RINA Hellenic Technical Committee: Όσα συζητήθηκαν για την επόμενη μέρα της ναυτιλίας

Η συνεδρίαση του RINA Hellenic Technical Committee (HTC), η οποία έλαβε χώρα στις 9 Μαρτίου στη Μαρίνα Βουλιαγμένης, έφερε κοντά εκπροσώπους από το φάσμα της ευρύτερης ναυτιλιακής κοινότητας προκειμένου να συζητήσουν τον αντίκτυπο των νέων κανονισμών, όπως ο CII, αλλά και τις πρόσφατες εξελίξεις στο μέτωπο της απανθρακοποίησης και της ψηφιοποίησης για την ενίσχυση της ασφάλειας και της λειτουργικής αποτελεσματικότητας.

Κατά η διάρκεια του HTC, στο οποίο προέδρευαν από κοινού οι Θεόδωρος Μπαλτατζής, General Manager, Technomar Shipping, και Άκης Τσιριγάκης, Διευθύνων Σύμβουλος, Nautilus Energy Management Corp., συζητήθηκαν αρκετά θέματα, συμπεριλαμβανομένων των επικαιροποιημένων κανονισμών, της βελτίωσης του CII των υφιστάμενων πλοίων, των πτυχών και των επιπτώσεων των εναλλακτικών καυσίμων και των προκλήσεων για τα νεότευκτα πλοία.

Καθώς η ναυτιλιακή βιομηχανία κινείται στους ρυθμούς της απανθρακοποίησης, σημαντική πρόκληση για τους διαχειριστές αποτελεί επίσης η βελτίωση της απόδοσης των υπαρχόντων στόλων. Η πρόκληση αυτή αναλύθηκε εκτενώς μεταξύ άλλων στο HTC του RINA.

Ο κ. Σπύρος Ζολώτας, Senior Director, Marine South EMEA Region του RINA τόνισε ότι τέτοιου είδους εκδηλώσεις όπως το HTC δίνουν τη δυνατότητα επίτευξης των στόχων της βιομηχανίας. «Μας επιτρέπουν να συζητάμε τα πραγματικά θέματα, να κατανοούμε τις ανησυχίες και να μοιραζόμαστε ζωτικής σημασίας γνώση και εμπειρία».

Ο κ. Ζολώτας συνέχισε λέγοντας: «υπάρχουν πολλές πιθανές λύσεις που μπορούν να βοηθήσουν στην απανθρακοποίηση της ναυτιλίας αλλά στο HTC έγινε ξεκάθαρο ότι πολλοί είναι μπερδεμένοι  για νέες ιδέες και χρειάζονται πρακτικές λύσεις που θα μας οδηγήσουν μπροστά σήμερα και θα επιτρέψουν στις εταιρείες να λειτουργούν με τον κατάλληλο τρόπο. Δεν θα υπάρχει μία μόνο απάντηση και πρέπει να συνεχίσουμε να εξερευνούμε όλες τις επιλογές που έχουμε στη διάθεσή μας».

Αναφερόμενος στις ψηφιακές λύσεις ο ίδιος υπογράμμισε ότι προσφέρουν πλεονεκτήματα για την ελαχιστοποίηση των ανθρώπινων λαθών και την απλοποίηση των λειτουργιών εν πλω. «Αναλύοντας τα δεδομένα του στόλου, μπορούμε να βρούμε τρόπους για να αυξήσουμε την επιχειρησιακή απόδοση του πλοίου και να βελτιστοποιήσουμε τα routes, οδηγώντας σε χαμηλότερες εκπομπές. Φυσικά, χέρι-χέρι με την ψηφιοποίηση έρχεται η ασφάλεια στον κυβερνοχώρο, ένας τομέας που καλύπτεται επίσης από την επιτροπή και στον οποίο η RINA πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις για τη στήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας», κατέληξε ο κ. Ζολώτας.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τοποθετήσεις Υποναυάρχων ΛΣ

Ο Υποναύαρχος ΛΣ Χαμέτης Παντελής του Ιωάννη (Α.Μ. 913) στον Κλάδο Α΄ (Ασφάλειας και Αστυνόμευσης) Ο Υποναύαρχος ΛΣ Καστάνης Χρήστος του Γεωργίου (Α.Μ. 915) στον Κλάδο Δ΄ (Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης) Ο Υποναύαρχος ΛΣ Ροκίδης Ζαφείριος του Δημητρίου (Α.Μ. 916)

ΠΕΑΛΣ – ΠΟΕΠΛΣ: Κοινό Αίτημα για συνάντηση με Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Δένδια για ενημέρωση επί σχεδιασμών – προθέσεων για Μετοχικό Ταμείο Ναυτικού

Προς:  Υπουργό Εθνικής Άμυνας κ. Δένδια Νικόλαο Θέμα: «Αίτημα για συνάντηση»                                                           

Ρούλα Πισπιρίγκου: Ποινή ισόβιας κάθειρξης για τον θάνατο της Τζωρτζίνας

Το δικαστήριο ομόφωνα επέβαλε την ομόφωνα ποινή ισόβιας κάθειρξης στη Ρούλα Πισπιρίγκου για τον θάνατο της 9χρονης κόρης της, Τζωρτζίνας. Μετά από διαδικασία 14 μηνών, το δικαστήριο έκρινε ένοχη την 35χρονη από την Πάτρα για τον χαμό του 9χρονου παιδιού, που υπέκυψε στις 29 Ιανουαρίου 2022

Κολωνός: Ένοχος για βιασμό και μαστροπεία ο Ηλίας Μίχος – Αθώα η μητέρα της 12χρονης

Την ενοχή του Ηλία Μίχου, βασικού κατηγορούμενου για την υπόθεση σεξουαλικής κακοποίησης της 12χρονης στον Κολωνό, αποφάσισε το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο της Αθήνας, το οποίο δεν υιοθέτησε τελικά την εισαγγελική πρόταση. Παράλληλα, αθώα κρίθηκε και η μητέρα του παιδιού, για

Μετάβαση στο περιεχόμενο