Ξεπερνούν τα 70 εκατ. ευρώ οι συσσωρευμένες ζημίες του Κέντρου Πολιτισμού Σταύρος Νιάρχος – Πάρτι δαπανών και αμοιβών

Οι δωρεές του Ιδρύματος Νιάρχου που στηρίζουν την λειτουργία του τα έσοδα από … παροχή υπηρεσιών σε Εθνική Λυρική Σκηνή και Εθνική Βιβλιοθήκη
Σε καζάνι δίχως πάτο αποδεικνύεται το Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος που κατασκευάστηκε με χρήματα του Ιδρύματος Νιάρχου και δωρίσθηκε στο ελληνικό δημόσιο με το Ίδρυμα να συνεχίζει να το χρηματοδοτεί (10 εκ το χρόνο) όπως φυσικά και οι Έλληνες φορολογούμενοι.
Η τελευταία οικονομική κατάσταση αποτυπώνει ανάγλυφα την οικονομική κατάσταση της Ανώνυμης Εταιρίας που διαχειρίζεται το ίδρυμα και προφανώς τον τρόπο που ασκείται διοίκηση.
Ήδη η εταιρία έχει συσσωρευμένες ζημίες 70,5 εκ ευρώ ενώ το 2022 το αποτέλεσμα μετά από φόρους ανήλθε σε ζημία Ευρώ 20.299.265,60.
Πιο συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών (καθαρός) της περιόδου 2022 ανήλθε σε Ευρώ 11.972.436,92 ενώ το κόστος πωλήσεων σε Ευρώ 21.695.908,27 από τα οποία προέκυψε Μικτό Αποτέλεσμα (Ζημία) Ευρώ 9.723.471,35.

Επιπλέον, τα λοιπά συνήθη έσοδα ανήλθαν σε Ευρώ 10.657.815,04 από τα οποία Ευρώ 8.735.671,42 αφορούν έσοδα δωρεών από το Κοινωφελές Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, Ευρώ 169.841,31 αφορούν έσοδα από λοιπές δωρεές, Ευρώ 863.611,00 αφορούν έσοδα επιχορηγήσεων Υπουργείου Οικονομικών, Ευρώ 717.404,01 αφορούν Έσοδα Επιχορηγήσεων Ενισχύσεων Covid 19 και Ευρώ 171.287,30 αφορά λοιπά έσοδα.
Τα έξοδα διοικητικής λειτουργίας της περιόδου ανήλθαν σε Ευρώ 19.977.302,35.!!!
Το εντυπωσιακό είναι ότι η ανάλυση εσόδων δείχνει πως τα 8,2 εκ έσοδα προέρχονται από παροχή υπηρεσιών σε Εθνική Λυρική Σκηνή και Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος και μόλις 3,75 εκ ευρώ από εμπορικές δραστηριότητες.
Αναφορικά με τα έξοδα προκύπτει ότι 95 εργαζόμενοι ορισμένου και αορίστου χρόνου κόστισαν στο ΚΠΙΣΝ το ποσό των 4,3 εκ ευρώ το οποίο παραπέμπει σε μέσο κόστος ανά εργαζόμενο 45 χιλιάδες ευρώ το χρόνο μέγεθος το οποίο τουλάχιστον προκαλεί εντύπωση.
Πάντως στις οικονομικές καταστάσεις αναφέρεται ότι το μισθολογικό κόστος καλύπτεται εξ ολοκλήρου από τη δωρεά του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος.
Επιπλέον τεράστιες είναι οι δαπάνες για αμοιβές και παροχές τρίτων καθώς φτάνουν στα 18 εκ ευρώ!!!
Τα μέλη του ΔΣ που είναι επτά λαμβάνουν μαζί με τις ασφαλιστικές εισφορές το ποσό των 296 χιλιάδων ευρώ αλλά δεν υπάρχει ανάλυση για το κάθε μέλος ενώ συμπεριλαμβάνεται και η αμοιβή της Διευθύνουσας Συμβούλου κα Έλλης Ανδριοπούλου.
Πάντως η μέση αμοιβή ανά μέλος ΔΣ υπολείπεται της μέσης αμοιβής του προσωπικού (42.285 ευρώ) γεγονός που αν μη τι άλλο προκαλεί ερωτήματα.
Τα Ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στο τέλος του 2022 ήταν 23.546.812,65 ευρώ ενώ οι εμπορικές υποχρεώσεις ανέρχονταν σε 4.493.596,36 ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι το ΚΠΙΣΝ έχασε διαμάχη που είχε με πρώην εργολάβο ο οποίος διεκδικεί 3 εκ ευρώ καθώς στις 3.1.2023 εκδόθηκε απόφαση του διαιτητικού δικαστηρίου που επιδικάζει ποσό Ευρώ 1.170.450,00 υπέρ του αντιδίκου πλέον εξόδων, κατά της οποίας έχει ήδη στραφεί το ΚΠΙΣΝ.

Νίκος Καρούτζος
[email protected]
www.bankingnews.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Συνάντηση του Δημάρχου Δελφών με το νέο Λιμενάρχη Ιτέας

Το νέο Λιμενάρχη Ιτέας, Πλωτάρχη Λιμενικού Σώματος Πρέντζα Γεώργιο, υποδέχθηκε την Πέμπτη, 18 Ιουλίου 2024, στο γραφείο του στο Δημαρχείο της Άμφισσας, ο Δήμαρχος Δελφών κ. Παναγιώτης Ταγκαλής.  Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της ανάληψης των καθηκόντων του νέου Λιμενάρχη, στον

Η Μεταπολίτευση μετά τη δοκιμασία της οικονομικής κρίσης (*)

Η πεντηκοστή επέτειος της Μεταπολίτευσης ως μετάβασης από τη δικτατορία στη δημοκρατία  και τα πενήντα χρόνια της περιόδου από το 1974 έως σήμερα μας επιβάλλουν να ξανασκεφτούμε τη σχέση μας με τον ιστορικό χρόνο. Για την ακρίβεια, θα έλεγα, ότι

ΠΑΘ 080: Στη Χαλκίδα για τη Ναυτική Εβδομάδα

Στη Χαλκίδα έφθασε χτες, Κυριακή 21 Ιουλίου 2024, το περιπολικό πλοίο ανοιχτής θαλάσσης (Π.Α.Θ.) του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής 080 «Άγιος Ευστράτιος», μήκους 60 μέτρων, για την έναρξη της Ναυτικής Εβδομάδας Χαλκίδας 2024, που διοργανώνει ο Δήμος Χαλκιδέων, σε συνδιοργάνωση με

Τα αυθαίρετα και «ορφανά» λιμάνια, μια ανοιχτή πληγή… Η περίπτωση των Κυθήρων και άλλων πολλών λιμένων (*)

Υπάρχουν επίσης λιμάνια, στα οποία δεν υπάρχουν κιόσκια, υπηρεσίες για τους επιβάτες, τουαλέτες, κυλικεία, στέγαστρα, τουαλέτες, σε χώρους υποδοχής των επιβατών, αλλά και στα περισσότερα λιμάνια δεν υπάρχουν συστήματα πυρόσβεσης. Υπάρχουν και λιμάνια που δεν εφαρμόζουν σε όλες τις διατάξεις

Μετάβαση στο περιεχόμενο