Στυλιανίδης: Τρεις άξονες για την ψηφιοποίηση της ακτοπλοΐας – Παρατηρητήριο τιμών εισιτηρίων

Στην ψηφιακή εποχή εισέρχεται η ελληνική ακτοπλοΐα σύμφωνα με τα σχέδια του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Πιο συγκεκριμένα στα σχέδια του υπουργού Χρήστου Στυλιανίδη είναι:

Δημιουργία Ολοκληρωμένου  Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Δικτύου Θαλασσίων Συγκοινωνιών

Ανάπτυξη  Ψηφιακών Εργαλείων παρακολούθησης απόπλου-κατάπλου  και

Δημιουργία σε ηλεκτρονική μορφή  των διαδικασιών παρακολούθησης  και ενημέρωσης  της κίνησης των επιβατών των ιχ και των φορτηγών στα λιμάνια.

Σύστημα για την παρακολούθηση της τιμής των ναύλων

Για την υλοποίηση  των στόχων θα συστηθεί  ομάδα εργασίας με εντολή του υπουργού τα μέλη της οποίας θα μελετήσουν  έργα όπως :

Σύστημα  διαχείρισης ελεύθερων δρομολογίων

Σύστημα διαχείρισης δρομολογίων  που εκτελούνται στο πλαίσιο  συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας οι λεγόμενες και άγονες γραμμές.

Όσον αφορά τα εισιτήρια τον περασμένο Οκτώβριο ο υπουργός σε συνάντηση που είχε με το προεδρείο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας  είχε προτείνει  τη δημιουργία παρατηρητηρίου τιμών. Οι ακτοπλόοι δεν εξέφρασαν κάποια  αντίρρηση όμως εμμέσως πλην σαφώς προσπάθησαν να το παρακάμψουν ενημερώνοντας τον υπουργό ότι το υπουργείο έχει κάθε ημέρα όλα τα απαραίτητα στοιχεία ανά πλοίο τα οποία συγκεντρώνει το κάθε Λιμεναρχείο.

Η ανάγκη όμως για ένα Παρατηρητήριο είναι πρόδηλη αφού υποστηρίζεται και από τις επιπτώσεις της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών η οποία συμπλήρωσε μια εικοσαετία μετάβασης.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως είχε γράψει το newmoney.gr στις αρχές του περασμένου Οκτωβρίου το Πανεπιστήμιο Αιγαίου το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης υπό την ομπρέλα του προγράμματος «ENIRISST+» δημιούργησαν παρατηρητήριο ακτοπλοΐας. Η εφαρμογή μέσω της οποίας λειτουργεί το Παρατηρητήριο ονομάζεται ferrywatchers–ferrywatchers.aegean.gr και στόχο έχει την συγκέντρωση δεδομένων. Ο χρήστης εισαγάγει δεδομένα όπως το δρομολόγιο που πραγματοποίησε, την εταιρεία που ανήκει το πλοίο, τη χρονολογία του ταξιδιού, την ώρα αναχώρησης, τον τύπο του πλοίου (ταχύπλοο ή συμβατικό) την κατηγορία του εισιτηρίου, το αν είχε όχημα, την τιμή του εισιτηρίου, και τον βαθμό ικανοποίησης από τη συχνότητα των δρομολογίων της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής σύνδεσης, τη συνέπεια στις αφιξο-αναχωρήσεις, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη χρονιά διάρκεια του ταξιδιού σε σχέση με την απόσταση και την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών από τα πληρώματα.

Επίσης, θα δημιουργηθεί ένα ιστορικό με τις τιμές των εισιτηρίων.

Πηγή 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη: Ποιοι κινδυνεύουν με κάθειρξη 10 ετών

Ο νέος ποινικός κώδικας, που ψηφίστηκε την προηγούμενη εβδομάδα στη Βουλή, περιλαμβάνει αλλαγές και στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και συγκεκριμένα αυστηροποιεί τις ποινές που ορίζονται στην περίπτωση παραβίασης κόκκινου σηματοδότη καθώς και σε άλλες παραβάσεις, όπως η κατανάλωση αλκοόλ. Πιο συγκεκριμένα, στο άρθρο

Κλεμμένα αυτοκίνητα: Με ποια μέθοδο τα πουλάνε οι επιτήδειοι

Σε μάστιγα έχουν εξελιχθεί οι κλοπές αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αφού υπολογίζεται πως κάθε χρόνο στην Ελλάδα κλέβονται 30.000 αυτοκίνητα, τα περισσότερα από αυτά στην Αττική. Ωστόσο, η μέθοδος που χρησιμοποιούν οι επιτήδειοι και η επινοητικότητά τους προκειμένου να διαθέσουν τα κλεμμένα αυτοκίνητα στην αγορά ξεπερνά κάθε φαντασία.

Αποκαλύψεις από την υφυπουργό Ναυτιλίας της Κύπρου: «Πέραν της Τουρκίας είχαμε να αντιμετωπίσουμε το ρωσικό μπλοκ στον ΙΜΟ»

Τα παραπάνω δήλωσε την Τρίτη η Υφυπουργός Ναυτιλίας Μαρία Χατζημανώλη. Σε συζήτηση στο 7o συνέδριο Capital Link, του οποίου το ΚΥΠΕ είναι χορηγός επικοινωνίας, η κ. Χατζημανώλη χαρακτήρισε την εκλογή ως σημαντική, αφού η Κύπρος κατάφερε να διατηρήσει όλες της

Μετάβαση στο περιεχόμενο