Π.Ο.Λ Συνεχείς οι παραιτήσεις των νέων Αξιωματικών ΔΠΓ-ΔΜΓ

Αν και κάποιοι έσπευσαν να πανηγυρίζουν , ακόμη μία φορά για τα επιτεύγματα του ΥΝΑΝΠ μιας με τον Νόμο 4676/20 κατάφερε να επαναφέρει την “κανονικότητα” στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ εμείς ως Π.Ο.Λ θα αναδείξουμε για πολλοστή φορά πως τα όσα προβλέφθηκαν και νομοθετήθηκαν με τον συγκεκριμένο Νόμο αποδείχθηκαν στην πράξη άστοχα και καταδικασμένα σε αποτυχία.

 

  • Πολύ το μελάνι που έχει ξοδευτεί για το τραγικό καθεστώς των μεταθέσεων με την Ομοσπονδία μας μέρες να περιμένει σε λίγες την εκδίκαση της προσφυγής κατά του ΠΔ Μεταθέσεων 11/21.
  • Θα “πληρώνουμε” για πολλά χρόνια το αποτυχημένο νέο οργανόγραμμα και την ανισοκατανομή των οργανικών θέσεων.
  • Θα αποκαλυφθούν πολλά τις επόμενες ημέρες για το παρασκήνιο της προώθησης του Π.Δ 86/22 και για τις περιπτώσεις υπηρεσιών “γραφείου” έχοντας προσφύγει και για αυτό το Π.Δ. στο ΣτΕ.

 

Σίγουρα πολλοί ήταν αυτοί που εκθείασαν την “έμπνευση” της πρόσληψης Αξιωματικών  ΔΠΓ-ΔΜΓ απευθείας κατάταξης αφού έτσι πίστευαν πως θα καλύψουν τα κενά που έχει προκαλέσει η μη πλήρωση των θέσεων των Κυβερνητών και Μηχανικών των σκαφών με την τελευταία μαζική εισαγωγή να καταγράφεται πριν 20 χρόνια.

 

Η Π.Ο.Λ μέσω της Γραμματείας Πλωτών έκανε λόγο (εδώγια έναν νέο διαχωρισμό μεταξύ της νεοεισερχόμενης κατηγορίας στο ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ των απευθείας κατάταξης ΔΠΓ-ΔΜΓ και των υπολοίπων, ενώ εύλογα δημιουργούνται νέα ερωτήματα και απορίες στο προσωπικό των σκαφών, όπως:

 

1) Για ποιο λόγο ενώ έχουν αφαιρεθεί τα ναυτικά φυλλάδια από όλα τα στελέχη ΔΠΓ-ΔΜΓ δεν έχει συμβεί και για τη συγκεκριμένη κατηγορία;

 

2) Για ποιο λόγο δεν υπάρχει η 5ετης υποχρεωτική παραμονή στις τάξεις του ΛΣ-ΕΚ.ΑΚΤ όπως συνέβη και με τις υπόλοιπες κατηγορίες;

 

3)Μήπως η Υπηρεσία θεωρεί ότι η συγκεκριμένη κατηγορία δεν έχει υπαχθεί στις υποχρεώσεις που αφορούν τα ως άνω δύο ερωτήματα διότι δεν έχουν στοιχίσει οικονομικά κατά τη διαδικασία του εκπαιδευτικού σχολείου, όπως οι τρεις λοιπές κατηγορίες (ΣΝΔ, ΥΠΑΞ ,ΛΦ) που αποτελούν παραγωγικές σχολές του Λιμενικού Σώματος;

 

Δυστυχώς όμως όταν τα νομοθετήματα στήνονται ως “εικονική πραγματικότητα” δεν μπορούν να εφαρμοστούν.

 

Καθημερινά γινόμαστε αποδέκτες των προβλημάτων που έχουν προκύψει με την συγκεκριμένη κατηγορία συναδέλφων που από τις πρώτες ημέρες εκπαίδευσής τους ξεκίνησαν να παραιτούνται.

Και όπως ήταν αναμενόμενο οι παραιτήσεις συνεχίζονται δημιουργώντας τεράστια προβλήματα στη λειτουργία των υπηρεσιών και των σκαφών του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ που τοποθετούνται.

 

Συνομιλώντας με αρκετούς από αυτούς που οδηγούνται σε παραίτηση οι απαντήσεις που λαμβάνουμε έχουν κοινό παρονομαστή “αλλιώς τα περιμέναμε, αλλιώς τα βρήκαμε “.

 

Είναι πραγματικά λυπηρό να ακούς από συναδέλφους σου ότι παραιτούνται επειδή έχουν την επιλογή!!

