11η Μαΐου: Εθνική Ημέρα Πρόληψης θαλάσσιων Ατυχημάτων & Πνιγμών- Παρουσία του κ. Αρχηγού Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ στα εγκαίνια του εκπαιδευτικού χώρου «Οcean Lab» του Οργανισμού Safe Water Sports

Ο μη κερδοσκοπικός οργανισμός Safe Water Sports, με αφορμή την καθιέρωση της 11ης Μαΐου ως Εθνικής Ημέρας Πρόληψης Θαλάσσιων Ατυχημάτων και Πνιγμών, πραγματοποίησε σήμερα τα εγκαίνια του εκπαιδευτικού χώρου «Ocean Lab» στο Μαρούσι Αττικής. Πρόκειται για τον 1ο διαδραστικό εκπαιδευτικό χώρο, όπου μαθητές σχολείων μπορούν να πραγματοποιούν δωρεάν εκπαιδευτικές επισκέψεις και να ενημερώνονται για το πώς μπορούν να είναι ασφαλείς στο υδάτινο περιβάλλον.

Τα εγκαίνια πραγματοποιήθηκαν παρουσία του Αρχηγού Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, Αντιναυάρχου Λ.Σ. Γεώργιου Αλεξανδράκη, του Προέδρου του Οργανισμού Safe Water Sports, κ. Παναγιώτη Πασχαλάκη, του Αναπληρωτή Διευθυντή της Διεύθυνσης Λιμενικής Αστυνομίας, Πλοιάρχου Λ.Σ. Σπυρίδωνα Τάτη, στελεχών του Αρχηγείου Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής, εκπροσώπων των Υπουργείων Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παιδείας και Θρησκευμάτων, του Αρχηγείου της Ελληνικής Αστυνομίας, του Δήμου Αμαρουσίου, καθώς και Κοινωφελών Ιδρυμάτων και αθλητών.

Αξίζει να αναφερθεί ότι το Λιμενικό Σώμα-Ελληνική Ακτοφυλακή έχει αναπτύξει από το 2015 ένα πλέγμα δράσεων και πρωτοβουλιών με πρωταρχικό σκοπό την πρόληψη και μείωση των ατυχημάτων και των πνιγμών στις ελληνικές θάλασσες, αλλά και την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινωνικού συνόλου πάνω σε θέματα ασφάλειας σε όλες τις αθλητικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες που διεξάγονται στο θαλάσσιο περιβάλλον, ενώ συνεχίζει να στηρίζει αξιέπαινες δράσεις και πρωτοβουλίες όπως αυτές του Οργανισμού Safe Water Sports.

Το Οcean Lab αποτελεί έναν εκπαιδευτικό χώρο, ο οποίος έχει δημιουργηθεί με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στις εγκαταστάσεις του Οργανισμού Safe Water Sports, με σκοπό να φιλοξενεί δωρεάν ως επισκέπτες μαθητές Νηπιαγωγείων, Δημοτικών Σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων εντός της Αττικής. Τα παιδιά «ταξιδεύουν» σε έναν υδάτινο κόσμο προκειμένου να εξερευνήσουν τους κανόνες ασφαλείας στη θάλασσα, το κολυμβητήριο και τα θαλάσσια σπορ με τη χρήση της τεχνολογίας και μια σειρά διαδραστικών παιχνιδιών, όπως παιχνίδια γνώσεων με τη χρήση tablets, παιχνίδια αφής, διαδραστική ταινία κ.ά. Έτσι, οι μαθητές εκπαιδεύονται και ενημερώνονται για το πώς μπορούν να είναι ασφαλείς στο νερό μέσα από ένα τρόπο ψυχαγωγικό και σύγχρονο, που μοιάζει με παιχνίδι.

Αξίζει να τονιστεί πως ως το τέλος της φετινής σχολικής χρονιάς (2022-2023) έχουν προγραμματιστεί 235 σχολικές επισκέψεις και αναμένεται να συμμετέχουν στις δραστηριότητες του εκπαιδευτικού χώρου «Ocean Lab» περισσότεροι από 5.365 μαθητές.

Cover234

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Σπαρτιάτες: «Μπλόκο» από τον Άρειο Πάγο για τις ευρωεκλογές

Το Α1 Τμήμα του Αρείου Πάγου ανακοίνωσε την τελική λίστα των κομμάτων που θα συμμετάσχουν στις ευρωεκλογές του Ιουνίου, αφήνοντας «εκτός» το κόμμα των Σπαρτιατών. Υπομνήματα κατά της συμμετοχής των Σπαρτιατών είχαν καταθέσει Ν.Δ., ΠΑΣΟΚ και Νέα Αριστερά. Οι «Σπαρτιάτες»

Τοποθέτηση τρόπιδος στη φρεγάτα «Φορμίων» του ΠΝ

Η τοποθέτηση τρόπιδας του πρώτου μπλοκ της τρίτης ελληνικής φρεγάτας FDI HN – γνωστές και ως Belharra – με την ονομασία «Φορμίων» πραγματοποιήθηκε στις 15 Απριλίου, στο ναυπηγείο της Naval Group, στην πόλη Λοριάν της Γαλλίας. Όπως ανακοινώθηκε από την

Ραγδαία αύξηση της εγκατάλειψης ναυτικών το 2024

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Σημαντική αύξηση παρουσιάζουν οι περιπτώσεις εγκατάλειψης ναυτικών τους πρώτους μήνες του 2024, ενώ την ίδια ώρα ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός εξετάζει την πιθανότητα να συστήσει ειδική ομάδα εργασίας για επικαιροποίηση και επανεξέταση των υποθέσεων από τη

Πέρασε στη Βρετανία ο νόμος της Ρουάντα

Μετατροπή-επιμέλεια κειμένου: «ΛΙΜΕΝΙΚΑ ΝΕΑ» Τον αμφιλεγόμενο νόμο που επιτρέπει την απέλαση στη Ρουάντα παράνομα ευρισκομένων στη Βρετανία αιτούντων άσυλο ενέκρινε χθες τα ξημερώματα η Βουλή των Κοινοτήτων, ύστερα από μακρά δικαστική διένεξη μεταξύ του ανώτατου δικαστηρίου και της νομοθετικής εξουσίας

Μετάβαση στο περιεχόμενο