριότητές της με υποχρέωση εκτέλεσης δρομολογίων ακόμα και με μηδενική επιβατική κίνηση».

Ως προς τη συνεισφορά της ακτοπλοΐας στην ελληνική οικονομία σημείωσε ότι «ξεπερνάει κατά πολύ την οικονομική δραστηριότητα του ιδίου του κλάδου, όπου το επιβατικό μεταφορικό έργο των επιβατηγών και οχηματαγωγών πλοίων μας αποτελεί το 18% του συνόλου των ενδομεταφορών στην Ε.Ε.»

Για την επίτευξη του καλύτερου αποτελέσματος εξυπηρέτησης του νησιωτικού συμπλέγματος της χώρας ανέφερε ότι « η ακτοπλοΐα αποτελεί την κατ΄ εξοχήν αναγκαία προϋπόθεση οικονομικής ανάπτυξης των νησιών μας με την στενή συνεργασία της πολιτείας και των ακτοπλοϊκών επιχειρήσεων» και ότι «κοινοτικοί, εθνικοί, κοινωνικοί, οικονομικοί και αναπτυξιακοί λόγοι απαιτούν τη διαφορετική προσέγγιση των προβλημάτων της ακτοπλοΐας»

Τέλος για το έργο που επιτελούν σήμερα τα στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ εξέφρασε και «την βαθιά εκτίμηση, της προσφοράς τους στα θέματα της φύλαξης των θαλάσσιων συνόρων της χώρας μας αλλά και της διάσωσης χιλιάδων ανθρώπινων ζωών όπου έχουν συνδράμει σε πάρα πολλές περιπτώσεις και τα πληρώματα των Ακτοπλοϊκών μας πλοίων»

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κάθε μέρα κι άλλη καραβιά μεταναστών στην Κρήτη – 19 άτομα νότια της Γαύδου

Μεταφέρθηκαν στην Παλαιόχωρα Μία ακόμη διάσωση προσφύγων και μεταναστών καταγράφτηκε, νωρίς το πρωί της Πέμπτης, στη θαλάσσια περιοχή νότια της Γαύδου, σύμφωνα με την ΕΡΤ. Με βάση το Ενιαίο Κέντρο Έρευνας Συντονισμού και Διάσωσης, εντοπίστηκαν από ναυαγοσωστικό σκάφος του Λιμενικού

Δεν υπάρχει Ε.Ε. χωρίς μεσαία τάξη

Η πολυδιάσπαση είναι ένα συστατικό στοιχείο της Ευρώπης, συνδεδεμένο και με την ιστορική «διαμερισματοποίηση» ενός χώρου που, σε πείσμα της γεωγραφίας, πολύ δύσκολα υποκύπτει στην επιρροή ή στην κυριαρχία ενός ενιαίου πολιτικού κέντρου. Τα ιστορικά παραδείγματα είναι γνωστά, δεν χρειάζεται

Ομαδική προσφυγή δικαστών για επιστροφή 13ου – 14ου μισθού που είχαν “κόψει” με αποφάσεις τους για τους άλλους

Την ανατροπή δικαστικών αποφάσεων συναδέλφων τους για τα δώρα και επιδόματα στον δημόσιο τομέα, επιχειρούν 9 δικαστικοί από τη Θεσσαλονίκη, με στόχο να κερδίσουν για τους εαυτούς τους όσα “έκοψαν” με αποφάσεις τους για τους υπόλοιπους. Πρόκειται για διεκδίκηση που

Eurostat: Τέταρτη φτωχότερη χώρα στην ΕΕ η Ελλάδα – Σε συνθήκες φτώχειας ένας στους τέσσερις

Από τις πρωταθλήτριες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και στην κρίση επιπέδου διαβίωσης είναι η Ελλάδα, καθώς ο ένας στους τέσσερις ανθρώπους που ζουν στη χώρα μας αντιμετωπίζει κίνδυνο φτώχειας ή/και  κοινωνικού αποκλεισμού. Πρόκειται για άλλο έναν αρνητικό δείκτη, όπως καταγράφεται και από

Μετάβαση στο περιεχόμενο