Ποιο ντέρμπι: Με 33-0 έχασαν τα Λιμεναρχεία του Αν. Αιγαίου

Η διαδικασία των μεταθέσεων έτους 2019 την περασμένη  εβδομάδα ολοκληρώθηκε και τυπικά με την συνεδρίαση του Συμβουλίου Προσφυγών υπό την προεδρία του  Αρχηγού Λιμενικού Σώματος αλλά και την παρουσία με δικαίωμα ψήφου και των Συνδικαλιστικών Ενώσεων.

Το ζητούμενο σε αυτό το Συμβούλιο ήταν να εξετάσει τις προσφυγές κατά Αποφάσεων του Υπουργού  για μεταθέσεις κυρίως στις Λιμενικές Αρχές του Αιγαίου…

Να θυμίσουμε, ότι για να ενισχυθούν οι Λιμενικές Αρχές τις Παραμεθορίου, από το Συμβούλιο Μεταθέσεων  είχαν αποφασισθεί  μόνο 40 περίπου μεταθέσεις, ενώ με γαλαντομία είχαν εκδοθεί από το ίδιο  Συμβούλιο εκατοντάδες άλλες,  προκειμένου εξασφαλισθούν  μετακινήσεις από όροφο σε όροφο ή από Λιμεναρχεία στις Περιφέρειες που τυχαίνει να εδρεύουν στην ίδια πόλη…

Σαν να μην έφτανε αυτή η κοροϊδία  στα αιτήματα του  Προσωπικού που υπηρετεί στην παραμεθόριο, ήλθε το Συμβούλιο Προσφυγών που πάντα συνεδριάζει υπό την προεδρία του κ. Αρχηγού να ΑΚΥΡΩΣΕΙ σχεδόν στο σύνολο τους τις μεταθέσεις αυτές (εξετάστηκαν 33 προσφυγές  και ακυρώθηκαν και οι 33  μεταθέσεις!!!)…

Δεν πάει να αποφασίζει ο Πρωθυπουργός, το ΚΥΣΕΑ και ο Υπουργός να ενισχυθούν άμεσα  με προσωπικό και μέσα  οι Λιμενικές Αρχές της Παραμεθορίου…;

Άλλες ήταν οι προτεραιότητες των Μελών των Συμβουλίων…

 Άλλοι ίσως επεδίωξαν να είναι αρεστοί στο προσωπικό της ενδοχώρας που αποτελεί και την πλειοψηφία του συνολικού αριθμού του προσωπικού, άλλοι γιατί πιθανόν  πιστεύουν, ότι είναι πιο σημαντική η διεκδίκηση της προσμέτρησης της  Υπηρεσίας στο στρατό για την προαγωγή τους παρά η  ενίσχυση των συναδέλφων τους στο Ανατολικό Αιγαίο, άλλοι γιατί πιθανόν είναι πεισμένοι ότι η συνδιοίκηση εξασφαλίζει μόνιμα οφέλη για όλες τις πλευρές…άλλοι γι’ αυτό… άλλοι για το άλλο… και δεν υπάρχει τελειωμός στους άλλους πιθανούς λόγους.

Δεν ευθύνεται κανένας γι΄ αυτό το φιάσκο που καταρρακώνει κάθε έννοια   σοβαρότητας στην θεσμική λειτουργία του Λιμενικού Σώματος;

Προφανώς κάποιο από τα Συμβούλια  των Μεταθέσεων  ή των  Προσφυγών δεν έκανε καλά την δουλειά του και δεν τήρησε την ισχύουσα νομοθεσία.

Αν το Συμβούλιο Μεταθέσεων αποφάσισε έτσι για «τον τύπο» να μεταθέσει κόσμο, ενώ γνώριζε  ότι τα στελέχη είχαν τις νόμιμες προϋποθέσεις εξαίρεσης από μετάθεση, τότε τα πράγματα είναι ακόμη χειρότερα…

Δεν διερεύνησαν τους φακέλους των μετατιθέμενων;

Και διερωτάται κανείς: Ο κ. Υπουργός μήπως θα πρέπει να ζητήσει εξηγήσεις από τους εισηγητές που προέρχονται από τον Κλάδο της Διοίκησης αλλά και από όλα τα μέλη του Συμβουλίου Μεταθέσεων γιατί αυτή η ολοκληρωτική αστοχία στην λειτουργία του θεσμού των μεταθέσεων έτους 2019;

Το Συμβούλιο Προσφυγών ΑΚΥΡΩΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΈΣΕΙΣ διότι όλοι οι μετατιθέμενοι πληρούσαν κριτήρια μη μετάθεσής των ή για κάποιο άλλο λόγο;

 Δεν δικαιολογείται  τα στελέχη της παραμεθορίου, να γνωρίζουν γιατί δεν ενισχύθηκαν οι Υπηρεσίες τους;

Μήπως θα πρέπει να σπεύσουν, οι καταγόμενοι από τα νησιά της Παραμεθορίου να ζητήσουν μεταθέσεις στην ενδοχώρα προκειμένου να σωθούν, όπως άλλωστε έχει προαναγγείλει και η τοπική Ένωση της Λέσβου;

Έχει πραγματικά γίνει αντιληπτό από κάποιους, το τι πραγματικά συμβαίνει στο Ανατολικό Αιγαίο;

 

Με ποιο τρόπο θα αντιμετωπίσει το Αρχηγείο την εντολή του κ. Πρωθυπουργού για ενίσχυση των νησιών με προσωπικό και μέσα;

Πάλι με αποσπάσεις;

Μα τότε πως εξηγείται το γεγονός  ότι κάποιοι  στο λησμονημένο προ 3τίας παρελθόν ήταν κατά των αποσπάσεων και υπέρ της ενίσχυσης της παραμεθορίου μέσω των Τακτικών Μεταθέσεων;

Δεν γεννάται στην πράξη, θέμα άσκοπων δαπανών λόγω έλλειψης στοιχειώδους σχεδιασμού;

 

Ίσως θα πρέπει να γίνει κατανοητό από όλους, όσοι συμμετείχαν στην Κυβερνητική Σύσκεψη του Σαββάτου και κυρίως από τον κ. Πρωθυπουργό, ότι για να εφαρμοστεί η πολιτική της νέας Κυβέρνησης στον τομέα μετανάστευσης, απαιτούνται άτομα που να πιστεύουν στους στόχους αυτούς…ικανά να πολεμήσουν και να υπερβούν τις πράγματι μεγάλες δυσκολίες και αντιξοότητες.

 

Δεν γνωρίζουμε,  αν κάποιος πιστεύει ότι με τους πρωταγωνιστές της εφαρμογής της πολιτικής του ΣΥΡΙΖΑ  στα  θαλάσσια (μη) σύνορα, θα επιτύχει την εφαρμογή με επιτυχία  και της  πολιτικής της νέας Κυβέρνησης…

 

Γνωρίζουμε  και έχουμε βιώσει στο πετσί μας την βαθιά ανθρωπιστική δράση  του Λ.Σ..

 Γνωρίζουμε όμως ότι το Λ.Σ. είναι κρατική Αρχή  επιβολής νόμου και η δράση του θα πρέπει να είναι διακριτή από αυτήν των Μ.Κ.Ο.

Γνωρίζουμε ότι το Λ.Σ. είναι επιφορτισμένο με την φύλαξη των θαλάσσιων συνόρων και απαιτείται η συ στράτευση και πλήρη αφοσίωση στον στόχο αυτό με παράλληλο πλήρη σεβασμό στις διεθνείς Συμβάσεις…

Γνωρίζουμε επίσης αυτό που συχνά αναφέρει ο λαός μας : «Με παλιά υλικά, ποτέ δεν μπορείς να κτίσεις ένα νέο και σύγχρονο οικοδόμημα…»

Δημήτρης Α.Σαϊτάκης

Επίτιμος Πρόεδρος ΠΕΑΛΣ

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πατέρας και κόρη στην Καλαμάτα τραυματίστηκαν από ναυτική φωτοβολίδα – Συνελήφθη ένας 58χρονος

Ένας 58χρονος συνελήφθη στην πόλη της Καλαμάτας, ο οποίος κατηγορείται για επικίνδυνη σωματική βλάβη και παράβαση της νομοθεσίας περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 58χρονος εκτόξευσε χθες το απόγευμα μία ναυτική φωτοβολίδα, η οποία κατέληξε στην

Εγκλωβίστηκε καρχαριοειδές σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου – Πώς έγινε η διάσωσή του

Καρχαριοειδείς (Αλεπού) 3,5 μέτρα εγκλωβίστηκε χθες σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.   Το Λιμεναρχείο κάλεσε την Λέσχη Ειδικών Δυνάμενων προκειμένου να το απεγκλωβίσουν, όπου μετά από προσπάθειες και αφού κατάφεραν να πιάσουν την ουρά του, με επιδέξιες κινήσεις το τράβηξαν

Κονδύλια για ναυαγοσώστες στο παρά 5, ενώ αυξάνονται οι πνιγμοί: Κίνδυνος να χαθούν «γαλάζιες σημαίες»

Στο παρά πέντε της έναρξης της τουριστικής περιόδου ψάχνει για ακόμα μία χρονιά η Ελλάδα ναυαγοσώστες για τις πολυάριθμες παραλίες της κι ας είναι μία από τις χώρες με τα περισσότερα χιλιόμετρα ακτογραμμής, αλλά και εκατοντάδες πνιγμούς κάθε χρόνο, ο αριθμός

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες – Δείτε πότε

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες. «Έκλεισε, χθες, με αίσιο τρόπο μια μεγάλη εκκρεμότητα, το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες», όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτησή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης. Στην ίδια ανάρτηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο