Οι μεγαλύτερες Liners εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αφαιρούν από τα δρομολόγιά τους τον Πειραιά – Τι υποστηρίζει η Διεθνής Ναυτική Ένωση
Οι κινητοποιήσεις μερίδας εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά και πιο συγκεκριμένα στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ-Cosco προκάλεσε τις αντιδράσεις των χρηστών του λιμανιού ήτοι των ναυτικών πρακτόρων που εκπροσωπούν-πρακτορεύουν μεγάλες εταιρείες-Liners μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Αυτές τις ώρες σύμφωνα με πληροφορίες το λιμάνι λειτουργεί κατά 40%.
Η Διεθνής Ναυτική Ένωση -Δ.Ν.Ε επισημαίνει ότι μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες έχουν κατά περίπτωση εξαιρέσει το λιμάνι του Πειραιά από τα εμπορικά τους δρομολόγια λόγω των προηγούμενων κινητοποιήσεων ενώ άλλες εταιρείες μελετάνε να τον παρακάμψουν για μεγάλο χρονικό διάστημα ή και οριστικά.
Η Δ.Ν.Ε επισημαίνει: Λόγω των συνεχών κινητοποιήσεων, από τον Νοέμβριο του 2021 μέχρι τώρα, 85 πλοία με την συντριπτική πλειοψηφία αυτών να είναι mother vessels, έχουν κάνει skip-παρέκαμψαν τον Πειραιά.
Τα φορτία εισαγωγής και εξαγωγής αυτών των πλοίων εναποτέθηκαν σε παρακείμενους μεσογειακούς λιμένες και διαμετακομίστηκαν στον Πειραιά με μεγάλη καθυστέρηση. Ακόμα και τώρα οι εταιρείες των μελών μας παραδίδουν φορτία εισαγωγής σε Έλληνες πελάτες που το εμπόρευμα αυτών σχετίζεται με την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων με τις όποιες συνέπειες οικονομικής φύσεως για αυτούς τους πελάτες.
Οι μεγαλύτερες Liners εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αφαιρούν από τα δρομολόγιά τους τον Πειραιά – Τι υποστηρίζει η Διεθνής Ναυτική Ένωση
Οι κινητοποιήσεις μερίδας εργαζομένων στο λιμάνι του Πειραιά και πιο συγκεκριμένα στις προβλήτες ΙΙ και ΙΙΙ της ΣΕΠ-Cosco προκάλεσε τις αντιδράσεις των χρηστών του λιμανιού ήτοι των ναυτικών πρακτόρων που εκπροσωπούν-πρακτορεύουν μεγάλες εταιρείες-Liners μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Αυτές τις ώρες σύμφωνα με πληροφορίες το λιμάνι λειτουργεί κατά 40%.
Η Διεθνής Ναυτική Ένωση -Δ.Ν.Ε επισημαίνει ότι μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες έχουν κατά περίπτωση εξαιρέσει το λιμάνι του Πειραιά από τα εμπορικά τους δρομολόγια λόγω των προηγούμενων κινητοποιήσεων ενώ άλλες εταιρείες μελετάνε να τον παρακάμψουν για μεγάλο χρονικό διάστημα ή και οριστικά.
Η Δ.Ν.Ε επισημαίνει: Λόγω των συνεχών κινητοποιήσεων, από τον Νοέμβριο του 2021 μέχρι τώρα, 85 πλοία με την συντριπτική πλειοψηφία αυτών να είναι mother vessels, έχουν κάνει skip-παρέκαμψαν τον Πειραιά.
Τα φορτία εισαγωγής και εξαγωγής αυτών των πλοίων εναποτέθηκαν σε παρακείμενους μεσογειακούς λιμένες και διαμετακομίστηκαν στον Πειραιά με μεγάλη καθυστέρηση. Ακόμα και τώρα οι εταιρείες των μελών μας παραδίδουν φορτία εισαγωγής σε Έλληνες πελάτες που το εμπόρευμα αυτών σχετίζεται με την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων με τις όποιες συνέπειες οικονομικής φύσεως για αυτούς τους πελάτες.
Μηνάς Τσαμόπουλος
Στο 40% λειτουργεί το εμπορικό λιμάνι του Πειραιά λόγω των κινητοποιήσεων