· Έντονο προβληματισμό προκαλεί στα δυο μεγάλα λιμάνια της χώρας η διακοπή της κυκλοφορίας των τρένων, μετά την τραγωδία στα Τέμπη.
· Τόσο η διοίκηση της Cosco στον Πειραιά όσο και του ΟΛΘ στη Θεσσαλονίκη βρίσκονται σε… αναμμένα κάρβουνα.
· Ο ΟΛΘ μάλιστα αδυνατεί να τροφοδοτήσει τα δυο dry port που διαθέτει σε Βουλγαρία και Σερβία.
· Η χρήση φορτηγών όπως αναφέρουν στη στήλη πηγές που γνωρίζουν δεν λύνει το πρόβλημα.
· Για αυτό και αναμένουν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον τον χρόνο και τον τρόπο που θα επανέλθουν σε λειτουργία οι σιδηροδρομικές εμπορευματικές μεταφορές.
· Λέγεται πάντως πως η Cosco καλού κακού έχει έτοιμο Plan B για την μεταφορά των container στη Κεντρική Ευρώπη.
· Συγκεκριμένα, εφόσον δεν αποκατασταθεί σύντομα η κυκλοφορία των εμπορικών τρένων θα μεταφέρει τα εμπορεύματα με feeder (μικρότερα containerships) στο Κόπερ στη Σλοβενία και από εκεί θα διοχετεύονται στον τελικό προορισμό τους.