Περιπέτεια για τρεις επιβαίνοντες σκάφους ανοικτά της Νάξου

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Νάξου, από ιδιώτη για σκάφος, το οποίο φέρεται να βρίσκεται σε κίνδυνο, στις βραχονησίδες Αμαρίδες.Άμεσα στην περιοχή προς παροχή συνδρομής έσπευσαν δια θαλάσσης περιπολικό σκάφος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το Ε/Γ/Τ/Ρ “ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ IV” Ν.Ν. 64, με επιβαίνοντα στέλεχος Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., το Τ/Χ “ΑΡΓΟΚΟΙΛΙΩΤΙΣΑ” Τ.Ν. 99 καθώς και το σκάφος ΚΥΜΑ Τ.Ν. 133, ενώ από ξηράς κινητοποιήθηκε περιπολικό όχημα Λ.Σ.-ΕΛΑΚΤ.Το κινδυνεύον σκάφος αφού εντοπίστηκε ακυβέρνητο από το Α/Κ “ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ” Ν.Ν.16, ρυμουλκήθηκε με ασφάλεια, συνοδεία του περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ, στο λιμένα Αγίας Άννας, με τους τρεις (03) επιβαίνοντες καλά στην υγεία τους, ενώ κατά δήλωση του Πλοιάρχου το σκάφος παρουσίασε μηχανική βλάβη.Από τη Λιμενική Αρχή Νάξου που διενεργεί την προανάκριση, απαγορεύτηκε ο απόπλους του “LOBSTER” μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον Νηογνώμονα που το παρακολουθεί, ενώ από το περιστατικό δεν προκλήθηκε τραυματισμός και δε διαπιστώθηκε θαλάσσια ρύπανση.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αλλάζει όψη το λιμάνι της Σούδας – Τα σχέδια για τον νέο σταθμό επιβατών

Την εικόνα των σχεδίων που δηµοσιεύονται σήµερα στα “Χ.ν.” θα έχει ο σταθµός επιβατών στο λιµάνι της Σούδας όταν ολοκληρωθεί. Σηµειώνεται πως το έργο έχει ενταχθεί στο “Ταµείο Ανάκαµψης” και ο διαγωνισµός ξεκίνησε µε τους ενδιαφερόµενους να µπορούν να καταθέσουν τις

Αδυναμία πληρωμής ή ετοιμάζουν κατάργηση;

Μετρώντας αντίστροφα για να “αποχαιρετήσουμε” το 2024, στο τέλος του έτους θα συμπληρωθούν 2 χρόνια κατά τα οποία παραμένει απλήρωτο το μεταφορικό ισοδύναμο στις επιχειρήσεις των νησιών μας. Την ίδια ώρα προκαλούν θυμηδία οι πομπώδεις εξαγγελίες της ηγεσίας του Υπουργείου

Ποια πλοία δεν κινδυνεύουν από τους Χούθι

Τουλάχιστον το 15% των πλοίων που σήμερα αλλάζουν πορεία και χαράσσουν ρότα γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας θα μπορούσαν να επιστρέψουν με ασφάλεια στην Ερυθρά Θάλασσα με ελάχιστο κίνδυνο, σύμφωνα με τον ναυτικό διοικητή της επιχείρησης «Aspides», τον

Ένατο το νηολόγιο της Ελλάδας στο top-10, αλλά με… κράτει τις μηχανές

Αμετάβλητη παρέμεινε η πρώτη δεκάδα των κρατών που έχουν στη σημαία τους τον μεγαλύτερο στόλο πλοίων. Η χώρα μας, στην οποία έχουν έδρα περισσότερες από 600 ναυτιλιακές εταιρείες που ελέγχουν πάνω από 5.500 πλοία σε όρους νηολογίου, βρίσκεται στην ένατη

Μετάβαση στο περιεχόμενο