 

Μήπως θα έπρεπε να σκεφτούμε όλοι μας ποιοι είναι οι λόγοι που οδηγούν αυτούς τους νέους συναδέλφους σε παραίτηση;

 

Μήπως αυτά που έχουμε αναδείξει ως Π.Ο.Λ θα πρέπει να τεθούν στο τραπέζι αντί να προσποιούμαστε πως όλα πάνε καλά;

 

Δεν μας προκαλεί έκπληξη το ότι στη νέα προκήρυξη των Αξιωματικών ΔΠΓ-ΔΜΓ δεν συμπληρώθηκε ο αριθμός των επιτυχόντων αφού από τις 100 θέσεις καλύφθηκαν μόνο οι 75.

 

Μήπως ο Αρχηγός του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ με την ανανέωση της θητείας του θα έπρεπε να επαναπροσδιορίσει αρκετές από τις δομικές διαδικασίες που διαμορφώνουν την λειτουργία του ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ;

 

Στο άκουσμα της είδησης ότι το Υπουργείο Μετανάστευσης & Ασύλου ενέταξε χρηματοδότηση ύψους 18,5 εκατομμυρίων ευρώ με σκοπό την απόκτηση 33 νέων σκαφών, από το Λιμενικό Σώμα – Ελληνική Ακτοφυλακή, μεταφέροντας την αγωνία των συνάδελφων θέτουμε ακόμη σοβαρό ερώτημα: πως και από ποιους θα στελεχωθούν αυτά τα σκάφη;

 

Ως Π.Ο.Λ θα συνεχίσουμε να αναδεικνύουμε τα προβλήματα που μας απασχολούν, να προτείνουμε λύσεις προκειμένου να αποτραπεί κύμα μαζικών παραιτήσεων και είναι σίγουρο πως το “τσουνάμι” που έρχεται δεν  το βλέπουμε μόνο εμείς.

 

Για το ΔΣ

%25CF%2583%25CF%2586%25CF%2581%25CE%25B1%25CE%25B3%25CE%25B9%25CE%25B4%25CE%25B1%2B%25CF%2580%25CF%2584%25CE%25BF%25CE%25B5%25CE%25B4%25CF%2581%25CE%25B5%25CE%25B9%25CE%25BF%25CF%2585

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πειραιάς: Εντοπίστηκε μεγάλη ποσότητα ακατέργαστης κοκαΐνης σε εμπορευματοκιβώτιο με λιπάσματα

Μεγάλη ποσότητα ναρκωτικών στο λιμάνι του Πειραιά εντόπισαν τελωνειακοί ελεγκτές της ΑΑΔΕ. Ένα εμπορευματοκιβώτιο προερχόμενο από το Εκουαδόρ με τελικό προορισμό την Κροατία, δηλωμένο με φορτίο λιπασμάτων, δεσμεύτηκε ως ύποπτο για ύπαρξη ναρκωτικών ουσιών. Κατά τη διενέργεια ελέγχου από το αυτοκινούμενο όχημα Χ-ray, υπήρξε ένδειξη για ύπαρξη σάκων με υλικά

Οι προτεραιότητες των ευρωπαϊκών λιμανιών για την επόμενη πενταετία

Ενόψει των επικείμενων ευρωεκλογών, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Λιμένων (ESPO) θέτει τις προτεραιότητές του για την επόμενη πενταετία. Στη σχετική ανακοίνωση τονίζεται ότι, περισσότερο από ποτέ, τα λιμάνια αποτελούν συντελεστές των φιλοδοξιών της Ευρώπης και του βιώσιμου, ψηφιακού, ανταγωνιστικού, ισχυρού και

Γιώργος Γεννηματάς: Πέρασαν 30 χρόνια από τον θάνατο του

Συμπληρώνονται φέτος 30 χρόνια από το θάνατο του σπουδαίου πολιτικού Γιώργου Γεννηματά,  ο οποίος έφυγε από τη ζωή σαν σήμερα, στις 25 Απριλίου του 1994. Γεννημένος στην Αθήνα το 1939, με καταγωγή από την Σύμη, σπούδασε στην σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου όπου ανέπτυξε σημαντική φοιτητική συνδικαλιστική δράση. Παντρεύτηκε την Κάκια Βέργου, με την οποία απέκτησε δύο κόρες, τη Φώφη, η οποία διετέλεσε πρόεδρος

Συνεκπαίδευση μαχητικών αεροσκαφών της Πολεμικής Αεροπορίας με την Ιταλική Πολεμική Αεροπορία

Συνεκπαίδευση με μαχητικά αεροσκάφη της Πολεμικής Αεροπορίας και της Ιταλικής Πολεμικής Αεροπορίας πραγματοποιήθηκε από 23 έως και 24 Απριλίου. ‘Οπως ανακοινώθηκε σήμερα από το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, στη συνεκπαίδευση συμμετείχαν συνολικά 8 μαχητικά αεροσκάφη F-16 Block 52+ Advanced της 335

Μετάβαση στο περιεχόμενο