Πώς το Λιμενικό συνέλαβε το σκάφος… φάντασμα

Εδώ και μήνες ένα σκάφος ιδιοκτησίας λαθροδιακινητών, «βασάνιζε» τα Λιμενικά Σώματα δύο χωρών, της Ελλάδος και της Ιταλίας και ενίοτε της Κύπρου, αφού είχε ισχυρή ιπποδύναμη με εξωλέμβιες μηχανές και μετέφερε από Λίβανο ή από Τουρκία παράτυπους μετανάστες.

Η ταχύτητα με την οποία έπλεε ήταν υπερβολική για τα δεδομένα των σκαφών του Λιμενικού, το κυνηγούσαν χωρίς να μπορούν να τον συλλάβουν, έτρεχε βλέπετε, με 40 μίλια την ώρα.

Ο λαθροδιακινητής (και όσοι κρύβονταν από πίσω του) εισέπρατταν ακόμα από 2.000 έως 5.000 ευρώ για κάθε έναν μετανάστη που μετέφεραν, είτε στα Δωδεκάνησα, είτε στην Ιταλία.

Ο μοναδικός τρόπος για να συλληφθεί και να τελειώσει αυτό το δουλεμπόριο καθώς και το «βάσανο« του κυνηγητού, ήταν να του στήσουν ενέδρα. Η ενέδρα, όπως αποκάλυψε χθες στη Βουλή ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιώτικης Πολιτικής Γιάννης Παππάς, στήθηκε από τα νέα σκάφη του Λιμενικού, έξω από τη Ρόδο.

Το σκάφος φάντασμα, έκανε ξαφνικά την εμφάνισή του, πρώτα στην δημοφιλή παραλία της Αφάντου (εκεί κοντά στο γκολφ) όπου αποβίβασε μέσα στη νύχτα 34 παράτυπους μετανάστες. Εν συνεχεία έβαλε πλώρη για επιστροφή στην Τουρκία, αλλά έπεσε στην ενέδρα του Λιμενικού.

Ανάπτυξε αμέσως ταχύτητα, πλην όμως τα σκάφη του Λιμενικού τον κυνηγούσαν. Πρώτη φορά ο διακινητής θα βρέθηκε σε τόσο δύσκολη κατάσταση με αποτέλεσμα να κάνει απεγνωσμένες μανούβρες ώστε να ξεφύγει. Αλλά δεν μπορούσε να ξεφύγει με τίποτα, ο κλοιός γινόταν όλο και πιο σφικτός. Και τότε σκέφθηκε να οδηγήσει το σκάφος του στη… στεριά.

Με μεγάλη ταχύτητα έφθασε στα Κολύμπια, στην παραλία, με τους Λιμενικούς να τον κοιτάζουν έκπληκτοι την προσπάθειά του να κουμαντάρει το σκάφος πάνω στην άμμο της παραλίας. Αμέσως συνελήφθη από δυνάμεις του Λιμενικού. Ήταν ένας Σύρος τελικά, ο οποίος ανακρίνεται για τους συνεργούς του, αφού πολλές φορές το σκάφος του ξεκινούσε από Μαρμαρίδα ή την Αττάλεια.

Πηγή 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Α.Φωκά: Στη σωστή κατεύθυνση οι πρωτοβουλίες του Υπ. Ναυτιλίας για την ανανέωση του ακτοπλοϊκού στόλου βάσει της έκθεσης Ντράγκι

Προς τη σωστή κατεύθυνση κινούνται οι αποφάσεις και οι πρωτοβουλίες του υπουργείου Ναυτιλίας για την ανανέωση και το “πρασίνισμα” του ακτοπλοϊκού στόλου με βάση την πρόσφατη έκθεση του πρώην επικεφαλής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας Μάριο Ντράγκι. Αυτό επεσήμανε η προϊσταμένη

Πολεμικό Ναυτικό: Δοκιμές εν πλω για το πρώτο περιπολικό κλάσης «Island»

Σύμφωνα με ανακοίνωση των Ναυπηγείων Σαλαμίνας, που αποδέσμευσε επίσης και φωτογραφίες, το πρώτο παράκτιο περιπολικό τύπου «Island» του Πολεμικού Ναυτικού ολοκλήρωσε με επιτυχία δοκιμές εν πλω. To πρώτο από τα σκάφη έχει ονομαστεί  “Υποκελευστής Ιωάννης Μαντούβαλος” (P197).

Έλεγχος στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα – Σαλαμίνα

ΘΕΜΑ:  Αιφνιδιαστικός επιτόπιος έλεγχος της Επιτροπής Ανταγωνισμού στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας) – Πέραμα (Αττικής) Η Επιτροπή Ανταγωνισμού («ΕΑ») διενήργησε αιφνιδιαστικό επιτόπιο έλεγχο στο πλαίσιο αυτεπάγγελτης έρευνας στον κλάδο παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στη δρομολογιακή γραμμή Πέραμα (Αττικής)- Παλούκια (Σαλαμίνας), αναφορικά

Το «ουκρανικό μοντέλο» είναι η λύση για το Προσφυγικό και όχι το κλείσιμο των συνόρων από τη Γερμανία (*)

Η απόφαση του Βερολίνου να επαναφέρει από 16/9/2024 έως 15/3/2025 τους μεθοριακούς ελέγχους στα χερσαία σύνορά της με Βέλγιο, Ολλανδία, Λουξεμβούργο και Δανία, προκειμένου να αντιμετωπίσει λέει τις μεταναστευτικές ροές που κατακλύζουν τη Γερμανία, αναμφίβολα προκάλεσε ιδιαίτερη αίσθηση μιας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο