Στυλιανίδης: Τρεις άξονες για την ψηφιοποίηση της ακτοπλοΐας – Παρατηρητήριο τιμών εισιτηρίων

Στην ψηφιακή εποχή εισέρχεται η ελληνική ακτοπλοΐα σύμφωνα με τα σχέδια του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Πιο συγκεκριμένα στα σχέδια του υπουργού Χρήστου Στυλιανίδη είναι:

Δημιουργία Ολοκληρωμένου  Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Δικτύου Θαλασσίων Συγκοινωνιών

Ανάπτυξη  Ψηφιακών Εργαλείων παρακολούθησης απόπλου-κατάπλου  και

Δημιουργία σε ηλεκτρονική μορφή  των διαδικασιών παρακολούθησης  και ενημέρωσης  της κίνησης των επιβατών των ιχ και των φορτηγών στα λιμάνια.

Σύστημα για την παρακολούθηση της τιμής των ναύλων

Για την υλοποίηση  των στόχων θα συστηθεί  ομάδα εργασίας με εντολή του υπουργού τα μέλη της οποίας θα μελετήσουν  έργα όπως :

Σύστημα  διαχείρισης ελεύθερων δρομολογίων

Σύστημα διαχείρισης δρομολογίων  που εκτελούνται στο πλαίσιο  συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας οι λεγόμενες και άγονες γραμμές.

Όσον αφορά τα εισιτήρια τον περασμένο Οκτώβριο ο υπουργός σε συνάντηση που είχε με το προεδρείο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας  είχε προτείνει  τη δημιουργία παρατηρητηρίου τιμών. Οι ακτοπλόοι δεν εξέφρασαν κάποια  αντίρρηση όμως εμμέσως πλην σαφώς προσπάθησαν να το παρακάμψουν ενημερώνοντας τον υπουργό ότι το υπουργείο έχει κάθε ημέρα όλα τα απαραίτητα στοιχεία ανά πλοίο τα οποία συγκεντρώνει το κάθε Λιμεναρχείο.

Η ανάγκη όμως για ένα Παρατηρητήριο είναι πρόδηλη αφού υποστηρίζεται και από τις επιπτώσεις της απελευθέρωσης των ακτοπλοϊκών υπηρεσιών η οποία συμπλήρωσε μια εικοσαετία μετάβασης.

Στο πλαίσιο αυτό, όπως είχε γράψει το newmoney.gr στις αρχές του περασμένου Οκτωβρίου το Πανεπιστήμιο Αιγαίου το Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, το Ιόνιο Πανεπιστήμιο και το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης υπό την ομπρέλα του προγράμματος «ENIRISST+» δημιούργησαν παρατηρητήριο ακτοπλοΐας. Η εφαρμογή μέσω της οποίας λειτουργεί το Παρατηρητήριο ονομάζεται ferrywatchers–ferrywatchers.aegean.gr και στόχο έχει την συγκέντρωση δεδομένων. Ο χρήστης εισαγάγει δεδομένα όπως το δρομολόγιο που πραγματοποίησε, την εταιρεία που ανήκει το πλοίο, τη χρονολογία του ταξιδιού, την ώρα αναχώρησης, τον τύπο του πλοίου (ταχύπλοο ή συμβατικό) την κατηγορία του εισιτηρίου, το αν είχε όχημα, την τιμή του εισιτηρίου, και τον βαθμό ικανοποίησης από τη συχνότητα των δρομολογίων της συγκεκριμένης ακτοπλοϊκής σύνδεσης, τη συνέπεια στις αφιξο-αναχωρήσεις, την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, τη χρονιά διάρκεια του ταξιδιού σε σχέση με την απόσταση και την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών από τα πληρώματα.

Επίσης, θα δημιουργηθεί ένα ιστορικό με τις τιμές των εισιτηρίων.

Πηγή 

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εντοπιότητα: Η γάγγραινα της ΕΛ.ΑΣ.

«Δικαιώθηκες, δυστυχώς». Αυτή ήταν η ατάκα ενός στενού μου φίλου, με αφορμή τα τελευταία τραγικά τροχαία δυστυχήματα. Αναφερόταν στα δύο πρόσφατα άρθρα μου στο Liberal (25/9 & 3/12/2024), οπού ανέλυα διεξοδικά τους λόγους που οι κάμερες – χρήσιμο εργαλείο – δεν αποτελούν

1974- 2020: Οι Πρόεδροι της Δημοκρατίας – Όλο το ιστορικό, οι ψήφοι και οι συσχετισμοί των κομμάτων

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας είναι ο ανώτατος θεσμικός ηγέτης του ελληνικού κράτους. Από το 1975, εκλέγεται από τη Βουλή των Ελλήνων με πενταετή θητεία, βάσει του Συντάγματος της Ελλάδας. Ο κάθε εκλεγμένος Πρόεδρος έχει το δικαίωμα να επανεκλεγεί μόνο μία

Οι νέες αυξήσεις στο Δημόσιο και η συζήτηση για την επιστροφή 13ου και 14ου μισθού

 Στις νέες αυξήσεις που έρχονται στο δημόσιο τομέα για τα έτη 2025, 2026 και 2027 αλλά και την επιστροφή του 13ου και 14ου μισθού αναφέρθηκε ο υφυπουργός Οικονομικών, Θάνος Πετραλιάς, με αφορμή ερώτηση στη Βουλή που κατέθεσε η Ζωή Κωνσταντοπούλου.

Κρίσεις στην ΕΛ.ΑΣ.: Αποστρατεύτηκαν τρεις αντιστράτηγοι

Μεγάλες είναι οι αλλαγές που έγιναν στα ανώτατα κλιμάκια της Ελληνικής Αστυνομίας καθώς στην σημερινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Κρίσης Αντιστρατηγών Αστυνομίας, που έγινε υπό την προεδρία του Αρχηγού της ΕΛΑΣ, Αντιστρατήγου Δημήτριου Μάλλιου και τη συμμετοχή δύο Αντιστρατήγων του Στρατού

Μετάβαση στο περιεχόμενο