Βαλτιμόρη – Ηχητικό ντοκουμέντο: Οι συγκλονιστικοί διάλογοι πριν την κατάρρευση της γέφυρας

Ηχητικό ντοκουμέντο αποκαλύπτει όσα έγιναν την κρίσιμη στιγμή που οι αστυνομικοί συνειδητοποιούν ότι το πλοίο επρόκειτο να προσκρούσει στη μεγαλύτερη γέφυρα της Βαλτιμόρης.

Οι αστυνομικοί της Αρχής Μεταφορών του Μέριλαντ που βρέθηκαν στο επίμαχο σημείο κατά την πρόσκρουση του φορτηγού πλοίου στη γέφυρα Francis Scott Key είχαν λιγότερο από δύο λεπτά για να σταματήσουν την κυκλοφορία, πριν το πλοίο που μετέφερε εμπορευματοκιβώτια πέσει πάνω στη δοκό στήριξής της, σύμφωνα με τα ηχητικά ντοκουμέντα που έρχονται στη δημοσιότητα.

Σύμφωνα με τις αρχές, το πλοίο Dali που έπλεε με σημαία Σιγκαπούρης, εξέπεμψε σήμα κινδύνου ενώ έπεφτε πάνω στη γέφυρα, το πρωί της Τρίτης.

Το τηλεφώνημα αυτό και οι επακόλουθες ενέργειες των αρχών να αποκλείσουν γρήγορα την κυκλοφορία στη γέφυρα κατάφεραν να αποτρέψουν τα οχήματα από το να συνεχίσουν τη διαδρομή τους και να αποφευχθεί το σενάριο να υπάρξουν κι άλλα θύματα.

Αρχεία του ασυρμάτου της αστυνομίας στο Broadcastify, τα οποία εξέτασε το Business Insider, δείχνουν πόσο λίγο χρόνο είχαν οι αστυνομικοί για να αντιδράσουν πριν η πρόσκρουση του πλοίου οδηγήσει στην κατάρρευση της γέφυρας. Μέρος των αρχείων είναι διαθέσιμο στο κανάλι του Broadcastify στο YouTube.

Οι αστυνομικοί επικοινωνούσαν κανονικά μεταξύ τους μέχρι που ένας από αυτούς ειδοποίησε τους συναδέλφους του για τον επερχόμενο κίνδυνο γύρω στη 1.27 π.μ. εκείνης της ημέρας.

“Χρειάζομαι έναν από εσάς στη νότια πλευρά, έναν από εσάς στη βόρεια πλευρά. Σταματήστε όλη την κυκλοφορία στη γέφυρα κλειδί”, είπε ο αστυνομικός. “Πλησιάζει ένα πλοίο που μόλις έχασε το τιμόνι του”.

Δύο συνάδελφοί του απάντησαν καταφατικά μέσα σε 20 δευτερόλεπτα και είπαν ότι κινούνται για να ακολουθήσουν τις οδηγίες του.

Στη συνέχεια, ένας άλλος αστυνομικός έθεσε ένα νέο ζήτημα. “Υπάρχει πλήρωμα που εργάζεται στη γέφυρα αυτή τη στιγμή;” ρώτησε.

Ένα συνεργείο με οκτώ εργάτες επισκεύαζε λακκούβες στη γέφυρα και έξι από αυτούς θεωρούνται πλέον νεκροί. Οι εργάτες αυτοί έκαναν διάλειμμα για φαγητό μέσα ή κοντά στα οχήματά τους τη στιγμή του δυστυχήματος, δήλωσε ένας από τους συναδέλφους τους στην Washington Post.

Στις 1:28 π.μ., ο αξιωματικός που έδωσε τις αρχικές εντολές είπε στην ομάδα του να βρει τον εργοδηγό προκειμένου να “τους βγάλει προσωρινά από τη γέφυρα”.

Αστυνομικός δήλωσε ότι ήταν απασχολημένος με τη διακοπή της κυκλοφορίας και ότι θα κατέβαινε για να “αναλάβει τους εργάτες στη γέφυρα-κλειδί” μόλις ένας συνάδελφός του τον αντικαθιστούσε. Αλλά 10 δευτερόλεπτα αργότερα, ήρθε το επείγον μήνυμα.

“Αποστολή C-13! Ολόκληρη η γέφυρα μόλις έπεσε!” δήλωσε ο αστυνομικός. “Star, οποιοσδήποτε, όλοι, ολόκληρη η γέφυρα μόλις κατέρρευσε”.

“Ξέρουμε αν έχει σταματήσει εντελώς η κυκλοφορία;” ρώτησε ο πρώτος αστυνομικός.

“Δεν μπορώ να πάω στην άλλη πλευρά, κύριε, η γέφυρα έχει καταρρεύσει”, είπε ο αστυνομικός περίπου 30 δευτερόλεπτα αργότερα.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βαθιά η θλίψη στο Λιμενικό Σώμα για την ξαφνική απώλεια ενός ακόμη στελέχους του

Στο πένθος έχει βυθιστεί το Λιμενικό Σώμα μετά από τη νέα ξαφνική απώλεια του ενός ακόμη στελέχους του. Ο Σημαιοφόρος ΛΣ Βασίλης Σταυρινός  μέλος πληρώματος του Π.Α.Θ./ Λ.Σ-ΕΛ.ΑΚΤ. 080“Άγιος Ευστράτιος” έφυγε ξαφνικά από κοντά μας. Όπως αναφέρουν οι συνάδελφοι του 

Κατά κεφαλήν ΑΕΠ και αγοραστική δύναμη των μισθών στην Ελλάδα*

Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε (27/3/2024) το Υπουργείο Οικονομικών, τα οποία παρουσιάζονται και από την Eurostat, το κατά κεφαλήν ΑΕΠ της χώρας μας το 2023 αυξήθηκε κατά 2,5% σε σχέση με το 2022. Επίσης ανακοινώθηκε ότι η αύξηση αυτή είναι υπερδιπλάσια από τον

Μ. Ανατολή: Τι θα προκαλέσει σε εμπόριο-ναύλους ενδεχόμενο κλείσιμο των στενών του Ορμούζ

Τα μάτια της παγκόσμιας ναυτιλίας είναι στραμμένα στα στενά του Ορμούζ μετά την κλιμάκωση της έντασης στις σχέσεις Ισραήλ-Ιράν. Εάν το στενό αυτό κλείσει ή θεωρηθεί υψηλού κινδύνου, θα μπορούσε να επηρεαστεί σχεδόν το ένα τρίτο του παγκόσμιου εμπορίου υγροποιημένου φυσικού αερίου

ΟΛΠ: Σε νέα υψηλά έσοδα και κέρδη -Αύξηση στο προτεινόμενο μέρισμα κατά 29% (€1,34/μετοχή)

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από εκπροσώπους της Εταιρείας με επικεφαλής τον Γενικό Διευθυντή Τμήματος Οικονομικής Διαχείρισης κ. Jin Hui, και στη συνέχεια ακολούθησε συζήτηση και απαντήθηκαν ερωτήσεις σε σχέση με την πορεία των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων του λιμένος. Οι υψηλότερες επιδόσεις στην

Μετάβαση στο περιεχόμενο