Υπ. Ναυτιλίας: Υπογραφή 3 συμβάσεων 14,4 εκατ. ευρώ για την προμήθεια 31 νέων σκαφών του Λιμενικού

Τα εν λόγω σκάφη αποτελούν μέρος του συνολικού εξοπλιστικού προγράμματος του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και τέσσερα χρόνια και είναι συνολικού ύψους 800 εκατ. Ευρώ.

Τρεις συμβάσεις συνολικού ύψους 14.372.700 ευρώ, οι οποίες προβλέπουν την προμήθεια 31 συνολικά περιπολικών σκαφών και τριών ταχυπλόων σκαφών υπεγράφησαν μεταξύ του Υπουργείου Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής και της εταιρίας «VIKING NORSAFE LIFE-SAVING EQUIPMENT ΕΛΛΑΣ».

Τα εν λόγω σκάφη αποτελούν μέρος του συνολικού εξοπλιστικού προγράμματος του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής το οποίο βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και τέσσερα χρόνια και είναι συνολικού ύψους 800 εκατ. Ευρώ.

Συγκεκριμένα από τα τέλη 2019, το Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ έχει σχεδιάσει ένα ολοκληρωμένο και συνεκτικό εξοπλιστικό πρόγραμμα, το οποίο υλοποιείται αξιοποιώντας κάθε χρηματοδοτική δυνατότητα που παρέχεται από τα Ευρωπαϊκά Ταμεία της υπό ολοκλήρωση προγραμματικής περιόδου 2014-2020.

Ειδικότερα οι εν λόγω τρεις συμβάσεις προβλέπουν τα εξής :

Η πρώτη σύμβαση αξίας 3.399.000,00€ (απαλλάσσεται Φ.Π.Α.) αφορά στην «προμήθεια δέκα (10) περιπολικών σκαφών πνευστού τύπου μήκους 11-12μ. με αεροθάλαμο ή με fender κλειστής κυψελίδας, τα οποία θα πρέπει να παραδοθούν εντός των επομένων 18 μηνών.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των εν λόγω σκαφών είναι τα ακόλουθα:

– Ολικό Μήκος: 11,28 μέτρα.

– Ολικό Πλάτος: 3,53 μέτρα.

– Μέγιστη Ταχύτητα: 50 κόμβων.

– Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 35 κόμβων.

– Μέγιστη ακτίνα ενέργειας με την οικονομική ταχύτητα: 300 ν.μ.

– Αριθμός Επιβαινόντων: 12 άτομα.

– Κινητήρες: 2X Volvo D6-440hp DPI

– Καύσιμο: Diesel ναυτικού τύπου.

– Τα σκάφη διαθέτουν σύγχρονο ναυτιλιακό και επικοινωνιακό εξοπλισμό.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Αλιείας και Θάλασσας (Ε.Π.Αλ.Θ.)

Η δεύτερη σύμβαση αξίας 10.374.000,00€ (απαλλάσσεται Φ.Π.Α.) αφορά την προμήθεια εικοσιένα (21) περιπολικών σκαφών με πετρελαιοκινητήρες (diesel) ναυτικού τύπου, ολικού μήκους 11,28 μέτρων, τα οποία θα πρέπει να παραδοθούν εντός των επομένων 16 μηνών.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των σκαφών είναι τα ακόλουθα:

– Ολικό Μήκος: 11,28 μέτρα.

– Ολικό Πλάτος: 3,61 μέτρα.

– Μέγιστη Ταχύτητα: 50 κόμβων.

– Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 35,1 κόμβων.

– Μέγιστη ακτίνα ενέργειας με την οικονομική ταχύτητα: 303 ν.μ.

– Αριθμός Επιβαινόντων: 12 άτομα.

-Κινητήρες: 2X Volvo D6-440hp DPI

– Καύσιμο: Diesel ναυτικού τύπου.

– Τα σκάφη διαθέτουν σύγχρονο ναυτιλιακό και επικοινωνιακό εξοπλισμό.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Εσωτερικής Ασφάλειας (Τ.Ε.Α.), το Μέσο Χρηματοδοτικής Στήριξης για τη Διαχείριση των Συνόρων και την Πολιτική Θεωρήσεων (ΜΔΣΠΘ) και επιπρόσθετα ένα εκ των σκαφών συγχρηματοδοτείται από το Περιφερειακό Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Ιονίων Νήσων.

Τέλος η τρίτη σύμβαση αξίας 599.700,00€ (απαλλάσσεται Φ.Π.Α.) αφορά στην «προμήθεια τριών (03) ταχυπλόων περιπολικών σκαφών (tender) για την κάλυψη των αναγκών πλοίων ανοικτής θαλάσσης.

Το έργο συγχρηματοδοτείται από το Ταμείο Εσωτερικής Ασφάλειας (Τ.Ε.Α.) και τα εν λόγω σκάφη θα πρέπει να παραδοθούν εντός των επομένων δέκα μηνών.

1
2
3
4

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο