Στέφανος Γκίκας: «Αποτελεί στρατηγική επιλογή του ΥΝΑΝΠ η υλοποίηση δράσεων για την πράσινη μετάβαση και την ψηφιοποίηση της ναυτιλίας»

Στην Ημερίδα που διοργάνωσε την Παρασκευή 5/7/2024 ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου με θέμα: “Η Πυξίδα του Οργανισμού Λιμένος Βόλου για την επόμενη μέρα: Πράσινη μετάβαση, Ψηφιοποίηση και Ανάπτυξη-Βελτίωση Υποδομών” παραβρέθηκε ο Υφυπουργός Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Στέφανος Γκίκας, ο οποίος απηύθυνε χαιρετισμό.

Ο Υφυπουργός, αφού ευχαρίστησε τον Ο.Λ.Β. Α.Ε. για την πρόσκληση, αναφέρθηκε στην στρατηγική επιλογή του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, σύμφωνα με το Πρόγραμμα Διακυβέρνησης 2023-2027 και ειδικότερα ως προς την επιτάχυνση δράσεων για την υλοποίηση της “πράσινης μετάβασης” και της ψηφιοποίησης σε όλα τα πεδία και πρόσθεσε πως «είναι αναγκαίες πολιτικές, όχι μόνο επειδή επιβάλλονται πλέον από την κοινοτική νομοθεσία, αλλά κυρίως διότι ο στόχος είναι να επιτευχθούν υψηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης και εξωστρέφειας της ελληνικής ναυτιλίας».

«Σε αυτό το πλαίσιο», συνέχισε ο κ. Γκίκας, «το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, υλοποιώντας τις κατευθύνσεις του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη και του Υπουργού Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη, έχει αναλάβει συγκεκριμένες πρωτοβουλίες για τη συνεχή και απρόσκοπτη διασυνδεσιμότητα των νησιών και την διασφάλιση της οικονομικής, κοινωνικής και εδαφικής συνοχής της χώρας, οι οποίες χρηματοδοτούνται από το ΕΣΠΑ 2021-2027 και ο προϋπολογισμός εκτιμάται ότι θα ανέλθει τα επόμενα χρόνια στα 600 εκ ευρώ».

Ο Υφυπουργός, αναφέρθηκε επίσης στα προγράμματα που μελετά το Υπουργείο σχετικά με την απο-ανθρακοποίηση της ακτοπλοΐας, στα οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων, η βελτίωση της προσβασιμότητας των νησιών με ανάπτυξη συστήματος θαλασσίων συγκοινωνιών, το σχέδιο για την ανανέωση του ελληνικού στόλου επιβατηγού ναυτιλίας, το οποίο έχει ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης, η μελέτη από πλευράς του Υπουργείου που έχει ανατεθεί στο ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με την ηλεκτροδότηση των ελλιμενιζόμενων πλοίων στα λιμάνια όλης της χώρας, η ψηφιακή νηολόγηση των ποντοπόρων πλοίων, κ.α.

Ο κ. Γκίκας μίλησε και για την ένταξη του έργου αποκατάστασης του Λιμένος Βόλου, που επλήγη από την κακοκαιρία Daniel, στο “Αναπτυξιακό Πρόγραμμα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας” με συνολικό προϋπολογισμό 9.942.254,93 €, ώστε το επόμενο διάστημα να προκηρυχθεί ο διαγωνισμός και να προχωρήσει η υλοποίηση του σημαντικού αυτού έργου για την περιοχή. Κλείνοντας, ο Υφυπουργός υπογράμμισε πως «οι πολιτικές του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής απευθύνονται στο μέλλον και έχουν ορίζοντα τις επόμενες γενιές, πάντα με γνώμονα την ανταγωνιστικότητα και την εξωστρέφεια της ελληνικής ναυτιλίας».

Σχετικές εικόνες

cover1234

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πώς η Τουρκία χρηματοδοτεί την πολεμική μηχανή της Ρωσίας;

Με αυτά τα δεδομένα, θα προκαλούσε έκπληξη εάν χώρα μέλος του ΝΑΤΟ, έχοντας αυξήσει κατακόρυφα τις εισαγωγές σε ρωσικό αργό και πετρελαϊκά προϊόντα εν μέσω δυτικών κυρώσεων, έχει πλέον καταστεί ένας από τους σημαντικότερους χρηματοδότες της ρωσικής πολεμικής μηχανής. Κατά τη διάρκεια της

Γράφει ο Υπον/ρχος Νίκος Σπανός ΛΣ(εα):Η Θαλάσσια ναυτική ασφάλεια ως πυλώνας παγκόσμιας σταθερότητας – Η ανάγκη για μια νέα θεσμική επανεκκίνηση

Άρθρο: Του Ναυάρχου (ε.α.) Νικολάου Ιω. Σπανού Πρώην Διευθυντή Λιμενικής Αστυνομίας, Εξειδικευμένου Επιθεωρητή PSC, ISM/ISPS Auditor, Πραγματογνώμονα Επιστημών Ναυτιλίας Εισαγωγή Στο σύγχρονο γεωστρατηγικό περιβάλλον, η θαλάσσια ναυτική ασφάλεια έχει αναδειχθεί σε θεμέλιο πυλώνα της παγκόσμιας σταθερότητας. Πάνω από το 90%

Κινηματογραφικές σκηνές στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης από την άσκηση “Άμεση Απάντηση 2025” (video)

Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκε η μεγαλύτερη ετήσια στρατιωτική άσκηση του αμερικανικού στρατού στην Ευρώπη “IMMEDIATE RESPONSE – 25, στην οποία συμμετείχαν ένοπλες δυνάμεις από επτά χώρες: Ελλάδα, ΗΠΑ, Γαλλία, Ισπανία, Βουλγαρία, Γεωργία και τη Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας. Η άσκηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο

Β. Κικίλιας από Κέρκυρα: «Έργα λιμενικών υποδομών και αφαλάτωσης στα νησιά του Ιονίου με ρυθμούς που απαιτεί η κοινωνία»

Την εκκίνηση σειράς έργων λιμενικών υποδομών και αφαλάτωσης στην Κέρκυρα και σε όλα τα νησιά του Ιονίου, στους ρυθμούς του ΑΙΓΙΣ, ανακοίνωσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Βασίλης Κικίλιας, κατά την επίσκεψή του στην Κέρκυρα. «Το Υπουργείο Ναυτιλίας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο