Ο…αχρέωτος στόλος

Εντύπωση προκαλεί που ένας στόλος 12 οχημάτων μεταφοράς αστυνομικών σκύλων βρίσκεται ακινητοποιημένος από τον περασμένο Οκτώβρη στον περίφρακτο χώρο στάθμευσης του Αρχηγείου ΛΣ.

Δώδεκα (12) από συνολικά δεκατρία (13) ολοκαίνουργια αυτοκίνητα ευρωπαϊκής κατασκευής (με τελική αξία για το ΛΣ προς €25.107,00 έκαστο), κείτονται σκονισμένα, αχρέωτα, εκτεθειμένα στην αρμύρα της θάλασσας, να φθείρονται ακίνητα για τέταρτο συνεχόμενο μήνα, χωρίς ακόμα να έχουν παραληφθεί από το Λιμενικό.

Με τη διακήρυξη του σχετικού διαγωνισμού να δημοσιεύεται στις 30/12/2020 και την κατακύρωση να γίνεται στις 21/9/2021, ο ανάδοχος (AIGLON) τα παρέδωσε στις 5/10/2022.  Εδώ και πάνω από ένα μήνα  (από 5/12/2022), ο Γιάννης Πλακιωτάκης έδωσε εντολή να παραληφθούν https://drive.google.com/file/d/1yF10-xQ0yqNBXCH4uQPUoD5IlNgCx0Nh/view .

Το Λιμενικό δεν τα ζήτησε;;;

Μήπως δεν τα χρειάζεται, πια;;;

Τόσα λεφτά ξοδεύτηκαν (€326.391,00) για την προμήθειά τους.

Τί άλλο περιμένει για να τα χρεώσει στις υπηρεσίες του, επιτέλους;;;

Είναι σίγουροι οι Λιμενικοί ότι τα οχήματα θα παίρνουν μπρος, όταν θα γίνει η ταξινόμηση και βγουν οι πινακίδες κυκλοφορίας τους;

Μπήκε ο 3ος χρόνος από τότε που βγήκε στον αέρα ο διαγωνισμός…

Share:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Γραφεία ταξιδιών» έχουν ανοίξει οι δουλέμποροι για τα δρομολόγια στο Αιγαίο: Φωτογραφίες – ντοκουμέντα

Διαφημίζουν τις «υπηρεσίες» τους με τον αντίστοιχο τιμοκατάλογο και υπόσχονται ασφαλές πέρασμα στα νησιά του Αιγαίου. Φωτογραφικά-ντοκουμέντα που δημοσιεύει το iEidiseis αποκαλύπτουν ότι τα δουλεμπορικά δίκτυα δεν διστάζουν να «προωθήσουν» μετανάστες στη χώρα μας ακόμα και όταν οι καιρικές συνθήκες

Στο έκτακτο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο ο Κυριάκος Μητσοτάκης – Τι θα ζητήσει για το μεταναστευτικό

H στήριξη στην Ουκρανία και στην ευρωπαϊκή της προοπτική ενόψει της επετείου ενός έτους από τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία (24.2.2022), η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, καθώς οδεύει προς την κλιματική ουδετερότητα και ενώ οι ευρωπαϊκές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν την πληθωριστική –

Κωνσταντακόπουλος: Χρονιά ρεκόρ το 2022 για την Costamare – Καθαρά κέρδη $523 εκατ.

Η καλύτερη χρονιά στην ιστορία της μέχρι την… επόμενη ήταν το 2022 για την εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά Costamare συμφερόντων του Κωστή Κωνσταντακόπουλου. Με ένα στόλο 117 πλοίων, συμπεριλαμβανομένων 45 πλοίων ξηρού χύδην φορτίου, η εταιρεία δημιούργησε καθαρά κέρδη άνω των 523 εκατομμυρίων δολαρίων. Στο τέλος

Ο Γιώργος Προκοπίου έχει το ακριβότερο πλοίο του ελληνόκτητου στόλου – Κοστίζει $286,1 εκατ.

Η έρευνα της ValueVessels για την ελληνόκτητη ναυτιλία περιέχει ενδιαφέροντα στατιστικά στοιχεία. Ο ελληνικός στόλος κατατάσσεται στην τρίτη θέση παγκοσμίως. Αυτό ισχύει τόσο για τον αριθμό των πλοίων όσο και για τη συνολική αξία, που περιλαμβάνει 4.709 πλοία ενεργά και υπό παραγγελία και συνολική αξία 152,69 δισ.