Στο στόχαστρο του νέου Κ.Ο.Κ. κινητά, αλκοόλ και όρια ταχύτητας

Νέα φιλοσοφία για διήθηση της κυκλοφορίας των μοτοσικλετιστών

Κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή, έως το τέλος Σεπτεμβρίου, ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (ΚΟΚ).

Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, ο νέος ΚΟΚ θα προβλέπει υψηλές ποινές για όσους παραβιάζουν τον ερυθρό σηματοδότη, οδηγούν υπό την επήρεια αλκοόλ, μιλούν στο κινητό ή δεν φορούν ζώνη ή κράνος, κ.α.

Η βασική φιλοσοφία του νέου Κ.Ο.Κ σύμφωνα με τις ίδιες πηγές είναι:

Στηρίζουμε τη μοτοσικλέτα, προστατεύουμε τους αναβάτες της και επιδιώκουμε την μεγαλύτερη ασφάλεια των αναβατών με την καθολική χρήση του κράνους. Το κράνος αποτελεί βασικό μέσο προστασίας και η χρήση του για εμάς είναι αδιαπραγμάτευτη. Η ασφάλεια του μοτοσικλετιστή είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη χρήση κράνους. Δεν πρόκειται απλώς για έναν νομικό κανόνα, αλλά για έναν κανόνα ζωής.

Τα 6 κύρια σημεία του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας είναι :

1. Η υποχρεωτική χρήση του κράνους, τόσο για τις μεγάλες όσο και για τις μικρότερες μοτοσικλέτες. Αυστηρές ποινές στους υπότροπους παραβάτες

2. Η μείωση της ταχύτητας στον αστικό ιστό. Είναι σημαντικό να γίνει κατανοητό ότι η ταχύτητα πρέπει να μειωθεί, καθώς τα περισσότερα ατυχήματα συμβαίνουν στις πόλεις, με το 74% αυτών να προκαλούν νεκρούς ή τραυματίες. Η μείωση της ταχύτητας είναι ένα κρίσιμο μέτρο για τη μείωση των τροχαίων ατυχημάτων.

3. Η διαμόρφωση των οδών με στόχο τη μείωση της ταχύτητας και την προώθηση της μικροκινητικότητας. Η δημιουργία ασφαλών δρόμων θα συμβάλει στη μείωση της ταχύτητας και θα προωθήσει τη χρήση ποδηλάτων και πατινιών, πάντα με όρους ασφάλειας. Μιλάμε για ταχύτητες των έως 25 km/h σε τέτοιου είδους οχήματα, με κράνος και όλους τους κανόνες ασφαλείας.

Επιπλέον, δίνεται έμφαση στη διήθηση της κυκλοφορίας των μοτοσικλετιστών. Με τη νέα προσέγγιση, οι μοτοσικλετιστές θα μπορούν να κινούνται με ασφάλεια χωρίς να παρεμποδίζονται από τη συμφόρηση των αυτοκινήτων. Η μικροκινητικότητα, λοιπόν, είναι ένα κρίσιμο σημείο, και προωθούμε τη χρήση ποδηλάτων και ηλεκτρικών πατινιών, διασφαλίζοντας ταυτόχρονα τις κατάλληλες συνθήκες για την ασφαλή τους χρήση.

4. Αντικοινωνική συμπεριφορά – υποτροπιάζουσα παραβατική συμπεριφορά.

5. Απενοχοποίηση οχημάτων και υπευθυνότητα οδηγών

6. Υψηλή τιμωρία: α) κόκκινο, β) κράνος, γ) αλκοόλ, δ) ζώνη, ε) το κινητό.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Bλάβη στο επιβατηγό πλοίο «Έλυρος» – Αναμένεται να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά

Βλάβη στην τροφοδοσία των ηλεκτρομηχανών του υπέστη το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «Έλυρος» της ΑΝΕΚ ενώ έπλεε 8 ναυτικά μίλια μεταξύ Αίγινας και Γλυφάδας. Σύμφωνα με το Λιμενικό Σώμα / Ελληνική Ακτοφυλακή, στο πλοίο που αναχώρησε στις 9 το βράδυ από

Στο τελευταίο ταξίδι έμπαζε νερά ήδη από τον απόπλου

Μέσα στον χώρο του πηδαλίου το θαλασσινό νερό έγλειφε πλέον τα γόνατα των ναυτικών, ενώ στο μηχανοστάσιο είχε φθάσει έως τα 30 εκατοστά σε ύψος. Η επικίνδυνη κλίση του πλοίου από την πλώρη και δεξιά αυξανόταν. Έμοιαζαν καταδικασμένοι, όμως ο

Εντός και Εκτός (*)

Η προσπάθεια της Ελληνικής Ακτοφυλακής να αντιμετωπίσει την παράτυπη μετανάστευση δεν αρέσει πάντα στην τουρκική πλευρά. Μάλιστα το υπουργείο Εξωτερικών της Τουρκίας σημείωσε ότι έχει αντιδράσει «προς όλα τα επίπεδα» στις ελληνικές αρχές για την παραβίαση των χωρικών υδάτων της

Διαβεβαιώσεις (*)

Ίσως έχετε προσέξει πως όταν ο Πρωθυπουργός δίνει συνεντεύξεις σε μέσα ενημέρωσης άλλων χωρών, συχνά δέχεται ερωτήσεις για ζητήματα που στην Ελλάδα δεν ερωτάται πια σχεδόν ποτέ. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι καταγγελλόμενες επαναπροωθήσεις μεταναστών και προσφύγων και ναυάγια όπως αυτό της Πύλου. Ο

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

ΚΑΙΡΟΣ

Μετάβαση στο περιεχόμενο