Τέμπη: Σάλος από την αποκάλυψη του «Βήματος» για μονταζιέρα στις συνομιλίες του σταθμάρχη – Πληθαίνουν οι ενδείξεις συγκάλυψης

Σάλος έχει προκληθεί τις τελευταίες ώρες μετά τις αποκαλύψεις ρεπορτάζ, σύμφωνα με το οποίο υπήρξε κρατική αλλοίωση με μοντάζ των διαλόγων του σταθμάρχη τη μοιραία νύχτα της τραγωδίας των Τεμπών.

Συγκεκριμένα, ρεπορτάζ που δημοσιεύει «Το Βήμα της Κυριακής» και στο οποίο παρουσιάζει σχετικά εγγράφων, υπήρξε αλλοίωση συνομιλιών του σταθμάρχη, που «ξεριζώθηκαν» παράνομα από το σύστημα καταγραφών επικοινωνιών του ΟΣΕ, λίγες μόλις ώρες μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Η αντίδραση της κυβέρνησης ήρθε αρχικά μέσω τοποθέτησης του εκπροσώπου της, Παύλου Μαρινάκη, σύμφωνα με τον οποίο το εν λόγω ρεπορτάζ προβάλλει «σενάρια συνωμοσίας γύρω από τα αίτια της τραγωδίας των Τεμπών, που πληγώνει όλους τους Έλληνες».

Επίσης, η Νέα Δημοκρατία εξέδωσε ανακοίνωση σύμφωνα με την οποία το εν λόγω δημοσίευμα δεν… λέει κάτι καινούριο. Η δήθεν φοβερή αποκάλυψη του Βήματος της Κυριακής την οποία “έντυσε” με τον παραπλανητικό και ψευδή τίτλο περί μονταζιέρας και συγκάλυψης, έχει γίνει από τις 4 Μαρτίου του 2023 από την κρατική ΕΡΤ (https://www.ertnews.gr/eidiseis/ellada/apokalypsi-ert-tesseris-ki-oxi-treis-fones-sto-ixitiko-ntokoumento-tou-stathmarxi-larisas/) και πολλά ακόμα μέσα», αναφέρει η ΝΔ με ανακοίνωσή της.

«Αυτό ακριβώς το υλικό είναι που αποτελεί και τη βάση της έρευνας και των διώξεων που έχουν ήδη ασκηθεί από τη Δικαιοσύνη. Ενώ κομμάτια αυτού του υλικού έχουν παίξει και στα μέσα του ομίλου που τροφοδοτεί μέσω fake news σενάρια συνωμοσίας για μια υπόθεση που έχει πληγώσει κάθε Έλληνα και κάθε Ελληνίδα!», τονίζεται.

Όπως ήταν αναμενόμενο βέβαια, σφοδρές αντιδράσεις έχουν προκύψει και από την πλευρά της αντιπολίτευσης. Με ανακοίνωσή του, ο ΣΥΡΙΖΑ κάνει λόγο για «προσπάθειες συγκάλυψης του εγκλήματος με κυβερνητική εντολή», το ΠΑΣΟΚ τονίζει πως «το δημοσίευμα επιβεβαιώνει το κυβερνητικό μοτίβο “συγκάλυψη, διαφθορά, ατιμωρησία”», ενώ ο εκπρόσωπος Τύπου της Νέας Αριστεράς, Κωστής Καρπόζηλος, σχολίασε σε ανάρτησή του στο Χ: «Συγκάλυψη. Όλα στην υπηρεσία της θεωρίας του ανθρώπινου λάθους».

Πού έχει γίνει μοντάζ σύμφωνα με το Βήμα

Οπως προκύπτει από νεότερα έγγραφα των Εγκληματολογικών Εργαστηρίων της ΕΛ.ΑΣ., που παρουσιάζει η εφημερίδα, η υπόδειξη του σταθμάρχη για αναχώρηση τρένου προς την υποτιθέμενη «λάθος πορεία» δεν αφορούσε στην μοιραία αμαξοστοιχία – όπως παρουσιάστηκε την 1η Μαρτίου σε μονταρισμένο ηχητικό ντοκουμέντο – αλλά εκείνη τοπικού συρμού που κινήθηκε κανονικά.

«Βασίλη, φεύγω;». «Φεύγεις, φεύγεις». Ηταν μόλις λίγες ώρες μετά τη σύγκρουση των δύο αμαξοστοιχιών στα Τέμπη όταν δημοσιοποιήθηκαν τα ηχητικά αρχεία με τις συνομιλίες του σταθμάρχη της Λάρισας.

Σύμφωνα με «Το Βήμα», ο μηχανοδηγός που απευθύνθηκε στον «Βασίλη» για να λάβει το «πράσινο φως» της αναχώρησης δεν ήταν εκείνος της μοιραίας αμαξοστοιχίας, όπως είχε υποστηριχθεί τότε, αλλά ενός τοπικού δρομολογίου. Ποιος κρύβεται πίσω από το μοντάζ των συνομιλιών του σταθμάρχη και ποιος μπορεί να ήταν ο σκοπός της συρραφής των δύο διαφορετικών συνομιλιών πέρα από την ενίσχυση του επιχειρήματος περί ανθρώπινου λάθους;

Τα ερωτήματα μεγεθύνονται αφού στελέχη του ΟΣΕ είχαν αναφέρει ότι παρέδωσαν στην τροχαία Λάρισας τις σχετικές μαγνητοφωνήσεις τις πρώτες ώρες μετά το ατύχημα. Ωστόσο με βάση νέα έγγραφα διαπιστώνεται ότι αυτές δόθηκαν την ελληνική αστυνομία στις 3 Μαρτίου, δηλαδή 3 μέρες αργότερα.

Κύριο ζητούμενο είναι ποιος είχε μπει παράνομα στο σύστημα καταγραφών του ΟΣΕ τις πρώτες ώρες μετά το τραγικό συμβάν καθώς και ποιοι πήραν τους διαλόγους του σταθμάρχη κι έκαναν συρραφή συνομιλιών, παραποιώντας τους.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυριάκος Μητσοτάκης: Ευχαρίστησε την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών για την προσφορά της στη Θεσσαλία με 50 εκατ.

Η Πρόεδρος της ΕΕΕ, Μελίνα Τραυλού συμμετείχε σε εκδήλωση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, στο Μουζάκι, για την παρουσίαση των έργων αποκατάστασης στις περιοχές της Θεσσαλίας και της Στερεάς Ελλάδας που δοκιμάστηκαν από τις καταστροφικές πλημμύρες. Τόσο ο Υπουργός Υποδομών

Σημαντικός ακτοπλοϊκός κόμβος το λιμάνι της Ραφήνας

ΣΕ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ κόμβο ακτοπλοϊκών υπηρεσιών λόγω της κοντινότερης απόστασής του από τις Κυκλάδες και την Εύβοια, αλλά και  μελλοντικής του σύνδεσης με τον σιδηρόδρομο και την Αττική οδό, εξελίσσεται το λιμάνι της Ραφήνας. Το ΤΑΙΠΕΔ, με την ιδιότητα της Αρχής

Απαγορευμένες ζώνες για τις μηχανότρατες και νέες προστατευόμενες περιοχές – Οι δεσμεύσεις για τις ελληνικές θάλασσες

Σε περίπου 780 εκατ. ευρώ έχει εκτιμηθεί ο προϋπολογισμός για την υλοποίηση των  21 δεσμεύσεων της Ελλάδας για την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος στο πλαίσιο της Διεθνούς Διάσκεψης Our Ocean Conference 2024 που διεξήχθη στην Αθήνα.  Η… μερίδα του λέοντος, ήτοι 500 εκατ. ευρώ,

Μετάβαση στο περιεχόμενο