Υπάρχει έλλειψη εθνικού σχεδίου για την κρουαζιέρα, υποστήριξε ο Γ. Κουμπενάς της Celestyal Cruises


Υπάρχει έλλειψη εθνικού σχεδίου για την κρουαζιέρα, υποστήριξε ο COO
της Celestyal Cruises Γιώργος Κουμπενάς, στην ημερίδα που διοργάνωσε το
theseanation.gr για την κρουαζιέρα.
«Πρέπει να αποφασίσουμε εάν θέλουμε μεγάλα ή μικρά κρουαζιερόπλοια.
Επίσης, είναι αναγκαίες οι βελτιώσεις σε υποδομές και η ενίσχυση σε
προσωπικό νευραλγικών υπηρεσιών», ανέφερε ο κ. Κουμπενάς, συμπληρώνοντας
ότι «δεν γίνεται κάθε νησί / λιμάνι να χαράσσει τη δική του στρατηγική για την κρουαζιέρα, απαιτείται ενιαίος σχεδιασμός, καθώς παρατηρείται έλλειψη εθνικού σχεδίου».
Ο COO της Celestyal Cruises ανέλυσε τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα των ελληνικών λιμένων, παραθέτοντας τις ακόλουθες παρατηρήσεις:
-Λιμάνια στην πλειοψηφία τους κατάλληλα για μικρού και μεσαίου μεγέθους πλοία.
-Ελλείψεις σε εγκαταστάσεις και υποδομές.
-Υπερσυγκέντρωση δραστηριοτήτων και φαινόμενα κορεσμού σε λιμάνια και πόλεις.
-Αδυναμία εξυπηρέτησης λόγω ελλείψεων σε προσωπικό νευραλγικών υπηρεσιών.
-Μικρά νησιά/κοινωνίες που αδυνατούν να ανταποκριθούν στη γιγάντωση των πλοίων.
-Η προσέλκυση μικρών και μεσαίων πλοίων μπορεί να επιτευχθεί με έργα
σχετικά χαμηλού κόστους. Η εξυπηρέτηση όμως μεγάλων πλοίων απαιτεί έργα
υψηλού κόστους και μεγάλο χρόνο υλοποίησης και πρέπει προσεκτικά να
εξεταστεί η καταλληλότητα των προορισμών.
-Στους περισσότερους προορισμούς παρ’ όλο που ο κορεσμός είναι
εμφανής δεν ακολουθείται αφαιρετική πολιτική, με αποτέλεσμα να υπάρχει
υπερσυγκέντρωση δραστηριοτήτων. Αυτό δυνητικά θα προκαλέσει την
αντίδραση των τοπικών κοινωνιών.
-Η υποστελέχωση νευραλγικών υπηρεσιών όπως υπηρεσία διαβατηρίων,
πλοηγική υπηρεσία, τελωνεία ή μουσεία προκαλούν προβλήματα και αρνητικά
σχόλια και οδηγούν σε απώλεια εσόδων.
-Θα πρέπει να λαμβάνεται απόφαση για το είδος της επιθυμητής ανάπτυξης προτού γίνουν επενδύσεις.
Σημειώνεται ότι, σύμφωνα με μετρήσεις της Celestyal, η εταιρεία
διαθέτει το 70% Celestyal Cruises του homeporting στην Ελλάδα,
ξεπερνώντας εφέτος τους 100.000 επιβάτες, ενώ για το 2019 η εκτίμηση
είναι για 130.000.metaforespress.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο