ΛΣ: Υπάρχει ελπίδα…

Υπάρχει ελπίδα…..

Με την παραλαβή των σκαφών αυτών δικαιώνεται- έστω και με μεγάλη καθυστέρηση– η προσπάθεια εκείνων που μαζί με την υποστήριξη του τότε Επιτρόπου Αβραμόπουλου έδωσαν μάχη για την εξασφάλιση των κοινοτικών πιστώσεων. Όπως είναι γνωστό οι προδιαγραφές των σκαφών είχαν ετοιμαστεί από τον Δεκέμβριο του 2015…

Τώρα για το γιατί τα στερήθηκε το Λιμενικό…. τουλάχιστον εδώ και 4 χρόνια, την απάντηση ίσως δεν την πάρουμε ποτέ… Όπως δεν θα πάρουμε και για την πλήρη απραξία για την υλοποίηση του υπόλοιπου επενδυτικού προγράμματος του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ της περιόδου 2014-2021.

Βλέπετε το κυρίαρχο έργο του ΕΣΟΘΕ οι προηγούμενες κυβερνήσεις το έριξαν στα βράχια….

Και ας ήξεραν ότι θα αντιμετώπιζαν στο επόμενο διάστημα τους μηχανισμούς επιθεώρησης της Ε.Ε. για την εφαρμογή της Συνθήκης ΣΕΝΓΚΕΝ…

Ήταν βλέπετε οι εποχές που κάποιοι που θα κτυπούσαν τα νταούλια και θα έκαναν τους ξένους να χορεύουν στο σκοπό του ζουρνά τους…

Ήταν βλέπετε η εποχή που η χώρα δεν είχε θαλάσσια σύνορα…

Ήταν η εποχή των καλών ΜΚΟ και των ανοικτών συνόρων, που δεν πολυ-απαιτούσε την θωράκιση του Λιμενικού Σώματος…

Γι’ αυτό και οι καθυστερήσεις, γι’ αυτό και η μη προώθηση των διαδικασιών προμήθειας και εγκατάστασης του ΕΣΟΘΕ, γι’ αυτό και όλες οι σχεδιασμένες και εγκεκριμένες από την Ε.Ε στις αρχές του 2015 προμήθειες σήμερα βρίσκονται λίγο πριν το κόκκινο, με κίνδυνο να χαθούν πολύτιμες πιστώσεις…

Αυτήν την στιγμή ένα είναι βέβαιο: Το προσωπικό θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια να αποφύγει τις συνέπειες των καθυστερήσεων των προηγούμενων ετών.

Χρειάζεται όμως την καθημερινή υποστήριξη της ηγεσίας, η οποία θα επιλύει τα καθημερινά προβλήματα, ώστε να μην χαθεί ούτε μία ημέρα. Για να γίνει αυτό σε καθημερινή βάσει πρέπει να μετριούνται τα βήματα προόδου.

Αυτό βέβαια δεν μπορεί να γίνει με πρόσωπα που υποστήριξαν από καίριες θέσεις τις πολιτικές των ανοικτών συνόρων. Χρειάζονται αλλαγές, πρόσωπα με γνώση, επιμονή και πίστη στους στόχους και τα αναπτυξιακά προγράμματα του Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ…

Μόνο έτσι μπορεί να υπάρχει ελπίδα…

Και βέβαια δεν έχουμε να κάνουμε μόνο για το λήγον το 2021 χρηματοδοτικό πρόγραμμα….

Ήδη θα πρέπει να μελετώνται οι τρόποι υλοποίησης του επόμενου προγράμματος 2021-2027….

Οι προκλήσεις σήμερα και στο άμεσο μέλλον στο Αιγαίο και την Ανατολική Μεσόγειο επιφυλάσσουν αυξημένες υποχρεώσεις στο Λ.Σ.-ΕΛ-ΑΚΤ.

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Φρεγάτες: Οι Γάλλοι έμαθαν στην Ερυθρά Θάλασσα αυτό που ήδη ξέρουν οι Έλληνες ναύαρχοι

Φρεγάτες: Οι Γάλλοι έμαθαν στην Ερυθρά Θάλασσα αυτό που ήδη ξέρουν οι Έλληνες ναύαρχοι αναφορικά με τα πληρώματα των πολεμικών πλοίων. Τον τελευταίο καιρό, λόγω έλλειψης πληρωμάτων παγκοσμίως, έχει ξεκινήσει η συζήτηση για την μείωση του αριθμού των πληρωμάτων στα

ΥΕΘΑ: Στο Καστελόριζο ο Νίκος Δένδιας – Επισκέφθηκε Επιτηρητικά φυλάκια μαζί με τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ [vid, pics]

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας, Νίκος Δένδιας, επισκέφθηκε σήμερα, Μεγάλο Σάββατο 4 Μαΐου 2024, Επιτηρητικά Φυλάκια της περιοχής ευθύνης της 95 ΑΔΤΕ, στο νησιωτικό σύμπλεγμα Μεγίστης, συνοδευόμενος από τον Αρχηγό ΓΕΕΘΑ Στρατηγό Δημήτριο Χούπη, τον Διοικητή της ΑΣΔΕΝ Αντιστράτηγο Εμμανουήλ Θεοδώρου και τον Διοικητή της

Ελεύθερος μετά από παρέμβαση του ΥπΕξ ο Έλληνας αστυνομικός στα Ιεροσύλημα

Όπως αναφέρουν διπλωματικές πηγές, υπό κράτηση τέθηκε προσωρινά το Μεγάλο Σάββατο (4/5) Έλληνας αστυνομικός, μέλος της φρουράς του πρόξενου στην Ιερουσαλήμ. Είχε προηγηθεί επεισόδιο που σημειώθηκε κατά την Τελετή Αφής του Αγίου Φωτός στον Ναό της Αναστάσεως. Ο Έλληνας αστυνομικός αφέθηκε ελεύθερος μετά

Οι χρεώσεις για τις αποσκευές «βραχνάς» στα αεροπορικά εισιτήρια

Οι ταξιδιώτες θα πρέπει να είναι εξίσου προσεκτικοί όταν σχεδιάζουν πώς θα μεταφέρουν την αποσκευή τους, όπως και όταν κάνουν κράτηση για την πτήση τους. Τα τέλη αποσκευών αλλάζουν και αυξάνονται σε όλο τον κλάδο. Σήμερα, αν παραδώσετε μία βαλίτσα στις United Airlines, American

Μετάβαση στο περιεχόμενο