Τι γίνεται με το Ε.Σ.Ο.Θ.Ε : Μια οφειλόμενη ενημέρωση …

Αυτές τις μέρες που ο  εξ’ ανατολών γείτονας βρίσκεται σε δύσκολη διπλωματική θέση, εκτός των άλλων προκλητικών ενεργειών σταθερά εργαλειοποιεί και το μεταναστευτικό ζήτημα, για να ασκήσει πίεση στη χώρα μας αναφορικά με την φύλαξη των εξωτερικών συνόρων μας.

Παλιά μου τέχνη κόσκινο….

 

Αυξήθηκε η πίεση στη στεριά.  Έπεσε η στάθμη των νερών στον Έβρο.  Αυξάνονται τα περάσματα ΤΩΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ με τα πόδια.

Για την αντιμετώπιση του φαινομένου επεκτείνεται ο ήδη υπάρχον φράκτης, έχει εγκατασταθεί ΣΤΑΘΕΡΟ ΣΥΣΤΗΜΑ επιτήρησης με κάμερες, νέα «θηριώδη» οχήματα του Ε.Σ. (έτσι  περιγράφονται από τον χθεσινό ηλεκτρονικό τύπο) προστέθηκαν στα ήδη υπάρχοντα για τις περιπολίες κατά μήκος του ποταμού, ενώ δεν θα πρέπει να παραλειφθεί το γεγονός ότι, πρόσφατα προσλήφθηκε και μεγάλος αριθμός συνοριοφυλάκων.

Με λίγα λόγια για τα σύνορα στον Έβρο ολοκληρώνεται με συνέπεια ο κρατικός σχεδιασμός για την φύλαξή των.

 

Αυξήθηκε τις προηγούμενες ημέρες δραματικά  η πίεση και στη θάλασσα.

Το Λιμενικό εκεί, μπροστάρης και με συνέπεια φέρνει σε πέρας την αποστολή του.

Με τον παραδοσιακό βέβαια τρόπο.  Περιπολίες πλωτών με ή χωρίς κάμερες και παρατήρηση της θάλασσας από την στεριά!!!!

 

Αυτό, βέβαια, που προκάλεσε εντύπωση, είναι το γεγονός, ότι σε πρωινή εκπομπή της ΕΡΤ ο εκπρόσωπος των αστυνομικών συνοριοφυλάκων προέβαλε το γεγονός ότι μεγάλος αριθμός συνοριοφυλάκων έχει διατεθεί στα νησιά και συνδράμει το έργο του Λιμενικού με την επιτήρηση της θάλασσας  με κιάλια από υψώματα της στεριάς.  Τους ισχυρισμούς αυτούς επιβεβαίωνε και η τηλεοπτική , του Κρατικού καναλιού.

 

Με απλά λόγια,  για την φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων εξακολουθούμε να εφαρμόζουμε σχεδιασμό και πρακτικές προηγούμενων δεκαετιών, κρατώντας την τεχνολογία μακριά από τον σχεδιασμό αυτό.

 

Και εδώ τίθεται το ερώτημα: Τι γίνεται με το Ε.Σ.Ο.Θ.Ε.;  Πόσο έχουν προχωρήσει οι διαδικασίες προμήθειάς του;

Να σημειώσουμε, ότι τόσο ο νυν Υπουργός όσο και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός έχουν ορίσει ως ύψιστης προτεραιότητας  για την κυβέρνηση την εγκατάσταση του Ε.Σ.Ο.Θ.Ε. στα νησιά του Ανατολικού Αιγαίου.

 

Αναγνώριση της προτεραιότητας εκτέλεσης του έργου αποτελεί και το γεγονός, ότι ο νυν  Υπουργός Ναυτιλίας,  εξασφάλισε τη χρηματοδότησή του από εθνικούς πόρους του Τακτικού Προϋπολογισμού, αφού η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ δεν κατάφερε να απορροφήσει εμπρόθεσμα τους διόλου ευκαταφρόνητους αντίστοιχους Κοινοτικούς πόρους (62 εκατομμύρια €), που είχαν εξασφαλισθεί για το έργο αυτό από το 2015.

 

Είναι αναγκαία η ενημέρωση για το που βρίσκονται οι διαγωνιστικές διαδικασίες του έργου αυτού και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησής του.  Να απαντηθούν ερωτήματα όπως:

 

“Κολλάει” το έργο;  Ποιος ο λόγος που συμβαίνει αυτό;

 

Μήπως έπαψε να είναι πια χρήσιμο και εξέλειπαν οι ΕΘΝΙΚΟΙ ΛΟΓΟΙ εγκατάστασής του;

 

Μήπως προκρίθηκαν άλλοι τρόποι  προσυνοριακού εντοπισμού και επιτήρησης π.χ. με UAV ή drones;

 

Τόση προσπάθεια καταβάλλεται από τα στελέχη του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. .

Νομίζουμε ότι η  τεχνολογική υποστήριξή τους για την εκτέλεση της αποστολής των αποτελεί  ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ της  Πολιτείας.

Χωρίς αναστολές.

Χωρίς γραφειοκρατικές καθυστερήσεις.

 

Ο Θαλασσο-ιός

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σχεδόν έτοιμη για την αποστολή στον Κόλπο του Άντεν η φρεγάτα «Ψαρά»

Σχεδόν καθημερινά τα περιστατικά με πυραύλους και drone των Χούθι. Οι προετοιμασίες στη φρεγάτα «Ψαρά» ολοκληρώνονται, καθώς στα τέλη του μήνα ή το αργότερο στις αρχές Ιουνίου θα πρέπει να αποπλεύσει προκειμένου να…σκαντζάρει την φρεγάτα «Ύδρα» που θα συμπληρώνει 3

Επιχείρηση «Ασπίδες»: Σημαντικά επιτεύγματα για τους πρώτους 3 μήνες

Σπουδαία ημέρα για την Ελευθερία της Ναυσιπλοΐας. Πέρασαν 3 μήνες από την έναρξη της Επιχείρησης «Ασπίδες». Τρεις μήνες γεμάτοι πολλαπλές προκλήσεις και σπουδαία επιτεύγματα. Η Επιχείρηση «Ασπίδες» συνεχίζει την αποστολή της σε πλήρη συμμόρφωση με το διεθνές δίκαιο, για τη

Μεταφέροντας 11 ρ/κ από Ασία σε Ευρώπη με το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών “Happy Star”

Μια εντυπωσιακή φωτογραφία ήρθε στη δημοσιότητα από το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Happy Star, το φόρτωσε και μετέφερε 11 ρυμούλκα από την Ασία προς την Ευρώπη. Το 156 μέτρων πλοίο διαθέτει δυο γερανούς με ανυψωτική ικανότητα 1100 τόνους! Το Happy

Δεξαμενόπλοια: Ο σκιώδης στόλος που μεταφέρει ιρανικό πετρέλαιο παραμένει στο παιχνίδι

Αυτό, όπως μεταδίδει το Hellenic Shipping News, πρακτικά σημαίνει ότι θα μπορούσαν να υπάρχουν επιπτώσεις  στη μελλοντική προσφορά δεξαμενόπλοιων. Στην τελευταία της εβδομαδιαία ανάλυση η ναυλομεσιτική εταιρεία Gibson αναφέρει πως “οι ιρανικές εξαγωγές πετρελαίου συνεχίζονται, παρά το γεγονός ότι έχουν

Μετάβαση στο περιεχόμενο