Νομοθετικές Αμαρτίες ΣΥΡΙΖΑ…. παιδεύουσι ΚΟΥΒΕΛΗ..

Αν διαβάσει κανείς την ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας  της 18-6-2019 αναφορικά με το νομοθετικό έργο της κυβέρνησης, καλό είναι να την διαβάσει καθιστός και με μπόλικο κρύο νεράκι δίπλα του -μέρες καύσωνα που είναι…- μην έχουμε τίποτα χειρότερα…

Ασφαλώς και καταλαβαίνουμε την αγωνία του κ. Υπουργού να υποστηρίξει το έργο της κυβέρνησης ενόψη των εκλογών της προσεχούς Κυριακής..

Από τα αναφερόμενα στην ανακοίνωση,  έχουμε την άποψη ότι μάλλον ο κ. ΚΟΥΒΕΛΗΣ δεν ενημερώθηκε (;) πλήρως για αυτές τις νομοθετικές ρυθμίσεις, οι περισσότερες των οποίων έχουν γίνει από τους προκατόχους του…

Αναφέρει μεταξύ άλλων ο κ. Υπουργός: «…απλουστεύτηκαν και εκσυγχρονίστηκαν οι Γενικοί Κανονισμοί Λιμένων, ενώ κωδικοποιήθηκε η νομοθεσία, ώστε να είναι πολύ ευκολότερη η χρήση των νομοθετημάτων για το κοινό και τις Λιμενικές Αρχές, οι οποίες καλούνται να εφαρμόζουν το νόμο..»

Για ποια κωδικοποίηση της νομοθεσίας μπορεί να μιλάει ο κ. Υπουργός;

Να θυμίσουμε ότι ο βασικός νόμος των προκατόχων του ν. 4507/2017 (Α΄ 184/29-11-2017) έχει τροποποιηθεί από οκτώ (8) μεταγενέστερους νόμους (ν. 4517/18, 4532/18,4551/18, 4555/18, 4568/18, 4587/18, 4597/19 και 4610/19) σε χρονικό διάστημα μόλις ενάμιση έτους;

Να θυμίσουμε ότι με τις διατάξεις των ν. 4532/18 και 4597/19 προστέθηκαν πρόσθετες συμπληρωματικές διατάξεις για θέματα που υποτίθεται είχαν επιλυθεί με τον ν. 4504/17;

Να θυμίσουμε ότι κάποια άρθρα του παραπάνω νόμου στο διάστημα αυτό έχουν τροποποιηθεί 2 και 3 φορές (π.χ. 137, 109, 106 κ.λπ.);

Να θυμίσουμε από  τις διατάξεις του νόμου αυτού προβλεπόταν -εντός τακτής προθεσμίας 2 έως 4 μηνών-  η έκδοση σωρείας Π.Δ. και δεκάδων Υπουργικών Αποφάσεων για την εφαρμογή του, που όμως δε εκδόθηκαν ποτέ;

Ναυαγοσώστες

Αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου  ότι με το άρθρο 74 παρ 2  του ν. 4504/2017 διευθετήθηκαν θέματα κίνησης και κυκλοφορίας καινοφανών μέσων αναψυχής!!!.

Εύλογα προκύπτουν ερωτήματα όπως:

 Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός ότι  με το παραπάνω άρθρο τροποποιήθηκαν τα άρθρα 7 και 14 του  Π.Δ. 23/2000 (Α΄18); Δηλαδή με νόμο τροποποιήθηκαν άρθρα ενός Π.Δ….

Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός ότι 5 μήνες μετά εκδόθηκε ένα νέο Π.Δ. για τους ναυαγοσώστες (Π.Δ.31/2018 – Α΄ 61/4-4-2018) με το οποίο καταργείτο το Π.Δ. 23/2000;

Μπορεί να μας πεί κάποιος συνεργάτης του κ.  Υπουργού  για την  διάταξη του άρθρου 74 του ν. 4504/2017, μετά την έκδοση του νέου Π.Δ. ισχύει ή καταργήθηκε με το Π.Δ. αυτό;

Ενημερώθηκε ο κ. Υπουργός, ότι προτού στεγνώσει το μελάνι του Εθνικού Τυπογραφείου για το Π.Δ. 31/2018 και μόλις  4 μήνες μετά, κατατέθηκε στη Βουλή διάταξη τροποποίησης των άρθρων του 2,6,και 8 και η οποία περιλήφθηκε στο άρθρο 17  του ν. 4597/2019 (Α΄ 35/28-2-2019);

Αποτελούν κ. Υπουργέ τα παραπάνω  απλοποίηση νομοθεσίας και κωδικοποίηση;

Γ.Κ.Λ. 20 Ταχύπλοα σκάφη και λοιπά θαλάσσια μέσα αναψυχής

Αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου ότι με τις διατάξεις του ν. 4504/2017 αναμορφώθηκε πλήρως ο Γενικός Κανονισμός Λιμένα 20!!!

Μπορεί κάποιος να μας εξηγήσει με ποια άρθρα του ν. 4504/2017 αναμορφώθηκε  πλήρως ο Γ.Κ.Λ. 20;

Είναι γεγονός, ότι με Υ.Α. (Β΄1929/30-5-2018) κωδικοποιήθηκε  ο Γ.Κ.Λ 20, αφού βέβαια είχε προηγηθεί το έτος 2016 όμοια Υ.Α. που τον είχε καταστήσει διάτρητο από τις τροποποιήσεις….

Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός, ότι μόλις λίγους μήνες μετά την κωδικοποίηση του  Γ.Κ.Λ 20, με το άρθρο 18 του ν. 4597/2019 τροποποιήθηκαν διατάξεις του κανονισμού αυτού;

Γιατί θα πρέπει να υπάρχει άλλος Γ.Κ.Λ. με αριθμό 38, που ρυθμίζει τα της εκμίσθωσης λέμβων και μικρών ταχυπλόων σκαφών;

 Να σημειώσουμε ότι με Υ.Α. (ΦΕΚ Β΄2412/14-7-2017), τροποποιήθηκαν άρθρα και αυτού του Γ.Κ.Λ.  χωρίς την Κωδικοποίησή του…

Γιατί λοιπόν τόσοι Γενικοί Κανονισμοί Λιμένα και Υ.Α. για ομοειδή αντικείμενα;

Αποτελούν κ. Υπουργέ τα παραπάνω  απλοποίηση νομοθεσίας και κωδικοποίηση;

Γ.Κ.Λ. 01 περί Ρυμουλκών

Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός, ότι το έτος 2017 με Υπουργική Απόφαση (Β΄1936/2-6-2017) είχε τροποποιηθεί άρθρο του Γ.Κ.Λ. 01;

Ενημερώθηκε ο κ. Υπουργός ότι και με την  Υ.Α. αριθ. 2133.1/76424/2018/15-10-2018 (Β΄4950)  που αναφέρεται στην ανακοίνωση του Υπουργείου, τροποποιήθηκε   άρθρο του Γ.Κ.Λ. 01;

Αποτελούν κ. Υπουργέ τα παραπάνω  απλοποίηση νομοθεσίας και κωδικοποίηση;

 

Θεώρηση απόπλου Αλιευτικών σκαφών

Ενημερώθηκε  ο κ. Υπουργός ότι το έτος 2018 είχε εκδοθεί Υ.Α. (Β΄ 1933/30-5-2018), όπου καθοριζόταν, τα ναυτιλιακά έγγραφα των αλιευτικών σκαφών να θεωρούνται κάθε 15 ημέρες;

Τι άλλαξε και μέσα σε οκτώ (8) μήνες και αναθεωρήθηκε η Απόφαση  και με την νέα Υ.Α. (Β369/12-2-2019) ορίστηκε να θεωρούνται κάθε 30 ημέρες;

Δεν Υπήρξε διάλογος με τους ενδιαφερόμενους; Δεν ρωτήθηκαν οι Υπηρεσίες για τα γραφειοκρατικά προβλήματα;

Δηλαδή θριαμβολογούμε για την επίλυση των γραφειοκρατικών προβλημάτων που δημιουργήθηκαν από «πρόχειρες» αποφάσεις…;

 Πολλά θα μπορούσε να αναφέρει κάποιος για την «Κωδικοποίηση» στη νομοθεσία του Υπουργείου ναυτιλίας της σημερινής Κυβέρνησης…

Το βέβαιο είναι, ότι το ξεκαθάρισμα του ποιες διατάξεις ισχύουν και ποιες όχι από τις «νομοθετικές παρεμβάσεις ;;;;» των προκατόχων του σημερινού Υπουργού, είναι ένα σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες…

Δημήτρης Α.Σαϊτάκης

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Πατέρας και κόρη στην Καλαμάτα τραυματίστηκαν από ναυτική φωτοβολίδα – Συνελήφθη ένας 58χρονος

Ένας 58χρονος συνελήφθη στην πόλη της Καλαμάτας, ο οποίος κατηγορείται για επικίνδυνη σωματική βλάβη και παράβαση της νομοθεσίας περί φωτοβολίδων και πυροτεχνημάτων. Ειδικότερα, σύμφωνα με την Αστυνομία, ο 58χρονος εκτόξευσε χθες το απόγευμα μία ναυτική φωτοβολίδα, η οποία κατέληξε στην

Εγκλωβίστηκε καρχαριοειδές σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου – Πώς έγινε η διάσωσή του

Καρχαριοειδείς (Αλεπού) 3,5 μέτρα εγκλωβίστηκε χθες σε αγωγό ομβρίων στο λιμάνι του Βόλου, όπως μετέδωσε η ΕΡΤ.   Το Λιμεναρχείο κάλεσε την Λέσχη Ειδικών Δυνάμενων προκειμένου να το απεγκλωβίσουν, όπου μετά από προσπάθειες και αφού κατάφεραν να πιάσουν την ουρά του, με επιδέξιες κινήσεις το τράβηξαν

Κονδύλια για ναυαγοσώστες στο παρά 5, ενώ αυξάνονται οι πνιγμοί: Κίνδυνος να χαθούν «γαλάζιες σημαίες»

Στο παρά πέντε της έναρξης της τουριστικής περιόδου ψάχνει για ακόμα μία χρονιά η Ελλάδα ναυαγοσώστες για τις πολυάριθμες παραλίες της κι ας είναι μία από τις χώρες με τα περισσότερα χιλιόμετρα ακτογραμμής, αλλά και εκατοντάδες πνιγμούς κάθε χρόνο, ο αριθμός

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες – Δείτε πότε

Ξεκινούν τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια από Θεσσαλονίκη για Σποράδες. «Έκλεισε, χθες, με αίσιο τρόπο μια μεγάλη εκκρεμότητα, το ζήτημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης με τις Σποράδες», όπως αναφέρει σε σχετική ανάρτησή του ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Στέλιος Αγγελούδης. Στην ίδια ανάρτηση

Μετάβαση στο περιεχόμενο