44 ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες ναυπηγούν 182 πλοία

Οι Έλληνες δείχνουν ενδιαφέρον κατά 50% για δεξαμενόπλοια που είναι φθηνά λόγω της κακής ναυλαγοράς αναμένοντας την άνοδο της αγοράς και ακολουθούν τα υγραεριοφόρα, τα container vessels και τα φορτηγά

Οι Έλληνες εφοπλιστές βάζουν συνέχεια παραγγελίες για ναυπηγήσεις πλοίων σε γιάρδες της Άπω Ανατολής.

Στη γενική εικόνα, τον Σεπτέμβριο του 2021, 44 ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες είχαν υπό ναυπήγηση 182 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 21,25 εκατομμυρίων τόνων. Σε σύγκριση με το 2020 είναι τρεις λιγότερες εταιρείες αλλά 30 περισσότερα πλοία.

Οι Έλληνες δείχνουν ενδιαφέρον κατά 50% για δεξαμενόπλοια που είναι φθηνά λόγω της κακής ναυλαγοράς αναμένοντας την άνοδο της αγοράς και ακολουθούν τα υγραεριοφόρα, τα container vessels και τα φορτηγά.

Πιο συγκεκριμένα σύμφωνα με την ετήσια έκθεση της “Naftiliaki Greek Shipping Review” υπό παραγγελία είναι 98 δεξαμενόπλοια μεταφορικής ικανότητας 14,7 εκατομμυρίων τόνων. Το αντίστοιχο περσινό διάστημα στο βιβλίο παραγγελιών ήταν 84 δεξαμενόπλοια , μεταφορικής ικανότητας 13,93 εκατομμυρίων τόνων. Είναι αξιοσημείωτο το στατιστικό ότι 21 υπερ δεξαμενόπλοια, τα λεγόμενα VLCC χωρητικότητας άνω των 300.000 τόνων είναι υπό παραγγελία ενώ μέσα στο 2021 έχουν παραδοθεί άλλα 12 σε ελληνικών συμφερόντων εταιρείες. Όσο αφορά τα υγραεριοφόρα, υπό ναυπήγηση είναι 16 LNG carriers και 21 LPG ενώ στο βιβλίο παραγγελιών υπάρχουν και 21 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Τα υπό ναυπήγηση φορτηγά πλοία είναι 21 εκ των οποίων τα 15 κατασκευάζονται για λογαριασμό του Ομίλου Navios της Αγγελικής Φράγκου.

Μηνάς Τσαμόπουλος

44 ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες ναυπηγούν 182 πλοία

Share:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι «κρύβεται» πίσω από την αντίδραση της κυβέρνησης για τα ηλεκτρικά και τα πλοία

Η σύσταση του Υπουργείου, δηλαδή της κυβέρνησης να μην εισέρχονται εντός πλοίου ηλεκτρικά οχήματα, με φόρτιση άνω του 40% της συνολικής χωρητικότητας – αυτονομίας, σίγουρα δεν ήταν τυχαία. Η ένστασή μας ήταν ότι το Υπουργείο έπρεπε να λάβει απόφαση και όχι να δώσει το

Στη Σούδα ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου

Το πλοίο μπορεί να φιλοξενήσει 4.198 επιβάτες σε δίκλινα δωμάτια μέχρι τη μέγιστη χωρητικότητα των 5.510 επιβατών, καθώς και 1.663 άτομα πλήρωμα. Στη Σούδα κατέπλευσε νωρίς το πρωί της Τρίτης (07/05) ένα από τα μεγαλύτερα κρουαζιερόπλοια του κόσμου το “Odyssey

Ηράκλειο: Ταλαιπωρία για 532 επιβάτες του POWER JET, μετά από βλάβη

Απαγορεύτηκε ο απόπλους στο επιβατηγό – οχηματαγωγό “POWER JET”, σημαίας Κύπρου, το πρωί της Τρίτης του Πάσχα, καθώς διαπιστώθηκε αδυναμία εκκίνησης των δεξιών κύριων μηχανών, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Ναυτιλίας. Από Κεντρικό Λιμεναρχείο Ηρακλείου, αρχικά, απαγορεύτηκε ο απόπλους, ενώ

Επενδυτικό σχέδιο εκατομμυρίων στο λιμάνι του Ηρακλείου

«Στο Ηράκλειο έχουμε ένα επενδυτικό σχέδιο πολλών δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, θέλουμε να αναπτύξουμε τον τερματικό σταθμό κρουαζιέρας, να φτιάξουμε ένα μεγάλο ξενοδοχείο, να εστιάσουμε στα φωτοβολταϊκά και την αιολική ενέργεια», αποκάλυψε ο Εμανουέλε Γκριμάλντι σε συνέντευξη που παραχώρησε σε ιταλική

Μετάβαση στο περιεχόμενο