Βυθίζεται το παράνομο τσιγαράδικο στην Παλαιόχωρα

Εγκαταλελειμμένο από τον Νοέμβριο του 2016 στο λιμάνι της Παλαιόχωρας, το πεπαλαιωμένο σκάφος, στο οποίο είχαν εντοπιστεί εκατομμύρια πακέτα λαθραία τσιγάρα, άρχισε σήμερα Δευτέρα, να βυθίζεται από τη δεξιά πλευρά του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το υπό ουκρανικής σημαίας Motor Vessel πλοίο “RS300-97”, δεν τελεί υπό ιδιοκτησιακό καθεστώς, αφού έχει κατασχεθεί.

Το σκάφος δεν έχει ρυπογόνες ουσίες και πρέπει να κάνει ενέργειες το Λιμενικό Ταμείο για την απομάκρυνσή του, ενώ το Λιμεναρχείο έχει προχωρήσει στην τοποθέτηση φράχτη για την παρεμπόδιση των όποιων διαρροών.

Σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ Χανίων, ο Πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Δημήτρης Βιριράκης, ανέφερε ότι του θέματος θα επιληφθεί η νεοσυσταθείσα Επιτροπή Ναυαγίων, η οποία θα αναθέσει σε εμπειρογνώμονα να υπολογίσει το κόστος ανάσυρσης και απομάκρυνσής του.

Απορίας άξιο ωστόσο είναι γιατί το Τελωνείο δεν δημοπράτησε το σκουριασμένο σκάφος, προκειμένου να πωληθεί για παλιοσίδερα, αλλά αντιθέτως τώρα, θα πρέπει να απομακρυνθεί με κόστος του Ελληνικού Δημοσίου.

Να υπενθυμίσουμε, ότι η υπόθεση -που είχε πάρει και πολιτικές διαστάσεις- ξεκίνησε όταν από την καπνοβιομηχανία ΣΕΚΑΠ, μεταφέρθηκαν στο Μαυροβούνιο τα πακέτα. Από εκεί φαίνεται ότι ξεκίνησε ταξίδι με προορισμό το Λίβανο, το οποίο δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, αφού μηχανική βλάβη άφησε το σκάφος ακυβέρνητο νότια της Κρήτης στις 24-11-2016, για να ακολουθήσει η επιχείρηση διάσωσης από το Λιμενικό Σώμα και ο εντοπισμός των εκατομμυρίων τσιγάρων μέσα στα αμπάρια του.

Ρεπορτάζ: Κατερίνα Πολύζου

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Στο «μικροσκόπιο» της Ε.Ε. ελληνική ναυτιλία και Μόσχα

Νέα προβλήματα στην ελληνική ναυτιλία -και ειδικά στις εταιρίες που πρωταγωνιστούν στη μεταφορά ρωσικού πετρελαίου προς τρίτες χώρες- θα προκαλέσει το 12ο «πακέτο» κυρώσεων της Ε.Ε. κατά της Μόσχας το οποίο προγραμματίζεται να υιοθετηθεί στο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο της 14ης-15ης Δεκεμβρίου.

«Η Ελλάδα να είναι παρούσα στην Ερυθρά θάλασσα»

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» H Ερυθρά Θάλασσα, μήκους 1.400 ναυτικών μιλίων από το Σουέζ μέχρι τον πορθμό του Μπαμπ ελ Μαντέμπ, είναι καίριας σημασίας θαλάσσια λεωφόρος, από εμπορική και ενεργειακή άποψη για την Ευρώπη και την Ασία. Τη σημασία της

Προειδοποίηση ασφαλείας για τα εμπορικά πλοία

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Η διεθνής ναυτιλία ζητά περισσότερη στρατιωτική προστασία στις θαλάσσιες διαδρομές στη Μέση Ανατολή μετά τις επιθέσεις των ανταρτών που υποστηρίζονται από το Ιράν στην Ερυθρά Θάλασσα, οι οποίες προκάλεσαν φόβους για νέες διαταραχές στο παγκόσμιο εμπόριο, συμπεριλαμβανομένου του ενεργειακού εφοδιασμού. Η ανησυχία

Εντός Δεκεμβρίου ξεκινά η επέκταση του φράχτη μήκους 35 χλμ. στον Έβρο

Εντός του Δεκεμβρίου θα αρχίσει να υψώνεται σταδιακά ο νέος φράχτης, μήκους 35 χλμ. στον Έβρο. Την ίδια ώρα που οι περιπολίες στα χερσαία ελληνοτουρκικά σύνορα συνεχίζονται με αμείωτη ένταση, παρά το γεγονός ότι έχουν μειωθεί σημαντικά οι μεταναστευτικές ροές

Μετάβαση στο περιεχόμενο