Το διαβόητο ριφιφί του 1992 σε τράπεζα, ευθύνεται για την καθίζηση που υπέστη το οδόστρωμα στην οδό Καλλιρόης (φωτο – βίντεο)

Το τούνελ των κλεφτών της τράπεζας περνούσε κάτω από την οδό Καλλιρόης – Ανεξιχνίαστη παραμένει η κλοπή από το χρηματοκιβώτιο

Στην κυριολεξία άνοιξε η γη στη μεσαία λωρίδα του οδοστρώματος της οδού Καλλιρόης, στο ρεύμα ανόδου προς το Καλλιμάρμαρο Στάδιο της Αθήνας, προκαλώντας έντονα κυκλοφοριακά προβλήματα στην περιοχή.

Από την πρώτη στιγμή έσπευσαν στο σημείο συνεργεία της Περιφέρειας Αττικής και της ΕΥΔΑΠ προκειμένου να διαπιστώσουν τα αίτια της καθίζησης και με έκπληξη διαπίστωσαν πως η τρύπα που δημιουργήθηκε, οφείλεται στο περιβόητο ριφιφί που είχε πραγματοποιηθεί στο συγκεκριμένο σημείο πριν από… 31 ολόκληρα χρόνια!

Από χθες το βράδυ που διαπιστώθηκε το πρόβλημα, η κινητοποίηση από την Περιφέρεια Αττικής ήταν άμεση.

Τα συνεργεία της Περιφέρειας βρέθηκαν, από την πρώτη στιγμή, στο σημείο και εργάστηκαν καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας, προκειμένου να πραγματοποιηθεί το κλείσιμο της τρύπας και να γίνει, νωρίς το πρωί, εκ νέου η ασφαλτόστρωση.

 

 

Θυμίζουμε ότι τον μακρινό Δεκέμβριο του 1992, προπαραμονές Χριστουγέννων, οι υπάλληλοι της Τράπεζας Εργασίας που εργάζονταν στο υποκατάστημα επί της οδού Καλλιρόης 19 (σήμερα λειτουργεί εκεί η Eurobank), διαπίστωσαν πως άγνωστοι είχαν παραβιάσει το θωρακισμένο θησαυροφυλάκιο όπου βρίσκονταν οι θυρίδες πελατών του χρηματοπιστωτικού ιδρύματος. Από τις 1.151 θυρίδες, είχαν ανοιχτεί οι 301 με το πολύτιμο περιεχόμενό τους να έχει κλαπεί. Σύμφωνα με τους υπολογισμούς, η αξία των κλοπιμαίων άγγιξε τα 5 δισεκατομμύρια δραχμές.

Οι δράστες για να φθάσουν στο υπόγειο με τις θυρίδες, είχαν ανοίξει ένα τούνελ που ξεκινούσε από την κοίτη του ποταμού Ιλισού, που περνά κάτω από την οδό Καλλιρόης. Το λαγούμι είχε μήκος περίπου 25 μέτρα και ήταν αριστοτεχνικά κατασκευασμένο αφού στην υπόγεια αυτή διαδρομή είχαν τοποθετηθεί μέχρι και ράγες στις οποίες κινούνταν ένα βαγονέτο που έβγαζε έξω τα μπάζα του σκαψίματος, χωρίς κανείς να αντιληφθεί τα όσα συνέβαιναν. Μάλιστα, το σκάψιμο εικάζεται ότι μπορεί να διήρκεσε ακόμη και μήνες.

 

 

Άξιο μνείας είναι το γεγονός πως όταν οι δράστες εισήλθαν στην τράπεζα, κάποια ώρα μέσα στο Σαββατοκύριακο της 19ης – 20ης Δεκεμβρίου 1992 χτύπησε ο συναγερμός αλλά οι αρμόδιοι ασφαλείας δεν είδαν κάτι το μεμπτό ή οποιαδήποτε κινητικότητα στο ισόγειο της τράπεζας, οπότε δεν έδωσαν σημασία. Η υπόθεση παραμένει ανεξιχνίαστη έως και σήμερα.

Όσο παράδοξο κι αν ακούγεται, ήταν αυτό το περίφημο ριφιφί του 1992 που ευθύνεται για την καθίζηση στο συγκεκριμένο σημείο της Καλλιρόης, καθώς σύμφωνα με τις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας, επί τόσα χρόνια δεν είχε γίνει καμία απολύτως παρέμβαση για την ενίσχυση του οδοστρώματος, με αποτέλεσμα τρεις και πλέον δεκαετίες αργότερα, η γη να σκιστεί στα δύο.

newsbeast.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νομοσχέδιο ΥΠΕΘΑ: Ο Δένδιας παραδίδει τα στρατιωτικά νοσοκομεία στους ιδιώτες

Παρουσιάζοντας το νομοσχέδιο για τα υγειονομικά θέματα των Ενόπλων Δυνάμεων στη Βουλή, ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας Νίκος Δένδιας επιχείρησε να εμφανίσει ένα «σχέδιο σωτηρίας» για τα στρατιωτικά νοσοκομεία. Ωστόσο, μια προσεκτική ανάγνωση των αλλαγών που προωθούνται αποκαλύπτει μια διαφορετική πραγματικότητα:

Δεξαμενόπλοια: Ασφαλιστικά παίγνια της Ρωσίας με σύμμαχο την Ινδία

Στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς ρωσικού πετρελαίου προς την Ινδία φαίνεται να εστιάζεται το ενδιαφέρον αρκετών ασφαλιστικών εταιρειών της Ρωσίας. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με το Reuters, επιπλέον τρεις ρωσικές ασφαλιστικές εταιρείες υπέβαλαν πρόσφατα αίτηση στην Ινδία για να παρέχουν ασφαλιστική κάλυψη σε δεξαμενόπλοια

Η νέα μόδα στις Βρυξέλλες: Γράφουμε γράμματα στον Άγιο Βασίλη

Γιώργος Σκορδίλης Θα μπορούσε να είναι ανέκδοτο, αν δεν ήταν τόσο αποκαλυπτικό της ευρωπαϊκής πολιτικής κουλτούρας. Ευρωβουλευτές, φορώντας τον μανδύα της ηθικής αυστηρότητας, ζητούν από τον Κυριάκο Μητσοτάκη να σταματήσει (!) τις πωλήσεις ελληνικών πλοίων σε ρωσικά συμφέροντα. Κι όλα

Κικίλιας : Ανοιχτό το ενδεχόμενο εκπτωτικών μειώσεων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια για τις οικογένειες και στα ταχύπλοα

«Στόχευσή μας είναι να μην είναι πολυτέλεια για την ελληνική οικογένεια να ταξιδέψει στα νησιά» υπογράμμισε ο υπουργός Ναυτιλίας Για το ενδεχόμενο μειώσεων στα ακτοπλοϊκά εισιτήρια μέσα από τις μειώσεις των λιμενικών τελών που εξαγγέλθηκαν προ ημερών, μίλησε ο υπουργός Ναυτιλίας και

Μετάβαση στο περιεχόμενο