“Τρεχάτε ποδαράκια” μου σε ΓΕΝ & ΥΕΘΑ…λόγω ΜΤΝ

Έπρεπε να περάσουν 83 μέρες για να αντιληφθούν κάποιοι τις προεκτάσεις που έχει η απουσία Διοικητικού Συμβουλίου στο ΜΤΝ.

Αν η απουσία αυτή συνέβαινε οποιαδήποτε άλλη εποχή του έτους, κανείς δεν θα την έπαιρνε “είδηση” ακόμα κι αν περνούσαν 183 ή 283 ημέρες.

Άλλωστε, ποιος δίνει σημασία στη γκρίνια των αποστράτων για ένα τόσο δα μικρούλι “έκτακτο μερισματάκι”.

Ποιος ασχολείται με ρουτινιάρικα μικρο-δανειάκια ε.ε. και ε.α. δικαιούχων ή με κάποια σποραδικά αιτήματα κάλυψης δαπανών κηδείας και άλλα τέτοια μικρο-ευεργετηματάκια.

Έλα, όμως, που η περίοδος που διανύουμε είναι κεφαλαιώδους σημασίας για το διαχειριστικό απολογισμό και, προπάντων, για τον προγραμματισμό του έργου του Ταμείου. Ιδίως, μάλιστα, ο Δεκέμβριος, είναι η περίοδος διαμόρφωσης και έγκρισης του Προϋπολογισμού του ΜΤΝ για την επόμενη διαχειριστική χρήση. Αυτή, ακριβώς, είναι η δουλειά και η χρησιμότητα του ΔΣ/ΜΤΝ.

Αυτό έγινε πέρα για πέρα αντιληπτό στις φυσικές και πολιτικές ηγεσίες στο στρατόπεδο Παπάγου, και, συνεπικουρούσης της χθεσινής παράστασης της Ένωσης των αποστράτων του Λιμενικού (ΕΑΑΛΣ), σήμερα εκεί πάνω στο Πεντάγωνο είναι όλοι τους “τρεχάτε ποδαράκια” μου.

Βλέπετε, όλοι πλέον αντιλαμβάνονται ότι αν δεν συνταχθεί και εγκριθεί ο Προϋπολογισμός ΜΤΝ έτους 2024, όλοι οι δικαιούχοι του Ταμείου θα αργήσουν πάρα πολύ να δουν δεκάρα τσακιστή από τον πολύτιμο κουμπαρά τους.

Ούτε δάνεια, ούτε κάλυψη εξόδων κηδείας, ούτε έκτακτα και, κυριότερα, ούτε τακτικά μηνιαία μερίσματα…

Έτσι έγινε σήμερα συνείδηση πόσο χρήσιμη ήταν η χθεσινή προτροπή της ΕΑΑΛΣ προς το γραφείο ΥΕΘΑ για προσωρινή παράταση της θητείας του απελθόντος ΔΣ/ΜΤΝ και μετανιώνουν οικτρά γιατί δεν το εισηγήθηκαν, μέχρις ότου ξεδιαλύνουν τα ζητήματα που καθυστερούν την αντικατάστασή του με νέο ΔΣ.

Άντε τώρα να τρέχεις να εξηγείς τα ανεξήγητα στον Υπουργό σου…

Με τις ετήσιες Τακτικές Κρίσεις προ των πυλών…

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σύναψη σύμβασης τρίτου δρομολογίου στη γραμμή «ΡΟΔΟΣ – ΚΑΣΤΕΛΛΟΡΙΖΟ»

Με σκοπό την ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση του Καστελλόριζου υπογράφηκε σήμερα 14/03/2025 σύμβαση για την εξυπηρέτηση της γραμμής από Πειραιά προς Καστελλόριζο, με την εκτέλεση ενός επιπλέον δρομολογίου την εβδομάδα, με το οποίο επεκτείνεται το δρομολόγιο από ΠΕΙΡΑΙΑ προς ΡΟΔΟ. Η σχετική

niologio.gov.gr : Σε πλήρη λειτουργία η ψηφιακή νηολόγηση

Η ψηφιακή μεταρρύθμιση του ελληνικού νηολογίου συνεχίζεται, με νέες λειτουργίες να εντάσσονται στο niologio.gov.gr, απλοποιώντας περαιτέρω τις διαδικασίες και μειώνοντας τη γραφειοκρατία. Η πλατφόρμα, η οποία τέθηκε σε λειτουργία τον Μάιο του 2024, έχει ήδη αποδώσει απτά αποτελέσματα, με τη

Ανασχηματισμός 2025: Ποιοι μένουν εκτός κυβέρνησης

Ο ανασχηματισμός που ανακοίνωσε σήμερα η κυβέρνηση αφήνει εκτός 14 υπουργούς και υφυπουργούς. Οι πρωτοκλασάτοι Χρήστος Στυλιανίδης (πρώην υπ. Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής), Θεόδωρος Σκυλακάκης (πρώην υπ. Περιβάλλοντος και Ενέργειας), Χρήστος Σταϊκούρας (πρώην υπουργός Υποδομών και Μεταφορών) και Νίκος Παναγιωτόπουλος (πρώην υπουργός Μετανάστευσης) μένουν

Βασίλης Κικίλιας: Τα στοιχήματα του νέου υπουργού Ναυτιλίας

Ένα χαρτοφυλάκιο γεμάτο προκλήσεις αναμένει τον νέο Υπουργό Ναυτιλίας, Βασίλη Κικίλια. Ένα χαρτοφυλάκιο που συνδέεται με τις διεθνείς γεωπολιτικές εξελίξεις και την «πράσινη μετάβαση» αλλά και με τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων, την ασφάλεια στα πλοία και τη διαχείριση σημαντικών κονδυλίων που

Μετάβαση στο περιεχόμενο