Το λιμάνι ανεβάζει…«κίτρινο πυρετό» (*)

(*) Γράφει ο Κώστας Κοφινάς

Απολύτως αληθινό το κάτωθι περιστατικό.

Το κύμα της επιστροφής στην πρωτεύουσα, συνήθως… σκάει την τελευταία Κυριακή του Αυγούστου. Οι εκδρομείς φορτωμένοι με μπαγκάζια και αναμνήσεις, ελπίζουν σε μια ομαλή μετάβαση στην οικία τους. Άνετη. Φευ! Τα πράγματα δεν είναι πάντα όπως δείχνουν.

Λίγα μέτρα μακριά από το ταχύπλοο που τους αποβιβάζει, η έξοδος. Και μοιάζει…κλεισμένη. Μια χούφτα ανθρώπων ετοιμάζεται να πει τη μαγική λέξη: «Ταξί».

Η θερμοκρασία στο κόκκινο. Τα «κίτρινα αυτοκίνητα» είναι μια κάποια λύση. «Πού πάτε»;

Η ερώτηση μοιάζει να αιωρείται… Ισοδυναμεί με παγίδα. «Μα, αν δεν λαθεύω, συνήθως αντίστροφα γίνεται το όλο σκηνικό. Μπαίνω στο ταξί και θα σου πω. Πού είναι»; έρχεται μάλλον… πληρωμένη η απάντηση ενός ταξιδιώτη, προφανώς υποψιασμένου.

– Πειραιά; Τότε καλύτερα να πάτε απέναντι, κοντά στονΑγιο Σπυρίδωνα!

Η επιμονή του οδηγού ταξί, κάθετη. Δεν θέλει να «πάρει κούρσα»! Ακόμη σωστότερα, μια κούρσα που δεν είναι μακρινή και άρα το ταξίμετρο δεν θα γράψει πολλά ευρώ.

«Ξέρεις, εδώ δεν είναι πιάτσα ταξί», συνεχίζει.

Δύο τρεις κοιτάζουν έκπληκτοι. Δεν είναι πιάτσα ταξί και την ίδια στιγμή υπάρχει ένα ποτάμι από περίπου 10 οχήματα; Και ζητεί ο λεγάμενος να πάνε όλοι στον δρόμο που βγάζει στο κέντρο της πόλης; Ανήκουστο. Ένας άλλος ταξιτζής, επιχειρεί να γεφυρώσει την κατάσταση .

«Να σε εξυπηρετήσω προσωπικά θέλω», ψελλίζει. «Όχι μεγάλε, δεν θέλω να με εξυπηρετήσεις και μάλιστα… προσωπικά. Στο σπίτι μου θέλω να πάω. Σε ποιο ταξί θα μπω»; Ο διάλογος αρχίζει να γίνεται έντονος. «Περιμένουν πελάτες τα ταξί εδώ, πελάτες τους», η επόμενη τοποθέτηση του οδηγού, που βέβαια δεν γίνεται καθόλου πιστευτός. «Πελάτες; Αν αυτοί έλεγαν πως πάνε αεροδρόμιο, τότε τα ταξί θα έφευγαν γεμάτα. Τα λέω σωστά»; Αναρωτιέται ένας που βέβαια γνωρίζει την απάντηση.

«Δίκιο έχεις…», προσθέτει κάποιος ταξιτζής χαμηλόφωνα. «Τι να γίνει, όμως». Σωστά. Τι να γίνει; Και πώς θα δοθεί λύση όταν οι πάντες σφυρίζουν αδιάφορα; Οι αρμόδιοι υπουργοί, άραγε, έχουν μεταβεί στον Πειραιά και έχουν γνώση του τι συμβαίνει; Δεν είναι η πρώτη χρονιά που παρατηρούνται τέτοια γεγονότα. Αποδέχονται οι κυβερνώντες μια συγκεκριμένη ομάδα επαγγελματιών να εξουσιάζει το Λιμάνι,
να απορρίπτει επιβάτες και να διαλέγει (!) τις κούρσες με βάση την τσέπη των οδηγών; Αν ναι, τότε ας τους αφήσουν να κάνουν κουμάντο. Να τους χαϊδέψουν τα αφτιά. Και να τους… καμαρώνουν να διαμαρτύρονται, στο μέλλον, όταν ζητούν να αυξηθούν τα κόμιστρα. Γιατί αυτή είναι η εξέλιξη όταν ορισμένοι αποθρασύνονται και οι άλλοι απλά τους κοιτούν. Ανήμποροι να λύσουν το παραμικρό ζήτημα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ξαναγίνεται 4ετής η θητεία των Αρχηγών ΛΣ;

Ως γνωστό, από το 2021 η θητεία του Αρχηγού ΛΣ είναι ίδια με εκείνη που ισχύει στους Κλάδους των Ενόπλων Δυνάμεων και τα άλλα Σώματα Ασφαλείας. Μέχρι τότε ίσχυε η διάταξη του  Π.Δ. 6/2019, με την οποία η τότε κυβέρνηση

Τέλος στην αγωνία 370.000 συνταξιούχων

Τέλος σε μια δικαστική υπόθεση που ταλαιπωρεί δεκάδες χιλιάδες συνταξιούχους από το 2013 αναμένεται να θέσει εντός του φθινοπώρου η πολυαναμενόμενη απόφαση του Ανωτάτου Ειδικού Δικαστηρίου για τα αναδρομικά ποσά που αφορούν την περικοπή των επικουρικών συντάξεων το 11μηνο Ιουνίου

“Το υπέρογκο ποσό των €6 και η απογοήτευση των ξεχασμένων Στρατιωτικών”

Η λέξη απογοήτευση είναι λίγη να χαρακτηρίσει τα αισθήματα στους ξεχασμένους για άλλη μια χρονιά Στρατιωτικούς, μετά την εξαγγελία του Πρωθυπουργού στη ΔΕΘ για αύξηση 20% στην νυχτερινή τους αποζημίωση. Αρκεί να δει κάποιος τι γράφουν οι ίδιοι στα μέσα

Ανέλαβε καθήκοντα ο νέος λιμενάρχης Βόλου

Το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου ενημερώνει ότι ανέλαβε καθήκοντα Κεντρικού Λιμενάρχη Βόλου σήμερα (την Παρασκευή 6/9/2024) ο Πλοίαρχος Λ.Σ. Κοντοστέργιος Ιωάννης, τα οποία παρέλαβε από τον Πλοίαρχο Δημήτρη Ζαραζάνη, κατόπιν απόφασης του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Ο Πλοίαρχος Λ.Σ Κοντοστέργιος

Μετάβαση στο περιεχόμενο