Η λειτουργία των Λούνα Πάρκ και οι μηχανολογικές γνώσεις των στελεχών του Λ.Σ….

Με θλίψη ακούσαμε την είδηση, ότι σε ένα ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ στην Ναύπακτο ένα 3άχρονο κοριτσάκι τραυματίστηκε ελαφρά κατά την  ανάβασή του σε τραινάκι, πιθανόν λόγω ελλειπών μέτρων ασφαλείας.

Μάλιστα δημοσιογραφικές πηγές θέλουν το τρενάκι να είναι της ίδιας εταιρείας με το «παιχνίδι» του θανάτου στο λούνα παρκ του Βόλου, εκεί όπου πριν από δύο μήνες έχασε τη ζωή του ένα 13χρονο κορίτσι.

Όταν πρόκειται για ανθρώπινες ζωές αναρωτιέται κανείς γιατί δεν εξαντλείται η αυστηρότητα της αρμόδιας  αρχής στην τήρηση των μέτρων ασφαλείας από τέτοιου είδους επιχειρήσεις…

Το βασικό ζήτημα στην όλη υπόθεση είναι, αν η αρμόδια αρχή για τον έλεγχο της ασφαλούς λειτουργίας των εγκαταστάσεων μιας τέτοιας επιχείρησης έχει προσωπικό με κατάλληλες γνώσεις, για να διενεργεί ανάλογους ελέγχους ασφαλείας…

Διαφορετικά, μήπως θα πρέπει να προβληματιστούν οι ιθύνοντες  για την αδυναμία αυτή; Μήπως θα πρέπει να επισπεύσουν την προώθηση των νομοθετικών ρυθμίσεων προτού συμβούν τα χειρότερα;

Αν δεν έχετε αντιληφθεί, ποια είναι η αρμόδια αρχή για την αστυνόμευση στην συγκεκριμένη περίπτωση της εν λόγω εγκατάσταση για την αναψυχή των μικρών παιδιών, σας ενημερώνουμε ότι την προανάκριση διενεργεί το Α’ Λιμενικό Τμήμα (Ναυπάκτου) του Κ.Λ. Πάτρας…

Από τον έλεγχο της αλιείας, του λαθρεμπορίου, την καταπολέμηση των ναρκωτικών, την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος, τον έλεγχο της ασφάλειας των πλοίων καταλήξαμε και στις  μηχανολογικές και όχι μόνον γνώσεις ασφαλείας για την λειτουργεία των ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ, που λειτουργούν, όχι εντός των περίφρακτων λιμανιών, αλλά στις παραλίες και τις παρόχθιες περιοχές της χώρας…

Κανείς δεν μιλάει (πλην ελάχιστων εξαιρέσεων) από τους λαλίστατους κατά τα άλλα εκπροσώπους των εργαζομένων για αυτά τα προβλήματα των στελεχών του Λ.Σ. και το πώς  καλούνται να αντιμετωπίσουν τέτοιου είδους θέματα.

Προφανώς, όλα θα λυθούν, αν αυξηθούν μόνο οι Οργανικές Θέσεις… Το αν κινδυνεύουν κάποιοι να αντιμετωπίσουν ευθύνες (και ποινικές) που δεν τους ανήκουν μάλλον πολύ λίγους ενδιαφέρει…

Ίσως είναι ποιο ενδιαφέρον να συμβάλουν με τις ειδικές γνώσεις που διαθέτουν για να  «ξεστραβώσουν»  την φυσική ηγεσία αλλά και την κυβέρνηση για την επίλυση του μεταναστευτικού ζητήματος…

Αλήθεια ποιος δίδαξε στα στελέχη του Λ.Σ. -έστω στο ελάχιστο-τους  κανόνες ασφαλούς λειτουργίας  των ΛΟΥΝΑ ΠΑΡΚ αλλά και τα θέματα μηχανολογικών ελέγχων σε αυτά;

Είδατε πόσο μεγάλωσε το Λιμενικό επί ΣΥΡΙΖΑ;

Και μη χειρότερα…

Η νέα πολιτική ηγεσία του Υπουργείου δεν έχει πολύ χρόνο…

Ήδη για τέτοια θέματα θα έπρεπε να έχει δρομολογήσει τις διαδικασίες για  τις λύσεις, που έχει ήδη δεσμευτεί…

Πηγή πρωτογενούς πληροφόρησης: https://www.protothema.gr/greece/article/940717/louna-park-naupaktoueida-to-trihrono-paidi-mou-na-kremetai-horis-na-tou-ehoun-valei-zoni-ta-logia-tis-miteras/

limenikanea.gr

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο